Mitsuya elvitte Miyukit egy közeli karaoke bárba. Mivel jól szórakoztak, így megegyeztek, hogy gyakrabban fognak ide járni. Észre sem vették, hogy ez a hely lett a törzshelyük.
***
Egy tanítási nap után, Mitsuya feldobta a kérdést. " Nem megyünk a közös helyünkre?"
A karaoke szoba felé tartottak amikor valaki megszólította a fiút.
'Mitsuya?'
Mitsuya és Miyuki megfordultak.
'Yuzuha??'
'Hát te? Nem tudtam, hogy szeretsz karaokezni.'
'Hát, én sem. De megszerettem.' Mondta mosolyogva a fiú.
Miyuki kezdte nem érteni, hogy ki ez a lány.
'És ő?' Kérdezte Yuzuha
'Ő itt, Miyuki Hanemiya. Tora húga.'
'*meghajol* Örülök a találkozásnak.'
Yuzuha is meghajolt. Vajon ők többek mint barátok? Nagyon fura volt az a mondata.. Szemmel láthatóan nyomult a lány Mitsuyara.
'Yuzuha, egyedül vagy? Ha igen, csatlakozz hozzánk. Legalább megismerkedtek.*mosoly*'
Miyuki gondolatai
TESSÉK? Ez a mi közös időnk.. Értem én, hogy szeretné, ha megismernénk egymást...de ez a mi helyünk. Miért gondolok ilyet? Nem is vagyunk együtt. Mi rossz lehet ebből, nem de?
'Tényleg? Nem zavarnék?' Kérdezte Yuzuha
A fiú megrázta a fejét, jelezve, hogy nem zavarná. Majd Miyukira nézett aki egy mosolyt villantott válaszul.
***
Miyuki nem volt jó kedvében. Egyre jobban kezdte érezni, hogy ők ketten biztos, hogy többek mint barátok. Szinte feleslegesnek érezte magát. Énekelni sem mert, mivel soha nem találkozott még Yuzuhaval és kicsit tartott tőle.
'Miyuki? Gyere. Csendben vagy nagyon. Énekelj valamit. *mosoly*'
A lány akármennyire nem akart, nem tudott a fiúnak ellent mondani. 'Mhm" Ennyi volt a válasza.
'Yuzuha, ha meghallod őt el fog állni még a lélegzeted is.' Mondta büszkén Mitsuya
'Igen? Akkor szívesen hallgatnálak Miyuki-chan*mű mosoly*'
Miyuki érezte, hogy ezt kényszerből mondta Yuzuha neki. Mindegy is, hosszú gondolkodás után kiválasztotta a zenét. Dandelions, Ruth Btől.
' 'Cause I'm in a field of dandelions. Wishing on every one that you'll be mine, mine. And I see forever in your eyes. I feel okay when I see you smile, smile..'
Mitsuya szemébe nézett, miközben ezeket a sorokat énekelte. A fiú elpirult egy kicsit. Úgy érezte, ezzel a számmal Miyuki adott neki egy jelet. Yuzuha viszont nem díjazta ezt a cselekvést Miyukitól. Ha szemmel ölni lehetne...
'Miyuki! Whoo! *taps* Még mindig eszméletlen vagy! Ugye milyen jó volt Yuzuha? *mosoly*'
'Igen. Nagyon ügyes vagy Miyuki-chan. *mű mosoly*'
'Köszönöm szépen..'
'Mindjárt jövök lányok, elugrok mosdóba.'
A két lány egyedül maradt a helységben.
'Nézd, Miyuki-chan..' Kezdte el mondandóját Yuzuha
'Ennyire feltűnően nem kellene flörtölnöd vele.. Valjuk be, nincs sok esélyed nála.' Mondta ezt ridegen
'Tes-tessék?'
'Ugyan már! *csapott az asztalra* Azt hiszed nem lehet észre venni, hogy oda meg vissza vagy érte?!'
'Ne-nem értelek Yuzuha-'
'Nem-e?! Akkor hadd világosítsalak fel tündérem. Mi már elterveztük a jövőnket! Tudod te milyen jó sógorok lesznek Hakkaival?!'
'Hakkai...a te bátyád?' Kérdezte Miyuki
'Az öcsém.'
Yuzuha és Mitsuya egyidősek... Mindig is azt hittem Hakkai is egyidős Mitsuyaval. Ezek szerint ő velem egykorú. Ezek a gondolatok keveregtek a lányban.
'Szóval *ment közelebb Yuzuha a lányhoz* ha lehet. Ne avatkozz bele a nagyok dolgába, jó? Különben nem állok jót magamért.' Ütötte meg Miyuki mellett a falat. Mire ő megijedt.
Mielőtt tudott volna mondani valamit Miyuki, addigra Mitsuya vissza ért.
'Ti mit csináltok?'
'Áhh Mitsuya~ Épp most akartam rá venni Miyuki-chant, hogy énekeljünk egy duettet. *fogta a lány kezeit* '
'Örülök, hogy jól kijöttök.*mosoly*'
'Takashi.. én haza megyek. Eszembe jutott, hogy van egy házim holnapra.' Mondta semlegesen Miyuki
'Takashi?!' Akadt ki Yuzuha, mivel neki nem mondta soha, hogy szólítsa a nevén.
'Mhm, nem rég óta így hív. *mosoly* Haza kísérlek.' Mondta Mitsuya
'Ne-nem kell, köszi. Majd beszélünk. Sziasztok.' Viharzott ki a lány, könnyeit visszafolytva.
***
'Yuki? Hamar értél ha-' Anyja be se tudta fejezni mondatát.
A lány nem szólt semmit, csak felrohant a szobájába és magára zárta az ajtót.
***
'Haza értem!' Kiáltotta Tora az ajtóból.
'Szia kincsem. Milyen volt a gyűlés?'
'Jó? Yuki már itthon van?'
'Mhm, de nem jött le egészen négytől. Bezárkózott.'
'Tessék?'
Anyjuk nem tudott több mindent mondani, Kazutora a testvére ajtaját kezdte el verni.
'YUKI! ENGEDJ BE!'
Miyuki szemszöge
Semmi kedvem sincs most a bátyámhoz, ne haragudj Tora..
Nem értem miért vagyok ilyen. Nem vagyunk együtt és semmi rosszat sem csinált. Mondhatta volna, hogy barátnője van. Várjunk..
Amit érzett az nem más volt, mint féltékenység. Ekkor fogalmazódott meg a lányban, hogy ő bizony beleszeretett Mitsuya Takashiba.
YOU ARE READING
Permisson to Dance
FanfictionMiyuki Hanemiya másodéves tanuló egy Tokiói gimnáziumban. Nincs sok barátja, mivel elég félénk. Bátyja, Kazutora Hanemiya tagja egy bandának. A lányt egy nap elviszi testvére az egyik gyűlésre, ahol megismeri a fiú barátait. Miyuki fejéből nem megy...