první krok

252 8 1
                                    

Todoroki:

Vzbudil jsem se plný energie asi proto že mi Uraraka něco málo poradila, takže jsem šťastný že dneska mu to konečně řeknu...sice se bojím že řekne že mi city neopětuje, ale i tak bych si tě získal Izu.. dřív nebo později.
Šel jsem si něco vzít k snídani, tady je to vážně lepší, aspoň nemusím potkávat Endeavora každý ráno, sice se prej teď
"změnil", ale já mu to neodpustím.
Převlík jsem se do školní
uniformy a vyrazil do školy i s taškou na zádech. Ale naštěstí škola byla hned naproti kolejím.

Před školou už se z dálky smál Izuku s tím jeho nádherným úsměvem, doufám že se nebudu červenat, když jsem k nim došel tak jsme se pozdravili a šli do třídy.

První dvě hodiny utekly rychle a byla tu třetí.
Ke konci hodiny se Izuku přihlásil jestli může na záchod, tak ho učitel pustil a já se po chvíli rozhodl jít taky

Mydoriya:

Přišel jsem na záchod, vykonal jsem potřebu a rozhodl se jít, ale když jsem si myl ruce přišel tam Todoroki a mě se jakoby zastavilo srdce, kouknul jsem na něj vypnul vodu a zůstal stát.
Shoto mě jen přirazil ke zdi a aniž bych se stačil zorientovat políbil mě
*Panebože vážně mě políbil?! Já asi sním ne?! Já myslel že to stejně nemá*
Když se odtáhl tak promluvil ,, Izuku víš... promiň, ale už si nemůžu pomoct
snažil jsem se potlačit city k tobě ale už je to moc dlouho víš.... líbíš se mi a to hodně moc"
,,Shoto nemusíš se omlouvat, mám to stejně, líbíš se mi a já myslel že to stejně mít nebudeš"

Nestihl nic říct a já ho políbil,
Dal jsem mu ruce okolo krku a on ty svoje kolem mého pasu.
Nejdřív byl zaražený ale pak mě začal vášnivě líbat.
Po chvíli se přesunul na můj krk a líbal mě tam.
Bylo mi to tak příjemné že jsem se neubránil vzychu a to že jsem
byl totálně rudej nezmiňuju.
On to zaregristroval a jen se usmál a líbal mě dál na krku, zatím co já jsem byl ještě zmatený z těch vzdychů co se mi občas vydraly z úst.
Znovu se přemístil k mím rtům, ale tentokrát líbal tak nějak ch- chtivě?

*Strašně se mi to líbí a chtěl bych víc, ale jsme ve škole a ani nevím jak to mezi námi je*
Ale najednou jsem ucítil jeho koleno na mém ehmm ehmm rozkroku.
Ale asi jsme nevnímali a tím pádem jsme neslyšeli zvonek
a na záchody vtrhnul Bakugo
okamžitě jsme přestali a koukli se na sebe pohledem jakože "a jsme v pr- ehm háji"
Slyšel jsem jen jak Kacchan naštvaně zavrčel a pak řekl ,,máme trénink tak pohněte idioti!" a práskl dveřmi.
Odtáhl jsem se a koukl na něj
,,měli by jsme jít, alee jestli by ti nevadilo potřebuju se na něco zeptat.."
,,Ty můžeš na cokoli Izu"
a usmál se
*Vážně má ten nejhezčí úsměv*
,,Noo jak to mezi námi teď bude?"

Todoroki:

Měl jiskříčky v očích a jemně se červenal, vypadá tak strašně roztomile
že jsem ho musel znovu políbit a to zčervenal ještě víc
,,Doufal jsem že jsme spolu, i kdyby ne tak stejně budeš jenom můj"

Midoriya:

Tyjo tuhle jeho stránku vůbec neznám, ale zamlouvá se mi
,, D-dobře"
,,Miluju když se červenáš" řekl, naposledy mě políbil a pak už mě jen vzal za ruku a běžel se mnou na hodinu, jelikož jsme nestíhali.
Všichni už byli převlečení a koukali na nás dost udiveně, ajo vlastně my se pořád držíme za ruce, začal jsem cítit hrozné teplo na mích tvářích.
Pustil jsem Shotovi ruku, ale ten ji zase chytl
Došla k nám Uraraka ,, co vás tak zdrželo?" Koukla na nás s tím jejím úšklebkem
,,N-no m-my uhmm"
,,Vysvětloval jsem Izukovi něco a tak trochu jsme zapomněli že máme mít trénink" vpletl se do toho Todoroki.
,,Aha, tak dobře" řekla a odešla za holkama.

Allmight nám řekl ať se jdem převlíct a ostatní ať ho následují na cvičiště a že my máme pak přijít.

Vešli jsme do šaten a začli se převlíkat, nedalo mi to a musel jsem se na něj kouknout když jsem se koukl tak byl jen ve spodním prádle a chytal si dát triko.

Všiml si mě a ušklíbl se
,,P-promiň Shoto" odvrátil jsme zrak a zrudl jsem
,,Copak? Nelíbí se ti moje tělo?" Pošeptal mi do ucha
Nevím jak se tak rychle ke mě dostal ale jeho dech mi dopadal na krk
a já se zachvěl.
Otočil si mě k sobě a natiskl si mě na sebe a jelikož jsem neměl triko cítil jsem každý dotek.
,,S-Shoto?" Nestihl jsem
říct víc a začal mě líbat, zase to bylo trochu chtivě.
,,Shoto m-musíme jít" řekl jsem když se odtáhl ,,Fajn fajn, budeme mít na to přece ještě dost času ne?"
*Dost času na co? Docela se bojím*

Dooblíkli jsme se a vydali se na cvičiště, kde jsme začali trénovat.

Tak to by byla další kapitola, doufám že se zatím líbí, vím neumím moc psát, ale to se snad časem zlepší
Bye~

Me & You [TodoDeku]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat