Dupa ce umplu dressingul si baia cu toate lucrurile mele,ma intorc in camera,ma trantesc pe pat si incep sa ma holbez la tavan.
Maine e luni,ceea ce inseamna ca e prima mea zi la liceul la care m-a transferat Richard.Si nu,nu e unul privat(desi el a vrut asta,dar am pus piciorul in prag.Sunt satula de toate internatele si scolile private,unde snobismul este la ordinea zilei).Probabil va veti intreba:de ce se duce asa de curand la liceu,desi nu are nici o zi de cand a ajuns?Sa va explic.Anticipand atmosfera tensionata ce ma va intampina odata ajunsa,am decis sa imi scurtez sesiunea de tortura si sa incep scoala cat mai rapido cu putinta,asta fiind maine.Sunt geniala,stiu!
Zgomotul strident,ce se aude dinspre stomacul meu,ma anunta ca mi s-a facut foame.Ma duc in bucatarie,cu gandul de a-mi face un sandvis mare cu de toate.Ma opresc in pragul usii,cand vad o femeie invartind intr-o oala de pe aragaz.Femeia este foarte frumoasa.Pare sa aibe in jur de 40 de ani.Are o expresie a fetei senina,degajand in jurul ei calmitate.
Din moment ce nu pare ca mi-a observat prezenta,imi dreg glasul pentru a o face atenta.Sunt curioasa daca ceea ce am vazut la exterior se pliaza cu ce are in interior.
-Oh!Tu trebuie sa fii Ivy.Pe fata ei se intinde un zambet cald,ce ma invita sa zambesc la randul meu,dar reusesc sa ma abtin.
-Da,asa este.Dumneavoastra cine sunteti?
-Susan Knox.Sunt sefa peste tot personalul din aceasta casa si am grija ca totul sa fie pe placul domnului Daniels.
-Aha.Pana acum nimic iesit din comun.Ma intreb daca....Deci raspunzi direct in fata lui Robert.constat eu.
-Richard?spune ea nedumerita.
-Richard Daniels.Tatal meu biologic.Cel care are grija sa ai bani in buzunar.
-Ah,desigur.Imi cer scuze.Da,raspund direct in fata domnului Daniels.
-Si Pisi?intreb eu,vrand sa aflu daca o inghite pe papusa gonflabila a lui Richard,desi nu pare genul de femeie care ar tolera o pitipoanca.
-Pardon?intreaba confuza,nestiind la cine fac referire.
-Nu,nimic.Am sa imi satisfac curiozitatea in alta zi.
-Doriti sa va ajut cu ceva?ma intreaba ea,parand gata sa imi indeplineasca orice cerinta.
-Nu,multumesc.
Vad pe masa o punga de chipsuri si o iau,renuntand la sandvis,deoarece ma simt extenuata si nu am nici cel mai mic chef sa imi fac unul.Dau sa ies din bucatarie,dar ma opresc pentru a clarifica un lucru.
-As aprecia daca mi-ati vorbi la pertu.
-Dar suneti fiica sefului!imi spune ea consternata.
-Da,dar sunt mai mica decat dumneavoastra si in plus ma face sa ma simt batrana.
-Daca sunteti sigura ca nu va deranjeaza.
-100%.
-Foarte bine atunci.
O aprob din cap si ma intorc la mine in camera.Imi place de ea.Chiar sper ca prima impresie pe care mi-am facut-o despre ea sa ramana la fel de buna si cand voi ajunge sa o cunosc mai bine.
Dupa ce imi mananc chipsurile ma pregatesc de culcare.Este mai devreme fata de cum m-am obisnuit sa ma pun la somn(e de abia 9:15 seara),dar chiar ma simt extenuata.In plus maine ma asteapta o zi lunga si vreau sa fiu odihnita.Asa ca...la somn cu mine.
CITEȘTI
Acasă (Pauză)
Teen FictionIvy Daniels este o fată cu atitudine,nu ezită să îți spună ce gândește și motto-ul ei in viața este:"Răspunde cu aceeași monedă".A călătorit peste tot in lume,însă nu pentru că a vrut ea...Ce se va întâmpla când se întoarce în orașul natal?