17. fejezet

316 29 6
                                    

New Orleans

_______________________________𓆙MS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

_______________________________
𓆙
MS. ELIZABETH MIKAELSON,

KÉRJÜK CSATLAKOZZON AZ
𝓔́𝓿𝓮𝓼 𝓜𝓲𝓴𝓪𝓮𝓵𝓼𝓸𝓷 𝓫𝓪́𝓵𝓻𝓪
ESTE PONTBAN 19:00-KOR,
HOGY ALKALMUNK LEGYEN TÁNCOLNI, MULATNI ÉS ÜNNEPELNI.

SZERETETTEL VÁRJA A;
MIKAELSON CSALÁD MINDEN TAGJA
________________________________


— Hát ez csodálatos... — motyogta az orra alatt Lizzie, miközben a levelet forgatta a kezében. A kanapén ülve Adam kíváncsi tekintettel figyelte őt, mikor is a tribrid szemei hirtelen rá fókuszáltak. — Voltál már bálon? — vonta fel a szemöldökét Lizzie, mire Adam megrázta a fejét. — Akarsz menni? — jött a következő kérdés, mire a kisfiú szemei felcsillantak. — Ezt igennek veszem. — mondta, majd feltápászkodott a kanapéról. — Akkor el kell mennünk ruhát venni. — mosolygott Lizzie, majd kinyújtta a kezét amit Adam azonnal meg is fogott.

— Tudod, sosem gondoltam volna, hogy egyszer fogok valakiben annyira bízni mint benned. — mosolyodott el Adam, miközben a kocsi felé sétáltak. — Köszönöm, hogy segítesz. — mosolyodott el szerényen Adam, mire Liz biccentett.

— Szerintem te többet segítesz nekem, mint azt gondolod. — motyogta Lizzie, és hál'istennek Adam nem hallotta meg. — Sokan lesznek a party-n. Úgyhogy kérlek mindig maradj mellettem vagy majd akinek bemutatlak a bál előtt. Besétálni az ördög fészkébe egyszerűbb mint túl is élni és épségben kijönni. — magyarázta, mire Adam bólintott.

— Megoldjuk. — bólintott Adam, majd az elsuhanó fákat kezdte nézni, miközben Lizzie a vezetésre koncentrált.

Senki sem tudhatja meg, hogy babát vár. Senki! Sem az apja sem a nagybáttyai vagy nagynénjei, de még Derek sem... Hisz biztos, hogy ott lesz a bálon valószínű a falkával együtt. Amire nem igazán volt kész, hogy lássa őket de... Sosem igazán volt választása.

— Állapotos vagyok, de ezt senki sem tudhatja meg. — mondta Lizzie, mire Adam felkapta a fejét.

— Én tudom! — kiáltott fel Adam, majd egy "o"-t formált a szájával. — Mármint a családodból. Oké. — kuncogott aranyosan a kisfiú. — Lakat a számon...

— Akkor jó. — bólintott Lizzie, majd a negyed felé vette az irányt a kocsival.

Nem sok boltban voltak mert Adam azonnal beleszeretett egy öltönybe. Sötétkék nadrág, fehér ing és egy sötétkék zakó egy fekete lakk cipő. Igazi férfi, kis méretben. Lizzie azonban nem tudott dönteni, de mellette Adam sem nyújtott valami nagy segítséget.

Az eladó hölgy jelenleg két ruhával a kezében állt. Mind a kettő csillogott a lámpák fényében, az egyik fekete a másik pedig piros színben tündöklött.

— De ez így nem ér! Mind a kettő olyan szépen állt rajtad. —puffogott Adam, mire Lizzie elmosolyodott az eladónő pedig elnevette magát.

— Aranyos fia van. — mosolygott, mire Lizzie kitágult szemekkel fordult oda, de amikor látta Adam szomorú arcát, elmosolyodott.

— Köszönöm, büszke is vagyok rá. — bólintott, mire Adam arcán egy meleg mosoly jelent meg, majd odafutott Lizzie-hez és a derekánál átölelte.

— Tehát... piros vagy fekete... — gondolkozott az eladónő is, mire Lizzie sóhajtott.

— Mind a kettő jól áll rajta, legyen mindkettő. — mondta Adam és felnézett Liára.

— Egyszerre csak egy ruhát lehet felvenni Adam. — nevetett Lizzie, de az eladónő elismerően biccentett a kisfiúnak.

— Okos a fiatalember. Máris jövök. — mondta, majd eltűnt a ruhasorok közöt. Az idős hölgy nemsokára vissza is tért egy ombre ruhával, de Adam megrázta a fejét.

— Nem jó. Ha lehet ne tapdjon annyira a hasánál. — mondta, majd feltette az ujjait Lizzie-nek, hogy várjon, majd a hölgyel elsétált a sorok között. — Nem szabad senkinek sem tudnia, de babát vár. Ezért lehetne egy kicsit nagyobb? Az előző kettő is túl szűk volt. Én láttam! — mondta és felnézett a nénire aki mosolyogva bólintott.

 Én láttam! — mondta és felnézett a nénire aki mosolyogva bólintott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

— Az övet egy kicsit lazábbra vehetjük de... — kezdte el a mondatát az eladó amikor visszaértek Lizzie-hez, de azonnal meg is torpant miközben Lizzie egy csodaszép ruhában állt a tükör előtt.

— Valóban szép. — pillantott a nő kezében pihenő ruhára, majd visszafordult a tükör felé. — De ezt választom.

 — De ezt választom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

— Azta... — suttogta Adam, miközben tátott szájjal nézte a tükör előtt álló Lizzie-t.

Még mindig nem tudta elhinni, hogy Lizzie akit mindenki gonosznak és kegyetlennek nevez, hogy lehet itt vele és válogathat ruhákat egy bálra ahová őt is magával viszi. Senki sem ismeri ki is igazából Elizabeth Mikaelson... gondolta magában Adam és bólintott is mellé egyet. Neki van igaza és kész.

________________

Szeretném a segítségeteket kérni!
Mint kiderült Lia babát vár, és már eldöntöttem a baba nemét de ezt nem szeretném elmondani.
Úgyhogy...egyaránt lány és fiú neveket is örömmel várok kommentben!!!!
Köszönöm<3

Update: igen nagyon sok nevet kaptam, és valószínű meg is fogom változtatni mint ami eddig volt a neve a kis ördögnek.

A család hatalom✔️[Derek Hale ]Where stories live. Discover now