Să înceapă jocul

100 14 4
                                    

Azi noapte am reușit în sfârșit să adorm,după ce am reconstituit sărutul lui Xavier iar și iar.Însă asta nu înseamnă că am avut un somn liniștit:visele mi-au fost bântuite de el.

Nu știu ce să mai cred acum.Adică,mi-au plăcut sărutul și gestul drăguț de a mă ajuta să mă detensionez,dar sunt complet derutată.Ne-am ciondănit și ne-am tachinat toată săptămâna,m-a adus în pragul exasperării și m-a făcut să simt multe lucruri noi,nemaiîntâlnite până la el.Şi apoi ieri s-a întâmplat,cu tot ce a presupus ieri.Oare asta înseamnă că mă place și vrea să fim împreună sau doar s-a gândit să renunțe la abstinență și să își reintre în ritm cu prospatura de mine?Totul e așa confuz!Iar faptul că nu am mai avut o relație până acum nu mă ajută de loc și nu știu ce să fac mai departe.Iar ceea ce s-a petrecut între mine și el până acum,nu poate fi numit relație.

Las toate gândurile astea la o parte și mă ridic din pat,îndreptându-mă spre baie,pentru a mă pregăti de o sesiune de cumpărături.

Și nu e sesiunea obișnuită de cumpărături într-un Mall,ci într-un supermarket cu articole de bricolaj.

E vremea răzbunării!

Odată ajunsă la magazin,îmi scot lista și mă apuc să pun tot ce îmi trebuie în cărucior.

Lista Răzbunării #1

1.Foarfece
2.Ciocan
3.Vopsea
4.Diluant
5.Vaselină
6.Cuie
7.Rangă
8.Lopată

Când mă întorc acasă observ că e pustiu,ceea ce înseamnă că nimeni nu mă va deranja în timp ce aranjez totul.Duc cumpărăturile la mine în cameră și apoi mă îmbrac cu niște haine mai vechi,care nu mi-ar mai trebui în cazul în care le voi strica.

Mă duc în camera lui Richard și Pisi.Voi începe de aici.

Înarmată cu șurubelnița,mă apropii de pat și încep să scot un șurub de aici,un șurub de acolo.În cazul în care îi apucă căldurile și au chef de o partidă de zbenguială,patul va ceda de la mișcări.Următoarea locație este baia.Amestec diluant cu şamponurile lor,pun vaselină în tubul cu pasta de dinți și le scap intenționat periuțele în closet(clasic,știu).Apoi mă duc în dressing.Scot toate hainele din dulapuri și le împart în doua grămezi.Prima jumătate încep să o sfârtec cu foarfeca până ce sunt înconjurată de fâșii de materiale,iar cea de-a doua jumătate o duc afară lângă piscină și îi dau foc.Mă întorc în dressing și încep să le pun vopsea în încălțăminte,după ce am grijă să fie bine ținute în loc,cu un cui bătut în talpa fiecăruia.

Apoi cobor în biroul lui Richard și ii dau drumul bestiei din mine să își facă damblaua.Când termin sunt înconjurată de un adevărat haos.Mobilă aruncată peste tot,bibelouri și sticle sparte,calculatorul e praf,cărți și foi rupte,draperii smulse din suport...Zici că a trecut un adevărat uragan.Deschid seiful tatei,care avea parola...surpriză...Britney,iau banii și toate obiectele de valoare și le pun într-un sac.Mă duc în curtea din spate și o îl îngrop lângă un palmier.Ultima oprire pe care o fac este garajul.Ce poți face cu o rangă într-un garaj de mașini?Să spargi fiecare geam în parte,evident Bineînțeles că mașina mea a fost exclusă,doar nu mă sabotez singură.

Sunt foarte mulțumită de cum au ieșit lucrurile.Acum nu mai trebuie decât sa dispar,pentru a nu da de bănuit și să ascund orice mă poate da de gol ca făptașă.O sun pe Melanie și o intreb dacă vrea să ieșim în oraș.Ea acceptă,așa că mă duc la ea acasă să o iau.În drum spre ea,arunc într-un container de pe strada "obiectele crimei".

Împreună cu Melanie ne decidem să mergem la o cafea și mai târziu la un film.

Melanie îmi spune adresa cafenelei preferate,iar pe drum punem tot felul de melodii cunoscute pe care le căntăm sau încercăm să le cântăm.Aici discutam despre tot ce ne trece prin cap.Am disecat filmele din seria Hobbitul și Stăpânul Inelelor,am descoperit ca amândouă suntem și fane Pirații din Caraibe,am spus ce muzica ne place...Pur și simplu ne-am cunoscut una pe alta mai bine,apropiindu-ne și mai mult datorita acestor gusturi pe care se pare ca le avem în comun.

Pe la 6,după ore întregi de vorbit,ne-am dus la cinema și ne-am luat bilete la noul film cu Alvin și veverițele.Am râs atât de mult în timpul filmului ca ne curgeau lacrimi pe față,iar Melanie s-a înecat cu suc.

În jurul orei 8,m-am dus și eu în sfârșit acasă,după ce am lăsat-o pe Melanie la ea mai întâi.Nu o să ghiciți niciodată ce am găsit odată ajunsă.Maşini de poliție.Şi știu sigur că nu sunt aici ca să-l aresteze pe Junior.Sunt căutată de poliție.Cât de tare e asta?

Intru în casă și imaginea care mă întâmpină mă face să vreau să țopăi de fericire,dar îmi înfrâneaz această pornire.Pisi stă pe canapea cu machiajul curgându-i pe fata de la plâns,tata e lângă ea și încearcă să o consoleze,dar e supărat și el.Angajații stau și ei într-un colț și se uită la ce se întâmplă,iar Junior nu e pe nicăieri,deci probabil e în camera lui.Cat despre polițiști,ei sunt peste tot.Toate privirile se întorc spre mine atunci când mă opresc la intrarea în living.E timpul să testez cât de bună sunt ca actriță.

-Ce se întâmplă?întreb foarte îngrijorată.

-Se pare că domiciliul a fost vizitat de hoți și vandali. îmi spune o polițistă.

-Oh,Doamne!Sper ca nu a fost nimeni rănit .

-Nu e cazul să vă îngrijorați,domnişoară.Locuința era goală în timpul jafului.Toți erau plecați.

-Asta e bine.

-Vrem să vă punem niște întrebări, domnişoară Daniels.îmi spune alt polițist.

-Sigur.

-Ce ați facut astăzi?

-M-am trezit și m-am gândit să ma duc să fac niște cumpărături la Mall.Nu am cumpărat nimic pentru că nu am văzut ceva care să îmi placă,însă am căutat vreo câteva ore, sperând că totuși voi găsi ceva.Apoi m-am întâlnit cu o colegă la o cafea,unde nici nu ne-am dat seama când a trecut timpul pe lângă noi și spre seara ne-am dus la cinema.Dupa film am lăsat-o acasă și apoi am venit direct aici.

-Mulțumim pentru cooperare.politistul își îndreaptă apoi atenția spre tata.Momentan asta e tot ce putem face,dar vă asigur că cei responsabili vor fii prinși.

-Vă mulțumesc că ați venit atât de repede.

-Acestea fiind spuse,noi ne vom retrage.

-Vă conduc.

Cu polițiștii plecați,angajații se duc fiecare la casa lui.Tata o ajută pe Pisi să urce la ei în cameră de parcă ar fi invalidă,iar eu mă refugiez la mine în baie,unde fac un dans al victoriei și fericirii.

Ziua asta a fost atât de bună,încât simt că voi avea parte de un somn liniștit la noapte.

Dar dacă ei cred ca ceea ce s-a întâmplat astăzi,a fost tot,se înșală amarnic.Pentru ca asta nu e decât începutul.

Acasă (Pauză)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum