Eli siis olette olleet totee ja Olli ja Aleksi ovat päätyneet yhteen ja kukaan muu ei tiiä siitä mutta ennen kuin he ehtivät jatkaa huomaat että Niko lähtee huoneesta itkua pidätellen ja sinua silmiin katsoen.
"Venatkaa mä meen kattoo mihin Niko meni" sanot muille. "Juu" muut sanovat ja lähdet etsimään nikoa. Huomaat hänet itkemässä hänen omassa huoneessa.
"Hei mikä sulle tuli? Näin ku lähit ja ku katoit mua" sanot nikolle. "Aa moi! Ei mitää..." Niko vastaa itkuisena. "hei älä valehtele mä tiiän et sul on joku. Sä voit kertoo mulle" sanot Nikolle. "Okei no voin mä kertoo tai ainaki yrittää, mut siis mä taidan tykkää susta mut oot Joelin kaa nii ei tääl oo mitää merkitystä." Niko sanoo itkien. "Aa okei... No ollaaks me parhait kavereit kosk en haluu pettää Joelii" Kysyt Nikolta ja menet hänen viereen halaamaan ja rauhoittelemaan. "Juu ollaan vaa mut oli mul muutaki asiaa mun mieles ku vaa toi" Niko sanoo.
"No mitäs asiaa sul on" Kysyt semi innoissasi. "Mä taidan tykkää sun veljestäs eli Porkosta mut en tiiä miten kertoisin sille" Niko sanoo ja te lähdette muiden luokse.Olette vielä noin 1.5 totea ja sitten kun kello on jo 12, Joonas haukottelee ja kysyy:
"Hei kannattaisko lähtee himaa ku kello on jo aik paljo" Joonas kysyy. "Juu" kaikki muut paitsi sinä ja Joel sanotte. "Me jäädää Joelin kaa tänne yöks! Mut Joonas tuuks käymää tuol" samalla kun sanotte sen Niko katsoo sua niin vihaiselta ilmeellä. "Juu voinhan mä tulla" Joonas sanoo hämmentyneenä.
"Nii mitä asiaa sul oli" Joonas kysyy. "Niko taitaa tykkää susta. Se ei vaa tienny miten se kertois sulle ja se kerto mulle eka" sanot joonakselle. "vittu y/n!" Kuuluu vihainen huuto oven takaa ja Niko ryntää sisään raivoissaan. "Ei sun ois pitäny kertoo sille, mä oisin voinu tehä sen ite" Niko huutaa raivostuneena.
"Hei Niko rauhotu. Mut mäki taidan tykkää susta" Joonas sanoo rauhallisesti.
"Oikeesti?! Ollaaks me nytte yhes?<3" Niko kysyy joonakselta. " Juu jos sä vaa haluut<3 kerrotaa noille muille" Joonas sanooLähdette kaikki kolme takaisin muiden luokse, Niko ja Joonas kertovat uutiset, onnittelette heitä ja sanotte heipat mutta sinä ja Joel jäätte vielä studiolle.
YOU ARE READING
Breaking me//joel x y/n
FanfictionTarina Joelista ja y/nistä. Muut bc jäsenet liittyvät tarinaan. Saattaa sisältää draamaa ja verta! Kuka on tämä kaunis nuori y/n ja mikä on hänen kohtalo? Miten hän selviää hänen exästään?