Anonimul

106 14 2
                                    

Liniștea dimineții este perturbată de un țipăt ce vine din dormitorul conjugal.

Un zâmbet imens mi se întinde pe toată fața.Ziua asta nici că putea să înceapă mai bine de atât.

Mă ridic din pat și cobor în bucătărie ca să îmi iau un măr sau ceva de ronțăit.În bucătărie le găsesc pe Susan și Mary vorbind,cu cești de cafea în față.Asta nu poate însemna decât un singur lucru:bârfă.Însă orice discuție a încetat atunci când am intrat eu.Având în vedere faptul că aseară am jucat un rol,trebuie să duc piesa până la capăt,nu?Așa că adopt cea mai plouată față și le întreb pe cele două cu o voce stinsă:

-Ce s-a întâmplat?Mi s-a părut că aud pe cineva țipând.

-Doamna Daniels a descoperit că hoții de aseară i-au pus vaselină în pasta de dinți.îmi spune Susan.

Nu râde!Abține-te.Doamne,e așa de greu.Tot ce vreau este să dau drumul valului de râs ce m-a copleșit.Planul meu merge atât de bine.

-De ce ar pune niște hoți vaselină în pasta de dinți?

-Nu avem idee.Dar să vezi ce s-a întâmplat azi noapte și noi am descoperit abia acum.îmi spune Mary.

-Ce?intreb curioasă.

-Patul lor s-a rupt.

-S-a rupt?

-Pur și simplu.Ştii tu...făceau ce fac două persoane când sunt căsătorite...și puff,patul a cedat cu tot cu ei.

De data asta nu mă mai pot controla.Pufnesc într-un râs incontrolabil și pur și simplu încep să mă tăvălesc pe jos,iar cele două femei încep să râdă cu mine.

-Nu e deloc bine să râdem după cele întâmplate aseară,dar e prea amuzant.spune Susan încă chitotind.

-Asta așa e.spune și Mary în timp ce își șterge lacrimile de la ochi.

-Bine,ne potolim.spun și eu,ridicându-mă de pe jos.

Îmi iau un baton proteic din dulap și dau să plec,când Susan mă oprește:

-Ai planuri pentru astăzi?

-Cred că am să stau acasă. Nu prea am chef să ies azi.De ce?

-Întrebam doar.

-Bine atunci.și ies.

După ce îmi mănânc batonul,conectez căștile la telefon,mi le pun în urechi,setez melodia lui Hailee Steinfield Love Myself pe repeat și încep să dansez prin cameră.

Țopăiala îmi este întreruptă de un sunet ce vine de la telefon.Se pare că am primit un mesaj.Cred că e de la Melanie,pentru că nimeni altcineva nu ar fi putut să îmi trimită mesaj.Dar când verific,descopăr că nu e de la Melanie,ci de la cineva cu număr necunoscut.

Necunoscut:bună,frumoaso.ți-a fost dor de mine?

Eu:îmi pare rău.ai greșit nr.

Necunoscut:nu am greșit nici un nr,Ivy.

Eu:cine ești și de unde ai nr meu?

Necunoscut:cine sunt vei descoperi tu singurică

Eu:și nr meu?

Necunoscut:nu pot să spun decât că am și eu sursele mele ;)

Eu:cum se face că știi cum mă cheamă?

Necunoscut:noi doi ne cunoaștem

Acasă (Pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum