Taisin rakastua toiseen pt.2

160 9 1
                                    

Joel ja sinä lähdette toiseen huoneeseen muiden poikien keskuudessa:

"Huomasitteks te miten Joel punastu se näki mun siskon ja ku sen ääni tärisi" Joonas kysyi muilta heti kun Joel ja y/n olivat lähteneet.
"Joo ei sitä voinu olla huomaamatta ja muutenki Joel taitaa olla ihastunu siihe" Niko sanoi hiljaa.
"Juu tietenki" Aleksi, Tommi ja Olli sanovat.

*TOISESSA HUONEESSA*

"Nii mitä asiaa sul oli" Joel kysyy hämillään.
"Oliks se mitä tää Niko sano nii totta? Eli ooks siis ihastunu muhu?" kysyt Joelilta itsevarmasti.
" Joo kyl se taitaa olla nii totta. Tykkään susta ihan vitun paljon" Joel sanoo hiljaa.
"Oikeestikko?! Koska sama täällä, tuntuu ku oisin tuntenu sut jo aika kauan vaik tavattiin vasta tänää!" Sanot hämmentyneenä.
"No ollaaks me nytte sitte yhes" Joel kysyy.

*Suutelet Joelia* "eiköhän tää vastaa sun kysymykseen" vastaat romanttisesti. "Joo no ei kerrota noille muille viel! Käyks?" Joel kysy sulta.

*Juuri silloin Joonas avaa huoneen oven*  " Aa sori ku keskeytin teiät mut tuutteks te kattoo leffaa" Joonas kysyi teiltä.
" Joo me tullaan iha just" Joel sanoo nopeasti.
"No mennääks?" Joel kysyi

*KATSOTTE LEFFAA JA OLIT JOELIN KAINALOSSA MUTTA NUKAHDIT KESKEN LEFFAN. LEFFAN JÄLKEEN:

"Kattokaa y/n nukahti. Se on kyl aik söpö"
Joel sanoo ja pussaa sua otsaan.

"Hei Joel ootteks sinä ja y/n yhessä? Kosk vähä vaikuttaa siltä ei siis siin mitää oo et oot mun siskon kaa yhes mut siis haluun tietää" Joonas kysyi.
"Joo kyl me ollaan, vaikka tavattiin vast tänää" Joel sanoi ja katselee sinua ja silittää samalla sun hiuksia.

Breaking me//joel x y/nWhere stories live. Discover now