EN JAKSA ENÄÄ TÄTÄ...

108 3 0
                                    

"Vittujen vittu" Joel sanoo kun hänkin huomasi y/n:in exän puun takana piileskelemessä. *voispa joku tappaa ton äijän en jaksa sitä enää* y/n ajatteli hiljaa

He molemmat huomaavat kun y/n:in exä muka huomaamattomasti alkaa liikkua puiden varjoissa kohti heitä. Hänen exä huomaamattomasti puukon hänen taskustaan ja nostaa sen mutta ennen kuin hän ehtii iskeä sillä niin Tommi ja Joonas tulevat mutta puukko ehtii kuitenkin iskeä y/n:iä reiteen. Y/n: romahtaa heti maahan ja ei pysty liikkua. Samalla hetkellä hänen exä lähtee juoksemaan mutta Joonas lähtee juoksemaan hänen peräänsä ja saakin hänet nopeasti kiinni. Samalla hetkellä poliisit tulevat pillit vilkkuen mutta kuitenkaan ambulanssia ei näy missään.

" hei anteeks mun sisko on loukkaantunut mutta täällä ei kuitenkaan näy ambulanssia! Mistä täs nytte on kyse ku te ootte tääl mut sitte ambulanssia ei näy missään-" Joonas huolestuu mutta samalla ambulanssi tulee pihaan ja muutaman hätääntyneen hetken jälkeen ambulanssi on taas vienyt y/n:in sairaalaan.

Muutama päivä on taas vierähtänyt ja Joonas saa taas soiton sairaalasta jossa y/n on ollut.
Puhelun aikana tulee ilmi että y/n:in lääkäri on aina ollut Joonaksen ja y/n;in hyvä ystävä joka ollut heille melkein aina heille katkera siitä että heillä menee niin hyvin.

Muutaman päivän päästä y/n pääsee sairaalasta kotiin ja heti alle 30 minuutin päästä hän kuulee tasan kolme koputusta ovelta ja säikähtää kun tunnistaa kuka oven takana on...

Breaking me//joel x y/nDove le storie prendono vita. Scoprilo ora