mä arvasin tän pt.3

131 3 0
                                    

*MUUTAMA KUUKAUSI ON MENNYT RAUHAISASTI SIITÄ KUN JOEL JA Y/N OVAT PÄÄTYNEET YHTEEN MUTTA YHTENÄ KAUNIINA AAMUNA JOEL HUOMAA ETTÄ Y/N ON KADONNUT*

Y/N:in luona:
Y/N on jäänyt auton alle ja on tajuton.

JOELIN LUONA: JOEL SOITTAA JOONAKSELLE
" Moi Joel mitä asiaa" Joonas sanoo
"Moi y/n on kadonnu voiks tulla mun kaa ettii sitä" Joel sanoo ihan paniikissa koska ei löytänyt y/n: ää mistään.
"Joo mä tuun soitan Nikolle et tulee ettii meidän kaa" Joonas sanoo hätääntyneenä kuullessaan että hänen siskonsa on kadonnut.

Pojat lähtevät etsimään y/n:iä ja yhtäkkiä Niko lähtee nopeasti kohti jotain ihmistä joka näkyy makaavan tiellä verisenä.
"Hei pojat kattokaa tuol on joku. Voisko se olla y/n?" Niko kysyy puoliksi kuiskaten.

Pojat menevät lähemmäs ja huomaavat pelokseen että se on y/n. Joonas menee ihan paniikkiin heti, romahtaa tielle polvilleen ja alkaa itkeä. Joel soittaa ambulanssin ja kohta ambulanssi tuleekin ja vie y/n:in sairaalaan. Pojat vievät Joonaksen takaisin kotiin jossa tämä romahtaa sohvalle ja alkaa itkeä taas. Muut pojat koittavat saada Joonasta rauhoittumaan mutta eivät pysty siihen.
"Joonas kato muhun! Kaikki järjestyy kyllä y/n on vielä kuitenkin nuori ja vahva" Niko rauhoittelee Joonasta. "Entä jos se ei selvii" Joonas kuiskaa hiljaa ja itkuisena.
"Kyllä se selvii me luvataan" Muut sanovat yhtäaikaa.

Muutama viikko on mennyt kunnes Joonas saa puhelun sairaalasta:
"Moikka, onko tämä Joonas Porko?" Lääkäri kysyy surullisena.
"Joo on, onko sinulla uutisia mun siskoon liittyen" Joonas kysyy hätääntyneenä ihan paniikissa.
"Kyllä on, valitettavasti y/n kuoli saamiinsa vammoihin, otan osaa menetykseenne" Lääkäri kuiskaa ja lopettaa puhelun.

Joonas hätääntyy ja soittaa nopeasti muille pojille ja pyytää heitä tulemaan heille. Mutta noin 30 min sen jälkeen kun pojat ovat tulleet heille niin ovikello soi ja Niko menee avaamaan ja säikähtää todella paljon kun oven takana oli y/n...

Breaking me//joel x y/nWhere stories live. Discover now