New Orleans
Miután Freya egy gyors varázslattal elaltatta a két jövevényt, mind a ketten kaptak egy olyan láncot ami elnyomja a mágiát a testükben így nem tudnak varászsolni hisz nem tudták, hogy Finn most vámpírként vagy boszorkánykért tért vissza.
A három testvér és az időben munkából hazatért Keelin is úgy látta jobbnak, ha először megtudják a szándékukat és csak utána szólnak a többieknek.
— Hogy lehetséges ez? — kérdezte Elijah, miközben a megérkezett kis Nick-et tartotta a kezében, aki nagyon szeretett Elijah bácsi karjai között lenni.
— Úgy tudtam, hogy ők halottak. — nézett a két alvó felé Kellin.
— Mi is... — morogta Klaus és gyilkos pillantásokkal illette a feltámadt családtagjait.
— Miről beszélhettek? Család egyesítés? A legutóbb sem sikerült túl jól... — húzta el a száját Keelin, mire Klaus bólintott.
— Ez igaz. Itt valami másról van szó. Freya! — kiáltott, mire nővére szemetforgatva lépett be a szobába.
— Halkabban! — szidta öccsét Elijah és visszafordult Nick-hez aki a nyakkendőjével játszott.
— Próbálok a fejükbe férkőzni de sokkal nehezebb, mint gondoltam. Túl erős falakat építettek az elméjük köré. — magyarázta Freya.
— Csak van valami megoldás. Semmi sem lehetetlen. Nem tudsz egy ősi boszorkánnyal beszélni? — kérdezte Keelin, mire Freya megrázta a fejét. — Davina?
— Igaz, hogy aratás lány, de nincs akkora tudása olyan dolgokhoz amik évezredekig futnak vissza. Még nekem sincs... — rázta a fejét Freya.
— Talán beszélhetnénk Alaric-kal. — dobta fel az ötletet Elijah, miközben Freya kezébe helyezte a kisfiát.
— Talán. De visszatérve Keelin javaslatára... Nem hülyeség és nem is lehetetlen, de eddig csak egy ember tudott az ősökkel beszélni a családunkból. — mondta Freya. mire mindenki lehajtotta a fejét hisz egy emberre gondoltak.
— Hívd fel Davina-t! Te pedig Alaricot és Vincent-et! — mutatott Klaus először Elijah, majd Freya felé azután pedig kisietett a szobából.
— Nem lesz ez így jó. — sóhajtotta Freya és megrázta a fejét. — Hét év telt el és teljesen kifordult magából. Amiket csinál a "kiruccanásai" alatt, az már... Túl sok. — mondta.
— Nem segíthet sok dolog Niklaus-on. Csak a lánya és Derek. Amíg ők aludni fognak azokban a koporsókban semmi sem lesz rendben. — válaszolt Elijah, majd kisétált a szobából és tárcsázni kezdte testvérét, hogy tudjon beszélni Davina-val.
— Igaza van... És nem tehetek ellene semmit, hisz képtelen vagyok bármire is... — mormolta Freya. — Volt hét évem és még ugyanott vagyunk.
— Megmentett minket és tartozunk annyival, hogy nem adjuk fel a reményt. Ha nem is csak Lizzie miatt, de Derek miatt is. És a falka miatt is, főként Cora miatt, hisz ő még reménykedik, hogy fogja még őket látni. — simította a kezét Keelin a felesége vállára.
— Köszönöm. — mosolygott a boszorkány, majd Nick-et és a feleségét is homlokon csókolta és ő is elment elintézni a hívásokat.
— Mint egy igazi Mikaelson. A véksőkig harcol és a véksőkig vakmerő. — szólat meg hirtelen Finn, mire Keelin arany szemekkel fordult felé, hisz akármennyi idő eltelhet a Mikaelson-okkal a fiát mindig is félteni fogja.
— Gyönyörű gyermek. Hogy hívják? — kérdezte Esther.
— Semmi köze hozzá maga pszcihopata boszorkány! — vágta oda Keelin, majd ezzel ki is sétált a szobából hátrahagyva az ősi család eddig halottnak hitt tagjait.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A család hatalom✔️[Derek Hale ]
Lobisomem•JAVÍTÁS / ÁTÍRÁS ALATT• 1. rész: A család hatalom 2. rész: A család hatalom 2 -ideje hazatérni ELIZABETH OLIVIA MIKAELSON nyugodtan fekszik hét éve a neki szánt koporsóban. Az elméjében még mindig jelen van a Sivár, de álmában nem bánthatja. Gondo...