Kun sä ja Joel ootte ollu varmaa vasta noin 15 min studiolla kahdestaan niin kuulette ovelta koputuksen ja sä meet avaamaan. Kun olet saanut oven huomaat että siellä on joku tyttö.
"Hei onks Joel tääl mul on sille asiaa?" Tyttö kysyy vihaisella äänellä.
"Joo on mut kuka sä oot?" Kysyt kylmästi
"Samaa voisin kysyy sulta mutta mä oon Jenna Joelin exä" Jenna sanoo kovalla äänellä niin että Joel tulee eteiseen, katsoo Jennaa suoraan silmiin ja sanoo kylmästi:
"mitä vittua sä tääl teet?! Luulin et se tuli selväks et en haluu nähä sua enää ikinä?"
"Uutisis sanottii et sul on joku uus tyttö nii pakkoha se oli tulla tsekkaa" Jenna sanoo vihaisesti.
"Joo no sua ei tänne tarvita jote lähe vittuun enne ku soitan poliisit" Joel sanoo vihaisesti silmät kipunoiden.
"En lähe, etkä sä muute myöskää soita poliisei" Jenna sanoo vihaisesti ja katsoo minua varmaan suoraan sieluun... siltä se ainakin tuntui.
Tunnen kun polveni alkavat pettää ja juoksen puhelimeni kanssa vessaan, laitan oven lukkoon ja soitan Joonakselle paniikissa."Hei mikä hätänä?" Kuuluu Joonaksen rauhoittava ääni puhelimen toisesta päästä.
"Mulle taas tuli se ahdistus/paniikkikohtaus... Joelin exä on täällä. Pls tulkaa tänne äkkii mut tulkaa mun huoneen ikkunan kautta et nää ei kuule" sanot itkuisesti.
" Juu me tullaan koita rauhottuu" Joonas sanoo ja katkaisee puhelun.Noin viiden minuutin päästä menet takaisin Jennan ja Joelin luokse ja kysyt viileästi:
"Nii Jenna ooks sä nyt kateellinen ku mä oon Joelin tyttöystävä" katsot Jennaa suoraan sieluun väkinäinen hymy huulillasi.
Yhtäkkiä kuulet raapinaa ja puhetta huoneesi suunnasta mutta Jennakin kuulee sen ja vetää aseen taskustaan. Samalla Joonas ja muut pojat tulla tupsahtavat huoneeseen mutta ennen kuin huomaat niin Jenna on jo painanut liipaisinta ja ampunut Joonasta suoraan rintaan...
KAMU SEDANG MEMBACA
Breaking me//joel x y/n
Fiksi PenggemarTarina Joelista ja y/nistä. Muut bc jäsenet liittyvät tarinaan. Saattaa sisältää draamaa ja verta! Kuka on tämä kaunis nuori y/n ja mikä on hänen kohtalo? Miten hän selviää hänen exästään?