Midoriya:
Právě jsme docvičili a šli se zase převlíct, tentokrát jsem na sobě cítil pohled který ale nepatřil Todorokimu, rozhlížel jsem se okolo až jsem pohledem narazil na Kacchana, který mě
propaloval pohledem *o co mu zas jde? Je to kvůli tomu že nás viděl? nee vždyť je to přece Bakugo a já jsem pro něj jenom nerd tak jak by mohl žárlit?*
Ztřásl jsem hlavou a dál se věnoval převlíkání.
Po převlečení řekli že
můžeme jít už na pokoje a tak jsme šli s Urarakou a Lidou spolu,
pak na nás zavolal Todoroki který se nás snažil dohnat.
Tak jsme počkali,
Urarace to nedalo a hned po tom co s námi šel i Shoto tak se zeptala ,,Ty Midoriyo co je mezi tebou a Todoroki-kunem ?" Zase se ptala s tím její úšklebkem.
,,Nic" řekl jsem, ale ve stejný čas řekl Shoto ,, chodíme spolu"
,,Ne"..
,,Jo, nebo to co si mi řekl na tom záchodu nebyla pravda?" Podíval se na mě Todoroki s tím jeho divným úšklebkem.
,, Počkat, počkat.. něco mi tu uniká?"
Prohlížela si nás
podezřívavě Uraraka.
,,Noo ehm ne ne samozřejmě, že bych ti to všechno řekl ne? Jsme kamarádi no ne?"
,, Midoriyo pořád si mi neodpověděl"
,,Uhm, j-jasně že to byla pravda Shoto"
,,Tak proč tu říkáš že spolu nejsme, myslím že takhle by ses ke kamarádům a přítelovi chovat neměl"
,, Todoroki-kun má pravdu" přidala se Uraraka.
Takže jsem jim řekl že spolu chodíme a nečekaně nás podporovali i Lida uznal že nám to sluší.
Rozloučili jsme se s těma dvěma na chodbě a každý jsme šli do svých pokojů Shoto a já jsme šli směr ke mě.
,,S-Shoto nechci nic říkat ale ty půjdeš ke mě?"
,,Vadilo by ti to snad?" Trochu posmutněl a čekal na odpověď.
,,Ani ne, stejně nemám co na práci"
,,Tak jo"
,, Dobře"
Došli jsme před můj pokoj otevřel jsem a pozval Shota dál.
,, Chceš něco k pití nebo jidlu?" Zeptal jsem se ho ze slušnosti
,,Tebe~"
,,C-co?" Nestihl jsem to doříct a už jsem byl přiražený na dveřích a on mě majetnicky líbal, odtáhl se a přesunul se k mému uchu které zkousl a olízl.
,,Co kdyby jsme si užili?~" Řekl na mě až moc vzrušeně.
,,Ehmm n-no já n-nevím, já se bojím, nevím jestli jsem připravený."
,,Notaaak, bude se ti to líbit"Shoto:
Jaksi jsem už 2. den v "heatu" a chtěl jsem to nějak vysvětlit Midoriyovi aby se ode mě držel dál, ale prostě jsem se neudržel... promiň mi to Zuzu, ale strašně mě přitahuješ.
Ale naštěstí nebo naneštěstí ani nevím.. někdo zaklepal...Midoriya:
Obrátil jsem se a otevřel, ale to kdo tam stál me vyvedlo z míry ,,K-Kacchan?"
Bakugo:
,,Jaktože vždycky když si chci s tebou promluvit se okolo tebe motá tenhle půlenej bastard?!"
Chtěla jsem se otočit a jít a taky že šel, ale Deku mě došel a vyptával se, strčil jsem ho za roh aby nás půlenej neviděl a políbil hoMidoriya:
,, K-Kacchan?" Odstrčil jsem ho od sebe a čekal na odpověď.
On se jen na mě zmateně koukl a cosi zavrčel.
,, Máš něco s tím půleným?!"
,, Proč se ptáš?"
,, Protože mě to zajímá!"
,,I kdybych měl nic ti do toho neni, ano líbil ses mi ale to bylo na základce!" Zvýšil jsem hlas, ale si jsem to neměl dělat, uhodil mě do břicha.
,,Fajn je mi to stejně jedno! Jsi jen Deku! Od teď mě nezajímáš, myslel jsem že by jsme mohli být spolu, ale naser si!! A odešel...
Shoto pořád stál ve dveřích a vyhlížel.
,, Slyšel jsem to všechno, promiň že jsem nepřišel." Měl utrápený výraz.
,,Ty za to nemůžeš"
Obejmul jsem ho a on mi to vrátil.,,Izu... víš chtěl jsem ti to říct ať se ode mě držíš dál protože jsem jaksi v náladě.. prostě..jsem jakoby v "heatu"
*V-v heatu? To znamená..ahaa proto se teď chová tak divně, prostě je jakoby pořád nadržený když je v mém okolí a teď jsem se dozvěděl že je to do písmena pravda*
,,U-uhm no j-já nevím" zčervenal jsem se.. opět
,,To je Dobrý Midoriyo, asi už bych měl jít....ahoj" vzal si tašku a odešel.
*Vážně mi řekl Midoriyo? Co jsem pokazil? Zítra se ho zeptám*To bude pro tuhle kapitolu všechno, takže...
Bye
ČTEŠ
Me & You [TodoDeku]✔️
Fanfiction,, Každá sekunda bez tebe mě zabíjí...." pošeptal. Jmenuji se Izuku Midoriya a už se mi 2 měsíce líbí jeden kluk... co se stane dál se dozvíte v příběhu... Můj 1. příběh __________________________________________ anime: Bnha/mha ship TodoDeku ⚠️boy...