9.

122 9 2
                                    


Mitsuya majd megpukkadt amikor meglátta kedvesét mással táncolni, ráadásul boldogabb is volt mint eddig bármikor vele. Mardosta a bűntudata. Lerázta Yuzuha kezeit magáról és a "párocska" felé indult. "Most hova mész?" mondatot hallott mögüle, de nem törődött se a mondattal, se a tulajdonosával.

***

Rin és Miyuki élvezték egymás társaságát és a lány sem volt már szomorú. Picit jobban megismerkedtek egymással. Közben a távolból mutatta Rin a testvérét és barátjára, hogy Miyuki felismerje őket legközelebb. Rin tervezte, hogy nem sokára elviszi a fiúkhoz a lányt.

"És Rin? Te is a Tomanhoz tarozol?" érdeklődött Miyuki

"Nem igazán, egy másik banda tagja vagyok. Nem tudom hallottál-e már a Tenjikuról?"

Miyuki megrázta fejét, jelezve, hogy még nem hallott róla.

"Na mindegy. Egyszer bemutatlak nekik, ha szeretnéd. És te? Toman tag vagy?"

"Persze, örülnék neki! Jaj dehogy is. A bátyám tartozik közéjük, de nem rég megismertem a többieket is."

"Ah értem. Takashi Mitsuya a palid?" Lényegre tört Rin

A lány nem mondott semmit, csak lesütötte szemeit. Egy mély levegő vétel után belekezdett mondandójába.

"Igazából fogalmam sincs. Össze zavar. Egyik percben ezt mondja, a másikban meg már mást. Annyira el van Yuzuhaval, de állítása szerint ő csak egy "barát"..." mondta kicsit dühösen

"Mhm, értem. Eléggé seggfejnek néz ki. Ne haragudj, de ki csinál ilyet azzal akit elvileg szeret." Állt a lány mellé Rin

"Ki neked a seggfej?!" 

Egy dühös Mitsuya jött elő a tömegből.

"Jól hallottad. Seggfej. Lebetűzzem neked? S-E-G-G-F-E-J. Mit szórakozol szegénnyel?! "Állt ki Rin a lány mellett

"Én nem szórakozom senkivel! " Emelte fel hangját a fiú

Ekkor már mindenki őket nézte. Persze a nagy veszekedésre felkapta a fejét Ran és Sanzu is. Mivel Sanzu látta az osztag kapitányát, nem tudta hova álljon. De eldöntötte.

"Csak nem baj van az öcsémmel?!" Mordult Mitsuyara Ran

"A kedves öcséd éppen a barátnőmet próbálja füzögetni."

"A barátnőd? " Nevette el magát gúnyosan Rin

"Ha a kedves hölgy a barátnőd, akkor szabad tudni miért egy másik nővel táncoltál? Kedves osztag vezetőnk." Sétált Sanzu a fiú mellé

"Sanzu? Te?" Lepődött meg Mitsuya

"A barátaimmal jöttem bulizni, erre szítod itt a feszültséget. Mit fog szólni Mikey, ha megtudja?"

Mitsuya nem akart bajt a Tomannak, úgy ítélte jobb, ha mennek.

"Gyere Miyuki, haza viszlek." fogta meg a lány kezét Mitsuya

Miyuki elrántotta a kezét, majd kitört belőle a sírás.

"Menj a francba Mitsuya! Nem megyek veled sehova. Menj vissza a BARÁTNŐDHÖZ!"

Rin megfogta a lány vállát és elkezdte simogatni, hogy lenyugodjon. Mitsuya még dühösebb lett, behúzott egyet neki.

"Vedd le a mocskos kezed róla!"

Verekedésbe kezdett a két fiú. Miyuki még jobban sírt. Fájt neki az, hogy más lánnyal látta a "barátját", fájt neki, hogy éppen péppé verik. De úgy vélte, valakinek rendbe kell őt rázni. 

***

Kis idő elteltével mind a két fiú törölgette az orrát a vértől. Alig álltak a lábukon. 

"Utoljára mondom, hogy hagyjátok békén." lihegett Mitsuya

"Majd eldönti, hogy kivel akar barátkozni." Szólt vissza Rin

Mitsuya megfogta a lány kezét és elindult vele a kijárat felé. Haza akarta juttatni a lányt, még mielőtt nagyobb baj lesz. Csend volt az egész út alatt. Majd a fiú törte meg a csendet.

"Nézd, én sajnálok mindent. Nem tudtam, hogy ennyire fájt neked minden. Nem akartam neked soha rosszat. De kérlek, ne állj velük szóba. Rossz hír az összes Tenjikus barom.. Nagyobb harcoknál szoktuk őket hívni, mint bírók. A fiúkat is láttam már egy párszor.."

Miyuki nem szólalt meg, csak akkor amikor már a háza előtt állt.

"Majd eldöntöm, hogy velünk.. ha még van ilyen egyáltalán, hogy mi lesz. Azt meg ne mondd meg nekem kérlek, hogy mit tegyek az életemmel. Nem szeretnék többet mondani. Köszönöm, hogy elkísértél. Vigyázz magadra hazafelé és gondolkodj el te is, hogy mit akarsz..vagy inkább kit. "

Miyuki bement a házba és vissza se nézett a barátjára. Kellett neki egy kicsi idő amíg helyreteszi magában a dolgokat.

***

Eközben még a bulin

"Most mi lesz öcskös?" kérdezte Ran testvérét

"Majd minden eldől magától. *köp egyet oldalra* De abban biztos lehetsz, hogy még fogunk a lánnyal találkozni. Ha nem ma, akkor hamarosan."

"Sanzu? Befogod köpni ezt a parasztot?" Kérdezte Ran

"Nem hiszem, Mikeynek túl kedves Mitsuya. Max megrángatná, de nem tenne semmit. Viszont éljen csak abban a hitben, hogy a markunkban van." Válaszolt Sanzu

A két testvér csak hümmögött egyet válaszadás céljából.

***

Yuzuha gondolatai

Nos, azt hittem nekem többet kell tennem. De egy kívülálló tette a cseresznyét a hab tetejére. Csodálatos. Ennél jobb szülinapom még nem volt. Ezekután nem hinném, hogy még együtt látnám őket. Mitsuya kap tőlem még egy esélyt. Én fogom a kis törött szívét ápolgatni, aztán hátha észreveszi ami hiányzik az életébe. Miyuki megtanulhatná, hogy nem osztozom azzal ami az enyém. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 05, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Permisson to DanceWhere stories live. Discover now