nákupák..

149 6 1
                                    


Time skip na sobotu (páč se nic moc nedělo)

Midoriya:

Je sobota ráno a já sedím v kuchyni a snídám *dneska by jsme měli jít nakupovat*
Zrovna mi příjde zpráva od skupiny kdy a kde... máme sraz ve 14:00 u nákupáku.

Dopoledne uběhlo normálně a k obědu jsem měl dokonce můj milovanej Katsudon... ňam ňam.
Každopádně teď se oblíkám do černých ryflí s černým trikem a zelenou mikinou..vezmu si klíče, peněženku, mobil a už jdu z bytu.

Z dálky jsem zaregristroval Uraraku jak na mě mává a Shota co mi jde naproti.
,,Ahoj zuzu" přišel ke mě a hned mě políbil ,, chyběl si mi" a přitáhl si mě za pas k sobě ,,j-jo ty mě takyy" oplatil jsem mu objetí.
,,Ahoj Deku-kun!"
,,Čau Midobro"
,, Nazdar brokolice"
,,Ahoj Midoriyo"
Pozdravili mě a já je, na Bakugovi bylo vidět že se mu nelíbí že mě Shoto drží pořád v obětí, tak jsem se odtáhl a vyšli jsme do obchoďáku.
,,Takže kam jako první?" Zeptal se Iida a rozhlídl se
,,To je přece jasný!" Vypískla Uraraka, vzala Iidu za ruku a táhla ho k obchodu s potravinami, za to ale já a Bakugo jsme se šli kouknout na nějaké oblečení a ostatní byli tak různě, akorát nevím kde je Shoto...
,,Tak co nerde?"
,,Huh?"
,,Jak se máš s tím půlenčem? Umí líbat líp než já?"
,,U-uhmm máme se fajn, milujem se takže tak, no a s tím líbáním no-" nestihl jsem to doříct a přilepil se mi na rty. Po chvíli se odtáhl kvůli vzduchu.
,, Já to věděl" zašklebil se
,,C-co jsi věděl Kacchan?"
,, Že líbám líp, protože se strašně červenáš a navíc ses neodtáh"
*Sakra to je pravda, ale aspoň že tu není Sho-* ,,Izu?! Já tě na pár minut opustím a ty se tu líbáš s ním?!" Viděl jsem že má slzy na krajíčků.
,,N-ne tak to není, já nespolupracoval!"
,,Ale neodtáhl ses" zamíchal se do toho Bakugo
,,S-Shoto promiň, ale není to tak!"
,,A jak to teda je!" To už mu stekla slza *páni, nikdy jsem ho neviděl brečet*
Přišel jsem k němu a obejmul ho, on sice trochu ucukl, ale objal mě nazpátek.
,,T-to on mě líbal, já to t-tak nechtěl" začal jsem brečet.
,, Jestli to tak je, tak ti to nemám za zlý, tys za to nemohl Izu"
,,Tsch!" Ozval se Bakugo a nakráčel si to dál od nás, ani nevím kam vlastně šel.
,, J-já miluju jen a jen tebe Shoto" už jsem sice přestal brečet, protože jeho přítomnost mě uklidňuje, ale i tak mi kolísal hlas.
,, Vždyť já vím že něco takového by jsi neudělal zuzuu~"
Naklonil se o políbil mě, do tohohle polibku jsem se rád přidal a on ho prohloubil...ani nevím jak, ale jeho jazyk se ocitl v mé puse.
Po 5 minutách jsme se odtáhli a celý udýchaní se na sebe s úsměvem koukli, propletl si se mnou prsty a chystali jsme se odejít když v tom ....
,,Aww kawaii!" Vypískla Uraraka která to celou dobu sledovala, v tu chvíli jsem musel být červenější než jahoda
,, Promiň Midoriyo, nešlo ji zastavit" omluvil se Iida
,,V-v pohod-dě"
,, Nemusíte se stydět, však jste kawaii"
,,Uraraka-san i tak by jsi jim měla dát soukromí" udělal své typické pohyby rukou Iida a pak se vytratili.

Se Shotem jsme šli koupit nějaké to jídlo do zásoby.
,, Takžeee oříškovou nebo karamelovou?" Zeptal jsem se když jsme stáli u regálu s čokoládou
,,Karamelovou" řekl Shoto a ušklíbl se *ok? Asi to nebudu řešit*
Ale došlo mi to hned po tom co jsem se musel pro ni ohnou a Shoto mě plácl přes zadek
,,H-hej!" Narovnal jsem se a podla mu čokoládu
,,Co je?" Naklonil se k mímu uchu
,,Nemůžu za to že se s tebou nemůžu ovládnout...jsi prostě dokonalej a hlavě ten tvůj zadek~"
,,S-Shoto! Jsme v obchodě!" Napomenul jsem ho a zrudl když mi došlo co řekl.
,,A to snad vadí?"
,,Nech si to na pokoj"
,,Aleee to bude za dlouho, až v pondělí a navíc to bude v nějakým hotelu ve kterým nemusíš bejt se mnou"
,, Můžem zajít na kolej, vždyť tam můžeš být i o víkendech"
,,To je pravda" zamylsel se a pak se ušklíb
,, Takže tím říkáš že by ti nevadilo kdyby jsme tam-"
,, To jsem neřekl! Já nevím možná ne, já nevím a navíc teď jsme v obchodě, kdokoli to může slyšet!"
,,A to vadí?"
To už jsem to nezvládl a prostě odešel ke kase
,,Ale notaaak! Jen jsem to zkoušel"
,,Hmmm"
,,Zuzuuu"
,,Ano?"
,, Nebuď uraženej"
,,Tak ty nebuď úchylnej"
,, Už jsem ti říkal že s tebou se prostě neovládám"
,,Fajn, dobře odpouštím ti"
,, Děkuju Izu" políbil mě a já mu to vrátil... prodavačka se na nás koukala stylem jakože tohle se nikdy nestalo a nic takovýho neviděla.
Po zaplacení jsme se rozloučili ze všema venku.
A já a Shoto jsme šli na kolej.


Tadá.... vím že je to nic moc, ale i tak doufám že se vám to líbí.
Nezapomeňte dát kdyžtak hvězdičku..moc mi to pomůže, no nic tak
Čaukyy

Me & You [TodoDeku]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat