Exiä, yllätysjuhlat ja rakkautta ilmassa pt.1/2

78 3 0
                                    

Eli puhutaampa nytten vähän y/n;in exästä:
Samuel oli y/n;in kaa noin 2 kuukautta koska y/n koki itsensä uhatuksi ja että Samuel olisi hänen kanssaan vaan hänen ulkonäkönsä takia. Y/n myös teki Samuelista rikosilmoituksen koska Samuel raiskasi y/n;in kun y/n oli vaan 14 v. Y/n ei kuitenkaan kertonut siitä kenellekään edes Joonakselle. He erosivat sen 2 kuukauden jälkeen.
Mutta mennäänpä eteenpäin...

Y/n menee sydän hakaten ovelle mutta helpottuu kun huomaa että oven takana on hänen veljensä Joonas ja Aleksi.
"Hei mitä te tääl teette eiks teijä pitäis olla treenaamas?" Y/n sanoo yllättyneenä.
"Tota meijä piti tulla hakee sut ku meil on sulle yllätys" Joonas sanoo salaperäisenä.
(Kyseessä on siis se että tänää on y/n;in syntymäpäivä..)
"Ookei joo mä tuun käyn vaa hakee mun kamat" y/n sanoo.

Kun he ovat päässeet studiolle, studiolla on ihan pimeää ja pojat ovat muutenkin hyvin hyvin salaperäistä joka ei kuitenkaan ole heidän tapaistaan. Pojat hyppäävät ulos piiloistaan ja samalla y/n hyppää noin puoli metriä ilmaan kun hän säikähtää niin paljon.
"Mistäs nytte on kyse" y/n kysyy hämmentyneenä.
"Öö eks sä muista sun omii synttäreit?! Tänää on sun synttärit tyhmeli" Joonas sanoo oudolla äänellä.
"Omg miks mä en muista enää mitää" y/n huudahtaa.
"No eiköhän aleta juhlii" Joel sanoo kärsimättömästi.

Pojat ja y/n juhlivat jonkun 3 tuntia ja ovat juoneet aika paljon kunnes Tommi kysyy:

"Pitäiskö olla totee" Tommi kysyy muilta.
"Joooo" kaikki sanovat
"No Aleksi to vai te" Olli kysyy
"Te"Aleksi sanoo iloisesti.
"Okeih, pussaa komeinta/ kauneinta täs huonees" Olli vastaa.
"Okeih..." Aleksi vastaa hitaasti ja pussaa Ollia hitaasti ja katsoo tätä suoraan silmiin..
Olli nostaa vähitellen katseensa muihin ja huomaa että kaikki tuijottavat häntä ja Aleksia.
"Omfg teidän pitäis olla yhes kosk toi ei ollu meidän sellanen tavallinen kaveripusu" Niko huudahtaa.
"Joo tota Aleksi tuuks mun kaa tonne sivummalle" Olli kysyy aleksilta vältellen tämän katsetta.

Sivummalla:
"Joo niih tota mitä asiaa sul oli" Aleksi kysyy.
" joo siis mä taidan olla rakastunu suhu" Olli vastaa tavallisesti.
"Mitäh?!" Aleksi kysyy
" joo mä arvasin et tää-" Olli aloittaa mutta Aleksi keskeyttää hänet pussaamalla Ollia huulille. "Mäkin oon rakastunu suhun ja me varmaa ollaan nytte yhessä" Aleksi sanoo.
"Joo kyl me taidetaan olla" Olli vastaa romanttisesti.

Breaking me//joel x y/nOù les histoires vivent. Découvrez maintenant