ELI SIIS KERRATAANPA MITÄ TÄÄLLÄ ON TAPAHTUNUT: Y/N ON JÄÄNYT AUTON ALLE JA JOONAS SAI SOITON ETTÄ Y/N ON KUOLLUT MUTTA SITTEN MYSTEERISESTI Y/N ONKIN JOONAKSEN TALON OVEN TAKANA JA TÄSTÄ TÄMÄ TARINA JATKUU:
"y/n mitä sä tääl teet" Niko sanoo kuuluvasti ja samalla Joonas tulee ovelle ja meinaa pyörtyä sillä näkee siskonsa jonka luulee kuolleen.
"Mitä sä tääl teet, me luultii et sä oot kuollu?" Joonas hämmästelee samalla kun yrittää pysyä pystyssä.
"Joku tyyppi työns mut sinne auton alle ja olin kyl elossa tän koko ajan. Mutta siis se tyyppi teki jonku sopimuksen niiden lääkäreiden kaa että he sanovat sulle Joonas että oon kuollu" sanot nopeasti.
"Anteeks mut saanko kysyy että mitä vittua ja kuka se tyyppi oli jos näit sitä" Aleksi kysyy mietteissään.
"Tota siis se tyyppi oli mun exä..." Sanoit hitaasti ja katoit samalla lattiaa koska pelkäät Joonaksen reaktiota koska Joonas ei tiennyt mitään siitä.
"MITÄ? Sul oli exä ja et kertonu mulle?" Joel ja Joonas huutaa samaan aikaan.
"Anteeks vaa mut mul on ollu vähä muitakin asioita mun elämässä ku se että kerron teille mun parisuhteista" sanot vihaisena ja samalla Joel lähtee huoneesta rymistellen ulos.
"Ei Joel vittu älä mee, anteeks" y/n huutaa ja lähtee juoksemaan hänen peräänsä.Vähän matkan päässä saat Joelin kiinni ja otat hänen kädestään kiinni ja vedät hänet luoksesi.
"Päästä irti vittu ku oot valehellu mulle" Joel huutaa sinulle mutta ei kuitenkaan lähde minnekkään.
"Hei sä kuuntelet mua nyt, mä en oikeesti ehtiny kertoo sulle ku mul on ollu niin paljon muita juttuja..." Aloitat mutta Joel kuitenkin keskeyttää sinut.
"miks et kertonu esim sillo enne ku sä jäit sinne auton alle ku meil oli sillo muutama kuukaus aikaa" Joel kysyy sinulta kärsimättömästi. " mul oli niin paljon treenei ja jopa kisat ja muutenki mul on ollu töitä nii anteeks siitä ja et tää tuli näin äkkiä" Sanot ja samalla huomaat eksäsi hiipparoivan pusikossa ja sanot Joelille:
"Vittu mun exä on tuolla" sanot Joelille paniikissa ja alat etsimään puhelimestasi Joonaksen numeroa...
أنت تقرأ
Breaking me//joel x y/n
أدب الهواةTarina Joelista ja y/nistä. Muut bc jäsenet liittyvät tarinaan. Saattaa sisältää draamaa ja verta! Kuka on tämä kaunis nuori y/n ja mikä on hänen kohtalo? Miten hän selviää hänen exästään?