1-A letíme! část 1.

131 2 0
                                    

Čaute, tahle kapitola bude rozdělena na 2 části a zároveň tato bude delší než obvykle, jestli se vám bude líbit, můžete dát hvězdičku a taak no, no nic tak si to užíte a bye~

Midoriya: normálně
Shoto: tlustě
Ostatní: kurzívou

Ráno jsem se probudil a hnedka jsem začal panikařit, protože jsem myslel že jsem se vzbudil pozdě na ten výlet ale máme tam být až v 8:00 a teď je 6:00 takže máme ještě docela čas, ale já než se vyhrabu a nachytám, tak je to akorát.
,, Shoto?"
,, Copak lásko?"
,,T-ty už jsi vzhůru?"
,,Ano, vzbudil jsem se a nemohl usnout, tak jsem se koukal na tebe jak spinkáš" UwU
,,Aha? Tak dobře no, ale měli by jsme už vstávat"
,, Vždyť máme ještěee čas"
,, Lepší dřív než později"
,,Fajnn noo, alee nezapomeň že teď to může být naposledy co jsme takhle spolu... Nechceš toho využít?"
Poslední větu jsem mu zašeptal do ucha.
,, Možná.." naklonil jsem se k němu a pak dokončil svojí větu.
,,Ani ne"
,,To mi ani jako nedáš pusu jo?"
,,Zlato zapomínáš že už spolu pár dní jsme a vím že bys z toho neudělal jen jeden polibek, ale na tohle teď vážně čas nemáme" začal jsem se hrabat z postele a hledat něco v čem pojedu.
,, Máš sice pravdu, ale to neznamená že se tomu dneska nevyhneš"
Ignoroval jsem ho a šel se do koupelny osprchovat.
,,To jako vážně si šel beze mě?!"
,, Možná?"
,, Ti nedaruju brokolice" šeptl jsem si pro sebe.
Vzal jsem si věci do kterých se převleču a vydal se za ním
,,C-co to děláš!" Otočil jsem se k němu zády když bez zaťukání vešel do koupelny.
,,Nic, jen se chci osprchovat s tebou"
,,T-tak dobře"
,, Zuzu nemusíš se stydět, vždyť už jsme spolu spali, můžeš se na mě otočit"
Otočil jsem se teda a vážně jsem nelitoval.
Pohled mi spadl na jeho vypracované tělo, které má o trochu víc než já.
Začal jsem se nehorázně červenat, ale nemohl jsem z něho spustil oči.
,, Vnímáš nebo se ti až tak líbím?" A ušklíbnu se
,,J-jo, co? Umm promiň já..." Znovu jsem se otočil. Shoto si sundal poslední kus oblečení a už se objevil za mnou.
,,Ty co?" Objal jsem ho ze zadu a položil si svojí hlavu na jeho rameno
,,Nicc"
,, Když to říkáš"
Začali jsme se teda mýt, už jsem měl umytou hlavu teď jen tělo.
,, Můžu?"
,,Co?"
,, Přece ti pomoc s mytím, já už jsem"
,, Já to zvládnu sá-" nestihl jsem doříct a už jsem cítil jeho ruce na mém těle *je to tak strašně příjemný, asi mu tu ještě začnu vrnět*
Přivřel jsem oči a chtěl aby to nikdy neskončilo, ale pak ruce odendal.
,,Taak a hotovo"
Otevřel jsem oči a ještě se spláchnul, pak jsme vylezli a usušili se.
Dal jsem si ručník kolem pasu a šel se převlíct do pokoje
,,Zuzu ještě si zapomněl"
,,Na c-" a začal mě líbat a já začal spolupracovat, obtočil jsem mu ruce kolem krku a on ty své kolem mého pasu, takhle jsme tam stáli ještě dlouho, protože ani jeden z nás nechtěl přestat.
,,U- už bychom se měli převlíct zlato"
,, Dobře" odtáhnu se a jdu si pro věci
Jsem oblečený a to už na mě Shoto má přilepené své oči
,, Sluší ti to"
,, Tobě taky"

Jen pro upřesnění, mám na sobě černé džíny s řetízkem a světle zelené triko s rozepnutou košilí.
Shoto má na sobě černou mikinu a modré džíny.

Ale najednou nám přijde oboum zpráva, když se podíváme je to od ... Iidy?!

1-A class president☄️: Deku a Shoto kde jste? Neříkejte mi že jste zaspali! Máte být hrdinové nemůžete chodit pozdě! Máte ještě 15 minut do odjezdu autobusu, tak si pospěšte!

,,A do prd- háje" kouknu se na Shota a on zas na mě tím stylem že.. cože?!
Takže jsme honem vystartovali zkontrolovat jestli máme všechno, měli jsme i ty papíry, takže dobrý.
Pak jsme se jen obuli vzali bundy a běželi ke škole.

