miluju tě

180 5 0
                                    

Todoroki:

Když jsem odešel šel jsem rovnou do mího pokoje a tam se opřel o stěnu ,,možná jsem neměl být na takhle nepříjemný, ale když on neví co mi tou svojí roztomilostí způsobuje když mám tyhle období"

Stáhl jsem si kalhoty i s boxerkama a začal si honit
při tom jsem myslel jen na něj.
,,Kurwa Deku!" řekl jsem polohlasně a po chvíli se udělal
a pak se šel do koupelny převlíct do normálního oblečení jelikož až do teď jsem byl ve školní uniformě.

Další den:

Midoriya:

Probudil jsem se s brekem někdy okolo 5 ráno... zdálo se mi o tom že mě zase chytl Bakugo a chtěl mě ohnout na záchodech že prej to byla taková jejich sázka...
Ale naštěstí jsem se vzbudil
a Kacchan říkal že už mě bude ignorovat no ne?
I tak jsem ale nemohl usnout, prostě to nešlo tak jsem vstal, převlík se vzal si sluchátka a vyšel z pokoje a i z kolejí.
Šel jsem si trochu zaběhat aby se mi vyčistila mysl.
Byla mi ale trochu zima, protože jenom přece konec března a já měl jen slabou mikinu.
Musím ale uznat že rozkvetlé Sakury vypadají nádherně,.. takže mi běhání moc dlouho nevydrželo a sedl jsem si na lavičku do parku a pozoroval tu krásu.
Byl jsem tam asi tak hoďku, protože začlo vycházet slunce, ale mám ještě dost času abych stihl školu.
Zrovna někdo procházel když jsem pozoroval tu krásu... vím že se cizí rozhovory se nemají poslouchat, ale co mám dělat, sluch prostě nevipnu.

Říkal cosi o tom že se s ním někdo nebude chtít bavit a že asi lepší bude když se mu bude vyhýbat i když mu už cosi skončilo.
Pak se otočil na mě a já mu viděl do tváře
,,S-Shoto?"
,,Izu? Co tady děláš? To ti neni jenom v tomhle zima?" Koukal na mě udiveně.
,,Trochu je hehe, ale to mi nevadí"
,, Ukaž půjčím ti bundu"
A přehodil přes mě jeho bundu
,, Teď zas bude zima tobě" a přendal jsem mu půlku bundy přes jeho rameno.

Todoroki:

*Celý Izu, pořád jen myslí na ostatní a o sebe se nestará*
Objal jsem ho kolem pasu a dal mu pusu na čelo.. zase zčervenal, je tak strašně roztomilí
,,Zuzu... já promiň jestli jsem se choval nějak nepříjemně, ale měl jsem k tomu svoje důvody"
,,Ne-e já to chápu, je to v pohodě.. a jinak jak že si mi to řekl?"
Naklonil jsem se k jeho uchu ,,zuzu~" pošeptal jsem mu
a on se jen zčervenal.
,, Nelíbí?"
,,N-ne, je to celkem i hezký" usmál se tím jeho sladkým úsměvem.
,,Miluju tě zuzu"
,, J-já tebe t-taky" a zase byl červený...to vlastně pořád.
,,No nic asi by jsme měli jít" vstal jsem dal bundu jenom na něj a natáhl k němu ruku.

Midoriya:

Za ruku co mi podal mě vytáhl do stoje a zároveň do jeho procítěného polibku do kterého jsem se zapojil taky,
polibek prohloubil a zajel mi jazykem do úst.
Opakoval jsem jeho pohyby, ale po pár minutách nám docházel vzduch a my se museli odtáhnou.
Propletl si se mnou prsty a rozešli jsme se na kolej.

,,Za půl hoďky u tebe před pokojem" řekl a dal mi pusu na tvář, pak už jsme šli každý do svého pokoje se přichystat do školy.

Za 30 min...

Někdo mi zaklepal na dveře a nebyl to nikdo jiný než Todoroki.
,,Chyběl si mi" řekl a přitáhl si mě za pas do objetí
,,Ale vždyť to byla jen půl hodina" řekl jsem a objetí mu oplatil
,, Každá sekunda bez tebe mě zabíjí a zároveň každou sekundu se do tebe zamilovám čím dál tim víc" pošeptal a objmul mě pevněji.
,,Nojo nojo, ale už by jsme měli jít"
,,Ale nejdřív pusa" ukázal na svoje rty.
,,Tak dobře, když to jinak nepůjde"
Letmo jsem ho políbil a on jen něco nepříjemně zamručel a pustil mě,
vazal jsem mu ruku a rozešel se s ním ke škole.

Tadá... další kapitola
Snad se vám líbí tahle knížka i když vím že to stojí za nic.
Tak sayonara <3

Me & You [TodoDeku]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat