Midoriya:
Když jsme přišli do třídy všichni se tam o něčem pořád bavili a vypadali že jsou do toho zažraní *něco mi tu uniká?*
Todoroki se na mě podíval jako že taky nechápe a posadili jsme se, já na svoje místo s Urarakou a on sám...
,,Deku tak co si myslíš ty? Podle mě to bude super!" Vypískala na mě po tom co přihopsala.
,,Co-?"
Nestihl jsem to doříct a začlo zvonit na hodinu s čím přišel i Aizawa sensei.
,,Taak třído, myslím že mám pravdu když řeknu že jste zjistili že pojedem na výlet... jakožto budoucí pro hrdinové by jste měli znát i ostatní státy a jak to v nich chodí, proto poletíme do U.S.A. "
Celá třída začala jásat a já jen koukal z vykulenýma očima..*nemůžu tomu uvěřit to jako vážně?!*
,, Dobrá třído uklidníme se! Poletíme za 3 dny a ano POLETÍME...Iido prosím rozdej papíry...Tyhle papíry musí podepsat vaši rodiče aby jste mohli jet...Budeme přesně týden ubytovaní na hotelu tak si nezapomeňte zbalit VŠECHNY věci co budete potřebovat" řekl důrazně a podíval se na Denkiho...
*Dneska je čtvrtek, takže odlítáme v pondělí hmm*
,,A zklamu vás sice ano, pokoje budou po 2, ale s kým budete se dozvíte až tam, takže stejně nemusíte být tak jak by jste se domluvili.... No nic třído dneska budeme probírat nové učivo..."
...Škola uběhla celkem rychle a já teď sedím na obědě s Urarakou, Lidou a Shotem.
,,Tak co jak se těšíte, já třeba strašně, do Ameriky jsem se chtěla vždycky podívat a prostě se nemůžu dočkat!" žvanila nadšená Uraraka a všichni ostatní ji odpovídali na otázky jedinej já jsem byl zabraný do myšlenek *hmm zajímalo by mě s kým budu, co když nebudu se Shotem ale třeba s Bakugem?! Co pak budu dělat po tom co mě políbil sice říkal že mě nechá, což taky plní ale co když-*,, Deku-kun? Jsi v pohodě? Zase sis mumlal.." vyrušila mě Ochaco.
,,J-jo jasně...jen jsem se zamyslel"
,,Tak dobře...hele napadlo mě že by jsme mohli všichni 4 jít nakupovat jídlo a tak na ten výlet aby jsme měli zásoby"
,,Ty máš co říkat, stejně to zase všechno sníš ty" napomenul ji Iida
,,Hele to není pravda! Jen prostě nemám moc peněz" :(
,,Tak já ti něco koupím"
,, Vážně!? Tak to by si byl mooc hodný Iida-kun!" Vypískala tak že to slyšeli snad všichni v jídelně ...
Najednou jsem cítil na sobě divný pohled a když jsem se otočil byl tam Bakugo který ze mě nespustil oči.. když jsme navázali oční kontakt tak ani jeden z nás ho nepřerušil ani nevím proč.
Vyrušila mě až ruka na mém stehně a tak jsem se otočil... ,,S-Shoto-kun? C-co to děláš?"
,,Co myslíš?"
,,A-asi nic"
Najednou jsem jen uslyšel prasknutí do stolu a pak viděl jak Bakugo přímo utíká z jídelny *vůbec nechápu co to má znamenat, ale asi nic podstatného*
Pokročil jsem rameny a jedl jídlo...
Po dojezení jsem šel ke skříňkám ale něco mě nalepilo na skříňku, teda spíš někdo a ten někdo byl Shoto.
,,Shoto? Co-" nestihl jsem to doříct a on se přilepil majetnicky na moje rty
,,Jsi jen můj jasný?" Řekl poněkud chladně.
,, Můžeš mi vysvětlit co se děje?"
,,Ale nic jen chci ať jsi to uvědomíš"
A začal mě líbat...v těch polibkách byla láska, ale byly to takové ty tvrdé polibky (doufám že chápete) po chvíli žádal jazykem o vstup, tak jsem mu povolil a opakoval jeho pohyby.
V tu chvíli jako kdyby nic neexistovalo... jen on.
Ale nevidrželo to věčně, protože taky potřebujeme dýchat.
,,Miluju tě zuzu~" řekl tak jemně že jsem nevěděl že u něho to jde.
,, J-já tebe taky" a zase jsem vypadal jak jahoda.
Jen se na to pousmál, chytil mě za ruku a šli jsme na kolej.,,Tak zatím má brokoličko" loučil se se mnou
,,Pa"Pak už jsem jen viděl jak odchází a já se zavřel do svého pokoje.
Převlík jsem se a pak mi zabručel mobil, koukl jsem se kdo to je a byla to Uraraka která napsala do naší třídní skupiny..tak jsem to rozlikl
__________________________________________
Uravity ☁️: napdalo mě jestli by jste nechtěli všichni s náma nakupovat do obchoďáku na ten výlet :)<3Unbreakable 💪: jo klidně zrovna jsme plánovali jít s Bakubroem
King of explosions 💥: na ničem takovým jsem nesouhlasil! 😒
Pikatchu ⚡: alee notaak bude fun!
King of explosions 💥: jde Deku?!
*Proč ho zajímám zrovna já?*
Deku🥦: jo jdu :)
King of explosions 💥: fajn..jdu no
Ice/hot 🧊🔥: proč tě zajímá MŮJ Izu?
King of explosions 💥: nestarej se icy-hot!
1-A class president☄️: takže jdeme všichni?
.....
_________________________________________
Všichni nakonec odpověděli že jdou, a já si šel udělat úkoly a připravit batoh na zítra. Pak jsem se šel umýt a udělat hygienu a šel spát.Další kapitola is heree, jakože snad se líbí no ...
Jestli jo dejte hvězdičku, aby jsem do budoucna psala třeba další shipy co budete chtít.
No nic tak zas bye
ČTEŠ
Me & You [TodoDeku]✔️
Fanfiction,, Každá sekunda bez tebe mě zabíjí...." pošeptal. Jmenuji se Izuku Midoriya a už se mi 2 měsíce líbí jeden kluk... co se stane dál se dozvíte v příběhu... Můj 1. příběh __________________________________________ anime: Bnha/mha ship TodoDeku ⚠️boy...