Jen tak tak, ještě 5 minut a nestihli bychom to.
Aizawa sensei, který s náma pojede už všechny počítal.
,,Jsem rád že jste to stihli, ale stejně Uraraka-san by bez vás neodjela"
Promluvil na nás Iida a my se začali smát
,,Co je tady směšnýho?! Víš jekej strach jsem měla když jsme přišli a vy nikde?"
,,No jo Urarako, promiň"
,,A co jste vůbec dělali?" Ušklíbla se
,,N-nic"
,,Tak proč jste tu pozdě? A neříkej my že jste zaspali, jak tě znám Deku a vím že to by sis nedovolil"
,,No, dělali jsme to co páry dělaj"
,,C-cože?!"
,, Shoto to blbě vysvětlil, myslel tím že prostě jsme se váleli v posteli"
,, Já to nevysvětlil blbě, to ty teď" ušklíbnu se na tu brokolici co si teď neví rady.
,,Aha?"
,,Uraraka-san, do tohohle je se lepší neplést"

,, Dobrá třído vidím že se dostavili všichni, takže se můžeme přesunout do autobusu"
Pronesl Aizawa zase trochu ospale.
,, Takže třído všichni se postavte do fronty po dvou, tak jak spolu chcete sedět a skládejte se od zadu do předu" ujal se toho Iida a začal dělat svoje pohyby rukou.
,,A rovnou při vstupu mi předáte podepsané papíry" dodal ještě sensei Aizawa.
Byli jsme na začátku řady takže jsme byli skoro v zadu a za námi byli Uraraka a Iida.
Cesta autobusem uběhla celkem rychle, povídali jsme si a taak se Shotem jsme se drželi celou cestu co trvala cca hodinu za ruce.
Mamka mi ještě volala že ať si to užiju a že mám pozdravovat kamarády, tak jsem tak udělal.
,,Třído budeme vystupovat, tak se nějak seřaďte"
Když jsme vystoupili čekalo tam letiště a tak jsme šli, byli tam takové ty normální prohlídky a taak, každopádně už to máme namířeno do letadla, ještě jssm nikdy latadlem neletěl
(ano, ano já vím že letěl, ale budem dělat že ne 😭😂)
a docela se těším.
Sedli jsme si se Shotem na místa, já samozřejmě k okýnku, tentokrát byli Iida-kum a Uraraka-san před námi.
Přes uličku jsem cítil divný pohled, když jsem zkoumal od koho, tak to bylo od Kacchana *ale proč se na mě dívá?*
Zase jsme si zahleděli do očí a chvíli tak strávili, on se pak jen ušklíbl a to už jsme oční kontakt přerušil a opřel se o sedadlo.
,,V pohodě lásko?"
,,J-jo"
Shoto se ale kouknul tím směrem co jsem koukal já a něco zabrblal, pak se mi přisál na rty a já jsem byl zmatený, ale líbilo se mi to, takže jsem spolupracoval.
Slyšel jsem jak se Bakugo naštval, ale smůla, zuzu je MŮJ.
Shoto se odtáhl a už mě vzal jen za ruku.

,, Mám nápad!" Vypískla Uraraka
,,A jakej?"
,,Zahrajem si pravda nebo úkol, sice bez flašky, ale to nevadí"
Všechny holky souhlasili, takže já jsem si řekl proč ne a přidal se taky, nakonec se přidali všichni až na Bakuga, ale ten se po Kirishimově přemlouvání přidal taky.
,,Deku! Pravda nebo úkol"
,,Pravda"
,, Líbí se ti někdo jiný než Todoroki-kun?"
,,Um....na tohle nebudu odpovídat"
,, Zuzu?"
,, Dřív se mi líbil jeden kluk, ale pro toho jsem byl jen Deku, ale teď když mám Shota mě chce" a kounu se nenápadně na Bakuga
,, Dobřeee? Taak další... třeba Bakugo! Pravda nebo úkol?"
,, Pravda"
,, Proč nesnášíš Dekua?"
,,A tos vzala kde že ho nesnáším!"
,,Noo chováš se k němu tak, takže ty ho máš rád?"
,,Nebudu odpovídat!"
,,Fajn, hlavně se uklidni"
,,Momo! Pravda nebo úkol!"
,,Pravda"
,, Kdo se ti líbí?" *Tohle je šance jak to z ní dostat, když mi to nechce říct*
,,Noo jeden kluk, ale ten už někoho má"
A všichni jsme viděli jak se koukla na Shota *Tak takhle to je jo?*
,,Jdeme dál...Jirou! Pravda nebo úkol?"
,, Úkol"
,,Dej pusu Denkimu"
,,Tak dobře no"
Všichni víme že mezi něma něco je a teď se to potvrdilo.

................. Pokračování příště ......................

Me & You [TodoDeku]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat