3.

144 13 9
                                    


'KIVEL MÉSZ RANDIRA?!' Üvöltözött Kazutora

'Nyugodj már meg! Ez nem randi. Mitsuya hívott el.'

'Kinyírom... nem volt neki érthető amit, mondtam?! Ha ez nem randi akkor minek hívod Yuki??'

'Csak két barát találkozik..'

'Friend zone-oltad Mitsuyat? PFFTT HAHAHA'

'Az előbb megakartad ölni, most meg nevetsz?! Nem, nem friend zone-oltam..'

'Lesz vele egy két szavam, ha jön érted.'

'Honnan tudod, hogy jön értem?'

'Miyuki.. Mitsuya nem egy bunkó alak.'

***

Miyuki sokat készülődött az estére. Amit nem értett, ez nem randi. Csak egy baráti találkozó vagy több lenne? Kopogás hallatszódott lentről.

Kazutora szemszöge

Hallottam, hogy valaki kopogott. Mitsuya lesz tuti. Mentem kinyitottam az ajtót.

'Eyy, Mitsuya! Gyere be.'

'Csaó Tora.'

A két fiú bement, majd leültek a nappaliba.

'Szóval..randira hívtad a húgomat.'

'Én- Ez- *nagy levegő vétel* Én csak barátilag hívtam el őt.'

'Persze, azért van nálad egy csokor virág...'

'Ez csak uhm..'

'Figyelj Mitsuya, *sóhaj* én nem bánom. Áldásom adom, ha nem bántod meg őt. Mert, ha igen biztos lehetsz benne, eltöröm a nyakad. Ha, valami khm komolyabbat tennél vele...levágom a himbi-limbid.'

Komoly fejjel mondta Kazutora ezeket a szavakat, Mitsuya láthatóan ideges lett.

'Meg-Megértettem..'

'Helyes. Vigyázz rá kérlek..'

'Persze! Nem csak én vigyázok rá. A Toman védelme alatt áll.'

'Nem úgy értem. Jobban vigyázz rá.'

Mitsuya bólintott, majd lépteket hallottak. Mikor oldalra néztek látták Miyukit a lépcső tetején.

'Azta..' Mondta Mitsuya, picit tátott szájjal és elpirult fejjel. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


'Mi az?' Kérdezte a lány.

'Nagyon..nagyon jól nézel ki Miyuki. Tessék, ezt neked hoztam. *nyújtotta felé a csokor virágot*'

'Köszönöm szépen! *elpirult* Megyek beleteszem egy vázába.'

***

Mitsuyaval elmentetek az előadásra. Igazi úriember, bár néha csipkelődött veled. Néha mintha egy kis flört is lett volna.

Permisson to DanceWhere stories live. Discover now