miten sä aina jaksat haastaa riitaa

99 4 3
                                    

Oven takanahan on tietenkin hänen exä joka ei sano yhtään mitään ennen kuin hän ryntää sisään. Y/n säikähtää kun tajuaa että hänellä ei ole mitään puolustusvälineitä joten hän on vähän peloissaan siitä että miten hänelle käy.

"Mikael mitä sä tääl teet" y/n kysyy hätääntyneenä.
"Tulin puhumaan..." Mikael sanoo ja samalla yrittää vetää asetta taskustaan mutta ei onnistu.
"Miten sä tänne pääsit kun en ees halua olla sun kaa tekemisissä?" Y/n sanoo mutta kuitenkin on hätääntynyt.
"tiedän että sä tykkäät blind channelin joelista ja joo te ootte ollu lehdessä parikin kertaa. Siitä tiesin että tykkäät siitä pillusta" Samuel sanoo halveksuen ja ilkkuen.
"Aijaa että sellasta! Mee vittuun täältä äläkä enää yritä tulla tänne." Y/n huutaa ja samalla työntää Samuelin eli exänsä pois asunnostaan portaikkoon jossa Samuel kaatuu.

Kun Samuel yrittää pyytää y/n;iltä apua mutta samalla y/n vihaisesti vetää oven kiinni ja laittaa lukkoon. Jonkun 5 minuutin päästä kun y/n on rauhoittunut niin hän soittaa vielä vähän hätääntyneenä Joelille ja pyytää pojat hänen luokseen. Ovikello soi noin 20 minuutin päästä ja pojat ovat oven takana.

"Moi y/n ooks okei ku kuullostit hätääntyneeltä" Joel ja Joonas kysyy samaan aikaan ja muut katsovat y/n;iä huolestuneina.
"En oo okei..." y/n sanoo hiljaisesti.
"Mitä tapahtu" Aleksi kysyy huolestuneena.
"Mun exä Samuel se tuli tänne "puhumaan" mutta huomasin sen että sil oli ase.. uskon et se yritti salee tappaa mut sen takii et tykkään joelista ja koska me ollaan oltu lehdessä pari kertaaki" y/n sanoo.
" voi sua... toivottavasti tää helpottaa kohta" Aleksi sanoo myötätuntoisesti.
"Onks se mahollista et mä asuisin siel teijä studiol nytte vähä aikaa ku tääl ei oo enää nii turvallista" y/n kysyy
"Tottakai sä voit" Joonas sanoo.

Muutama kuukausi myöhemmin ku y/n on studiolla yksin hän kuulee pahaenteistä koputusta ovelta...

Breaking me//joel x y/nWhere stories live. Discover now