Începe tortura

154 16 7
                                    

  Toti ochii se indreapta spre mine.Normal,doar sunt o prospatura!

  In fata catedrei sta profa de Literatura Engleza.O descriere a ei?Nu cred ca vreti asa ceva!De ce?Pentru ca ea e pur si simplu.....hidoasa.E imbracata cu o CHESTIE care ii acopera orice forma a corpului(asta daca are ce forme sa ascunda si nu are trupul ca al unei anorexice).Parul este un haos castaniu,sprancenele arata de parca nu ar fi vazut in toata existenta lor paroasa o penseta si ochii caprui sunt ascunsi de niste ochelari mari,grosi cat mana mea si oribili,cel mai probabili de pe vreamea bunicii.Femeia asta nu a auzit de salon?Dar pana acolo,oare nu i-a spus nimeni pana acum ca arata naspa?Cat despre varsta.....e greu de dedus din cauza aspectului neingrijit.Desi pare tinerica.Pana in 30 de ani as zice eu.

-Buna!Tu esti eleva noua,asa-i?ma intreaba profa cu un zambet timid.Pentru cineva care arata asa,are vocea foarte placuta.Pare o fire timida si usor de intimidat.

  Trebuie sa recunoasteti,totusi,ca intrebarea ei cere un raspuns sarcastic.Adica pe bune!Nu e evident ca sunt eleva noua?Situatia asta e ceva de genu':sa zicem ca ti-ai schimbat culoarea parului.Te intalnesti cu cineva cunoscut pe strada si te intreaba:"Te-ai vopsit?"Nu...ti-ai lasat chelie.Duh!Putea sa iti remarce parul altfel:"Ce bine iti sta vopsita asa!"Chiar daca mintea de inghetau apele si parul tau odata cu ele.Asa si acum.Dar nu voi raspunde sarcastic,asa cum aceasta situatie o cere.Va veti intreba de ce.Iata motivele:

1.Ea este totusi o profesoara si oricat de tare as vrea sa ii raspund intr-un mod obraznic,profesia ei nu imi permite.

2.Din cauza ca este profesoara este posibil sa ma aleg cu un bilet catre detentie.Ceea ce eu nu vreau sa se intample chiar din prima zi.

3.Nu stiu de ce,dar aceasta femeie imi inspira mila.Si cum eu sunt cea mai "buna" fata din intreaga galaxie si nu numai.....

-Da,sunt eleva noua.

-Bun venit!Sper să îți placa aici.Sunt domnisoara McCoy și vom face împreună Literatura Engleza.Simt ca ne vom intelege .Ai vrea te rog să te prezinți colegilor?

  V-am spus că urăsc partea asta?Când trebuie sa ma prezint colegilor și sa le spun despre mine și arunc un zâmbet și ei trebuie să pretindă ca sunt interesați de ceea ce zic eu și asa mai departe.

-Nu as vrea.ii spun profei.

-Oh,dar insist.

  Toată mila pe care o simțeam la adresa ei s-a dus pe apa sâmbetei. As vrea să o strâng de gat pana nu mai are aer si sa ii ascund cadavrul într-o pădure bântuită de fantome ce nu ii vor lasă sufletul sa se ofldihneasaca în pace.Hei!Nu am zis asta ca să vă bag în sperieti ,dar nu e vina mea ca McCoy asta ma pune să fac ceva ce nu îmi place.Dar am de ales?Poate doar într-un univers paralel,căci în acesta dimensiune nu prea.

Zâmbesc fortat,ma întorc spre colegi și incep:

-Ma numesc Ivy Daniels,am 17 ani,sper să ne înțelegem și sa fim toți prieteni.

  TEAPA!!!În viata mea nu am spus asa ceva când a trebuit să ma prezint.De ce as face altceva acum?De fapt am spus asta:

-Ma numesc Ivy Daniels si am 17.
Toți așteaptă restul,ceea ce nu se va intampla.

-Atât? întreabă profa nedumerita.

-Atât. confirm eu.

-Dar cum rămâne cu pasiunile tale,cu telurile tale și tot ceea ce se mai spune într-o astfel de situatie? continua ea încurcată.

-Nu ii privește pe ei asemenea amanunte.

  Asta a lăsat-o stana de piatra.Cat despre colegi...nu prea știau cum sa reactioneze.Sa se supere,sa ignore sau sa fie amuzați? Într-adevăr o mare dilema,pe care numai Sherlok Holmes și asistentul sau o pot rezolva.

  -Te poți așeza.spune profa care încă este puțin socata.

  Ma duc și ma așez în singura banca libera.Profa nu mai zice nimic și continua ora.

  Nici bine nu ma așez că fata din dreapta mea se întoarce spre mine și începe să turuie.

  E foarte drăguță. Are parul blond ușor trecut de omoplati și niște ochi albaștrii cu o nuanță mai închisă.Pare foarte fragila.Dar ce spunea?

-Nu pot sa cred că ai zis asta.A fost foarte tare.Esti foarte frumoasa.Ma numesc Melanie Walter.Imi place rochia ta.Am și eu una,doar că a ta e mai drăguță. Vrei să fi prietena mea.Pentru ca e vreau.Vom putea fa...

-Stop!o întrerup eu brusc.Nu vreau să fim prietene,asa că taci.

  Sta cu gura căscată câteva secunde și apoi se întoarce la loc.

-OK. spune abia șoptit.

  Nu vreau să credeți că sunt rea,dar asa cum am mai spus:ce rost are sa îți faci prieteni dacă oricum vei pleca peste ceva timp?Chiar dacă tata a spus că voi sta în LA pana voi începe facultatea, nu am încredere în el.Asa ca ma înțelegeți, nu?

  Sper că ziua asta să se termine mai repede.Si când ma gândesc ca este abia începutul torturii...

Acasă (Pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum