De ce doare?

130 15 5
                                    

În cantina,găsesc la masa o Melanie ce da pe afara de nerăbdare.

Ma asez frumos,imi pun tava cu prânzul pe masa și incep sa mușc din mărul rosu și apetisant.Toate astea le fac cu o încetineala ca de melc,doar ca sa o sacai pe blondina de langa mine.Dar asta nu înseamnă că am mare tragere de inima sa ii povestesc toate cate am pățit cu Xavier pana acum.

-Deci?ma intreaba Melanie cu o fata curioasa.

-Deci ce?o intreb la randul meu,prefăcându-ma ca nu știu la ce se refera.

-Mi-ai promis ca îmi spui.se smiorcaie ea.

-Ce sa iti spun?îmi joc eu în continuare rolul.

-Despre tine și Xavier.

-Care Xavier?

-Xavier Rey.imi spune ea începând sa se înroșeasca de nervi.

-Nu cunosc pe nimeni cu numele asta.

-Daca nu îmi spui ma supăr. se bosumfla.

-Doar te tachinam.o liniștesc și incep sa rad.

-Nu e amuzant.spune ea și îmi arunca un șervețel mototolit în fata.

-OK.Dar înainte sa încep,lămurește-mi si mie un aspect.

-Ce?întreabă vizibil intrigata de ceea ce am spus.

-De ce ești asa de curioasa în ceea ce privește toată chestia asta.

-Pentru ca Xavier nu și-a arătat interesul pentru nici o fata pana acum.Toate se duceau la el fără ca domnul în discuție sa depună nici cel mai mic efort.Si crede-mă ca nu erau puține.Acum îl vedeai cu una și peste o ora îl vedeai cu alta.

-Aha!Deci e un fustangiu.concluzionez eu.

-Era.

-Adica?intreb nelămurita.

-De aproape trei luni,Xavier nu a mai fost văzut cu nici o fata pe lângă el.Cand o fata ii făcea ochi dulci,el pur și simplu trecea pe lângă ea indiferent.Atitudinea asta a lui a frânt multe inimi.Si nu doar a fetelor de la noi din liceu.Se zvonește ca a făcut-o și cu studente,dar și cu femei cu mult mai mari ca el.

-S-a culcat cu toate?

-Habar nu am.Nu am fost lipita de el ca sa știu dacă s-a culcat cu toate fetele care i-au dat târcoale.Iti spuneam doar ce se zvonește.

-Si ce legatura au toate astea cu mine?

-Tu nu ai auzit ce am spus eu mai devreme?El nu și-a arătat interesul pentru nimeni de sex opus pana acum.Mai precis pana la tine.Xavier Rey e interesat de tine.

-Poate a descoperit ca e gay și vrea sa ma folosească ca pe o acoperire pentru ca nimeni sa nu își dea seama ca și-a schimbat brusc orientarea sexuala.

Sincer acum?Nici eu nu ma cred când spun aceste cuvinte.Pur și simplu nu îl vad în postura de homosexual.E prea masculin,în el zace prea mult testosteron ca sa fie altfel.Si e evident ca nici Melanie nu ma crede daca e sa ma iau după privirea ei sceptica și sprânceana ridicata gen:"pe bune?".

-Daca el a descoperit ca e gay,atunci eu sunt Gandalf cel Sur și am ajutat la salvarea Pământului de Mijloc.

-Esti fan Stăpânul Inelelor si Hobbitul?o intreb incantata.

-Duh!Normal ca sunt.Cele mai tari cărți și filme din toate cate exista?îmi spune ca și cum ar trebui sa fie evident.Dar deviem de la subiect.Acum ca ți-am raspuns la întrebare,îmi spui o data ce se petrece intre tine și Xavier?

Acasă (Pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum