18

310 18 4
                                    

Geçen Bölüm sonu : Daha önce bu kadar rahat tv izlediğmi hatırlamıyorum. Aslında birileri bana 'Bir gün gelecek ve erkek erkadaşının kucağında TV izleyeceksin.' dese hiç inanmazdım. Küçükken hiçbir zaman evlenmeyeceğimi bile söylerdim! 

*

Justin'in kucağında çektiğim rahat ve huzurlu uyku, Justin beni sertçe dürtüklemeye başlayıp uyandırmaya çalıştığında son buldu. Her güzel şeyin bir sonu vardır...

" Miley son defa söylüyorum, eğer uyanmazsan uçağı kaçıracağız!"

Gözlerimi yavaşca aralayarak aval aval etrafa baktım. Haha, derin uyku.

"Ah, Tanrı'm.. Aklımda uyumak yoktu sadece dalmıştım sonradan asıl olmuşsa uyu-"

Justin her zamanki hareketlerinden biri olarak lafımı kesti. "Tamam, kalk ve arabanın yanına gir bavulları alıp geliyorum ben." 

Başımı olumlu anlamda sallayıp rahatımı bozmanın verdiği huzursuzluk ile dış kapıya doğru ilerledim. Kapıyı kapatma gereği duymadan arabanın yanına ilerledim. Justin kısa bir süre sonra elindeki 4 bavul ve bir küçük de çanta ile zorlanarak geldiğinde yanına gidip yardım amacıyla küçük çantayı aldım. 

Bavulları arabaya yerleştirdikten sonra ikimizde arabaya bindik. 

"Bu tatili yapma amacın neydi?"

Justin arabayı kullanırken sıkılmamak amacıyla onunla konuşmak istiyordum.Aslında, sanırım sadece onunla konuşmayı seviyordum, her ne kadar konuşmayı sevmesemde.

"Seninle daha fazla vakit geçirmek istiyorum." verdiği kısa cevaplar nedensizce beni sitrese sokuyordu.

Yapı olarak 11'imden beri sert biriydim ve insanlar ile iletişimim pek iyi değildi. Açıkçası düzenli bir arkadaşlığım bile yoktu. Her ne kadar ciddi anlamda hiç belli etmesemde -ki duygularımım belli etmemekte Genellikle iyiyim- Justin'i gerçekten seviyordum ve sadece onunla konuşmaktan ve vakit geçirmekten hoşlanıyordum. Ve kısa cevaplar vermesi bende 'Lanet olsun, aramızda bir problem var!' hissi uyandırıyordu.

"Umm, pekala. Gidince ne yapacağız?" Justin yola bakıyordu ve pek de normal gitmiyordu. Dengesiz ve hızlı sürmesi ayrı bir problemdi.

"Bilmem."

Neydi bu şimdi? Bir kaç saat öncesine kadar çok iyiydik. 

"Neden kısa cevaplar veriyorsun ? Ve soğuk davranıyorsun, ne oldu?" meraklı bir ses tonuyla sordum.

Justin bir anda arabayı durdurdu ve bana baktı.

"Bunu bana yapma Miley." neyden bahsettiği hakkında pek de bir fikrim yoktu.

"Neyden bahsediyorsun?"

"Bu yaptığından, beni bu kadar sahiplenme.Bağlı kalabilecek türden bir tip değilim Miley."

Ona hayal kırıklığının dışında bir şekilde baktım (dediğim tam anlatamadım dfghdf hani Hannah Montana The Movie'de babası kasabada yolun ortasında bişey söylediğinde Miley de "Yani bir daha Hannah olamayacağımı mı söylüyorsun?" dediği kısım vardı ya odaki yüz ifadesi dgfhjgf) 

"Bunları düşünme. Şimdi uyu gelince seni kaldırırım." cevap vermeyip sadece kafamı cama yasladım ve düşünmeye çalıştım.

Sadece birkaç saat önce, ne olmuş olabilir ki bu kadar süre içerisinde? Ah, tabi ya.. Playboy ruhlu bir çocuktan ne beklenir (!)

*

Şuan uçaktaydık ve geçen yarım saatin aksine bu sefer de bana çok iyi davranıyordu. Ne olduğunu anlayamıyordum...

Do it // jileyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin