prológus

522 38 0
                                    

7 ÉVVEL KÉSŐBB...

New Orleans

A Mikaelsonok közül ennyi év elteltével néhányan már szétszéledtek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A Mikaelsonok közül ennyi év elteltével néhányan már szétszéledtek. Kol és Davina elmentek valamerre San Francisco felé és ott folytatták életüket ahol abbahagyták, de ők is keresgélnek még a Sivár után.

Rebekah és Marcel New York-ban kötött ki ahol hét évvel ezelőtt is éltek, mielőtt Bekah bátyja Niklaus visszahívta őket.

Elijah New Orleans-ban maradt, de néha kiruccan Franciaországban helyezkedő, szeretett városába, Marseille-be. Neki az a város megnyugvást és békét sugároz, ezért szereti ott tölteni az idejét, amit mindenki el is fogadt.

Freya és Keelin is New Orleans-ban maradtak és immáron közös gyermeküket nevelik akinek nem más mint Nicolas Malraux-Mikaelson lett a neve és ma már három éves.

Klaus pedig... Természetesen ittmaradt New Orleans-ban és próbál megoldást találni egy olyan ellenség ellen, akit áldozathozás nélkül nem lehet eltenni láb alól.

Hope visszament Mystic Falls-ba és a Salvatore Iskolában tanul továbbra is. Már elérte azt a kort, hogy már munkahelye legyen, de Hope nem szerett volna elmenni az iskolából. Így miután beszélt Alaric-cal aki megengedte, hogy maradjon. Sőt még azt is felajánlotta, hogy taníthat bármit az iskolában, persze csak ha ő is szeretné.

Lizzie pedig hét éve fekszik abban a koporsóban amiben annakidején apja fektette. Freya, Davina és Vincent is próbált létrehozni az elméjében egy "álmot" amiben "élhet" míg kómában van, de egyikük sem tudja, hogy sikerült-e vagy nem.

Derek szintén koporsóban fekszik, csak ő öt éve, és egy plusz varázslat elmormolása után Vincent jóvoltából nem öregszik s amikor, majd Lizzie-vel felkelnek együtt élhetnek továbbra is.

Az életük hét évvel ezelőtt teljesen a feje tetejére fordult. Onnantól kezdve, hogy Lizzie, Keelin és Freya betették a lábukat Beacon Hills városába, ahonnan kezdve minden megváltozott.

Mikor Lizzie szívébe lett szúrva a tőr, egyetlen gondolata volt, a mogorva magánakvaló vérfarkas aki a Derek Hale névre hallgat. Ha Lizzie felébred és rájön, hogy mindenki emlékszik rá talán mérges lesz, de idővel ő is be fogja látni, hogy így volt a legjobb mindenkinek.

Niklaus és Elijah a Mikaelson kúriában tartózkodtak azon belül is a könyvtárban amikor is nővérük hangját hallották meg.

— Elijah, Klaus! — kiabált Freya és a ház előterében állt, miközben egy nagyon ismerős nőt nézett maga előtt.

— Nővérem... — biccentett Elijah, majd ő is arra fordult amerre Freya nézett és teljesen megfagyott ahogy mellette Klaus-é is.

— Csak szórakoztok velem, ugye? — mordult fel Klaus és érezte ahogy a szemei arany színben izzanak és az erek a szemei alatt láthatóvá váltak.

— Melegebb fogadtatásra számítottam. — mosolygott a nő, majd előrébb lépett mögötte pedig egy férfi alakja rajzolódott ki a testvérek számára.

— Hogy lehetséges ez? — kérdezte Elijah még mindig egyhelyben állva, hisz teljesen lesokkolódott.

— Ugyan fiam, a mágia bármire képes, amiből nekem sok van. — mosolygott Esther a gyermekeire akik arcán fáradtság, harag és fájdalom tükröződött.

— És van pár probléma amit meg kellene oldanunk. — szólalt meg Finn és anyja mellé lépett, mire a helységben tartózkodók mégjobban elsápadtak.

— Ideje egyesíteni a családunkat! — mondta Esther, majd végignézett az ottlévőkön.



****

Sziasztok!

Íme a második könyv, első része... vagy inkább prológusa. Tudom rövid... de ennél a könyvnél hasonló részekre számítsatok! ❤️

A család hatalom✔️[Derek Hale ]Where stories live. Discover now