Midoriya:Přišli jsme teda ke mně na pokoj a dali nákup na místo.
,,Asi už by jsme se měli zbalit nebo tak něco"
,,Hmm... myslím že máme ještě dost času, když jedem až v pondělí a zítra je neděle" a začal se ke mně přibližovat.
,,Co takhle dělat něco jinýho?" zašeptal
,,M-myslím že bychom-" už jsem to nestihl doříct, protože se mi Shoto přisál na rty a vypadalo to že je nechce už nikdy pustit, samozřejmě jsem spolupracoval, protože polibky od něho jsou tak příjemné že to prostě nejde vydržet.Uhmm tak trochu tu bude scénka 15+, takže jestli jí číst nechcete tak to přeskočte ( začátek a konec bude hvězdičkama)
***************************************
Zajel mi rukou pod tričko a začal mi jezdit po hrudi, z mích rtů se ale odlepil a přesunul se na krk kde mě začal líbat a dělat znamínka, když to ale dělal svojí rukou začal mnout moje bradavky a já se neubránil vzychu.
,,Tak konečně" usmál se Shoto, hodil mě na postel, tím pádem byl nade mnou a já totálně zrudl *bože co mám teď dělat, ještě nikdy jsem v takovéhle situaci nebyl, ale můžu mu věřit ne? Je to Shoto můj přítel...*
Z myšlenek mě vytrhlo to že jsem pod ním ležel už bez trika a on takyShoto:
Bože ani ve snu bych si nepředstavil že se tohle skutečně stane.
Všiml jsem si ale boule v jeho kalhotách a tak jsem po ní rukou přejel a on vydal tak krásný stén pro moje uši.
Na nic jsem nečekal a za stálého líbání jsem vslíknul nás oba, šlo vidět že můj zuzu se stydí, ale nemá za co, však tohle je normální
,,Neboj zuzuu, bude to v pohodě~"
zašeptal jsem mu do ucha které jsem pak zkousnul.
Začal jsem mu dávat pusinky po celém těle a jemu se to líbilo, než jsem přešel dolu.
Dal jsem mu tři prsty k ústům a naznačil jsem ať si je dá do pusy, on to pochopil a začal mi je slinitMidoriya:
*Ani nevím co sakra dělám, to moje tělo...samo nějak..*
Todoroki mi vyndal z pusy prsty a přiblížil se s nimi k mému "otvoru" potom do mě jedním vjel a já se neubránil vzdychu, on se jen ušklíbl a přidal další, to už tak příjemné nebylo, ale po chvilce to bylo v pohodě.
Ale pak do mě dal i 3. a to už vážně bolelo a tak jsem se stáhnul a zakňučel.Todoroki:
Chudák malí...asi bych na něj měl být něžnější, ale jak jsem říkal v jeho přítomnosti se neovládám a navíc to s ním chci dělat už jakou dobu.
Každopádně zpět do reality!
Líbal jsem ho na krku a po chvíli do něj začal přirážet prstama
,,S-Shoto já už tě chci~" řekla ta dřív roztomilá, teď spíš nadržená věc pode mnou, ale ne žeby se mi to nelíbilo, naopak miluju ho takhle vidět.
,,Jak si má láska přeje" vyndal jsem z něho prsty a k jeho "otvoru" nasměroval mého kamaráda, po kterém jsem si ještě přejel.
Už jsem se neudržel a vrazil ho celej do něj.
Ale to už bylo vidět že ho to asi hodně bolí, protože mu začali téct slzy a tak jsem mu je začal slízávat, poté jsem ho políbil ,, neboj lásko, za chvíli ta bolest přejde a ty si to budeš užívat"Midoriya:
Dost to bolelo, o tom žádná, ale po tom co mě Shoto začal utěšovat jsem se začal uklidňovat.
,, D-dobře myslím ž-že už můžeš"
Shoto na nic nečekal a pomalu přirážel, po chvilce už jsem si nevzpomněl na nějakou bolest a náramně si to užíval... ale chtěl jsem víc..
,,S-Shoto můžeš prosím r-rychleji?~" zeptal jsem se mezi vzdychy
,,Moc rád zuzu~"
a zrychlil, já se prohnul slastí, přivřel oči a nezmohl jsem nic než vzdychatTodoroki:
Oba jsme vzdychali že by to slyšeli všichni, ale jelikož tu moc lidí není a většina je někde u rodin, tak to nemá kdo slyšet a i kdyby to slyšeli, tak co? Aspoň ví že je jenom MŮJ.
Teď už jsem přirážel co nejrychleji a cítil jsem že už budu.
,,S-Shoto já už-" nestačil to Izu doříct a udělal se a já po chvíli taky.
Vyjel jsem z něj a jeho nadílku všechnu slízal.
***************************************,, Budem to dělat častěji, co říkáš Izu" šeptl jsem těsně vedle jeho ucha, on jen zrudl a snažil se dělat že tu není..
,,Alee notaaak, já vím že se ti to líbilo"Midoriya:
,, Já jsem neříkal že ne jen.."
,,Jen co?"
,, Neřest too"
,, Jestli chceš druhé kolo stačí říct" a na tváři se mu objevil úšklebek
,,Coo?! Ne ne tak to...ne!"
,,Ne? Tak dobře, ale můžeš kdykoli říct zuzu~, kdyby náhodou"
,,D-dobře? ....asi mám špatného Shota" zamulal jsem si pro sebe, ale on to slyšel
,,Nene.. máš správného, jenom v tvým okolí se nemůžu udržet"
,,Tak se nebudem vídat"
,,Tak o tomhle nerozhoduješ" řekl jistě
,, Hmm, ale teď bych se rád vyspal, takže když mě omluvíš... přestaň se na mě lepit!"
,,Tady se nám někdo vzteká, ale když si to tak přeješ"
,,Dobrou" přikryl jsem nás dekou a zavřel oči, Shoto si omotal jeho ruce kolem mého pasu a přitáhl si mě blíž
,, Miluju tě" byla poslední slova co jsem slyšel, pak už jsem jen zamumlal
,, Já tebe taky"
A spadl do říše snů.Taak to je konec této kapitoly, prosím nesuďte mě za to já za to nemůžu a navíc tahle knížka je pro mojí kamarádku takže.... snad se ti to líbí ty perverzáku.
Připadám si jak Jiraiya, akorát tady nejsou holky 😂😭
No nic tak zas čaute.
ČTEŠ
Me & You [TodoDeku]✔️
Fanfiction,, Každá sekunda bez tebe mě zabíjí...." pošeptal. Jmenuji se Izuku Midoriya a už se mi 2 měsíce líbí jeden kluk... co se stane dál se dozvíte v příběhu... Můj 1. příběh __________________________________________ anime: Bnha/mha ship TodoDeku ⚠️boy...