Karanlık

1K 40 43
                                    

***HATIRLAMA***

Ayakta bile zor duruyordu bu yüzden hemen yatağa geçti. Yorganın altına girdiğinde bende yanına girdim ve belimi koluna sardım.

"İyi geceler Justin" diye fısıldadığında

sadece "İyi geceler" diye karşılık verdim.

*

MILEY NN AĞZINDAN

Uyandım ama gözlerimi açmadan elimi başıma götürdüm çünkü başım nerdeyse çatlayacak gibi ağrıyordu.Dün gece ne yaptığımı bile hatırlayamıyordum.Gözümü açıp etrafa aktım veee BURASI BENİM ODAM DEĞİL!! ve yanımda neden JUSTIN yatıyodu? Hemen doğruldum ve "Lanet olsun" diye fısıldadım bileğim hala ağrıyodu.

"Justın, Justiiiinn, JUSTIN!!!"

2 defa Justin dedim ama uyanmadı bende sonunda bağırmak zorunda kaldım

"Ne var Miley!!" diye kükredi bana.evet bağırmadı resmen kükredi

"Ben neden burdayım neden senin ynında yatıyorum neden evde değilim" diye hızlıca sorularımı sıraladım 

Justin sözüne "Dün se-" sözünü ben kestim

"TANRIM BU KIYAFETLER BENİM DEĞİL LÜTFEN BUNU KENDİM GİYİNDİĞİMİ SÖYLE" diye bağırdım. Lütfen lütfen lütfen kendimi rezil etmemiş oluyum dün gece

"MILEY!!Lütfen sakin ol tamam mı? Bak dün bileğini kırdığında seni kontrole götürdüm yani hastaneye dktr bileğine sargı sardı ve 1 hafta boyunca yanında birilerinin olması gerektiğini söyledi bende seni bu halde eve bırakamayacağıma göre buraya getirdim ve merak etme üstünü kendin giyindin" diyerek bana göz kırptı.

içimde bi rahatlama hissi oluştu. Peki ben niye hiçbirşeyi hatırlamıyordum?Bunalrı düşünürken 

"Hadi üstünü giyin seni eve bırakıyım sonra okula birlikte gideriz" dedi Justin.

Hahaha! okula onunla gideceğimi sanıyorsa yanılıyordu. Bunu söze de getirdim.

"Justin okula seninle falan gitmiyorum beni eve bırak" dedim ve banyoya üstümü giinmeye gittim.

Üstümü giyindikten sonra aynaya baktım ve saçımı düzelttim. Kapıyı açtıktan sonra "Hadi Justin" dedim.Justin çoktan giyinmişti bile. Üstüne siyah bir t-shirt ve siyah deri bir ceket giymişti.Altına kot pantolonla da Supralarını giymişti saçlarını her zamanki gibi yukarıya dikerek daha sexy- bi dk KAPA ÇENENİ İÇ SES!

"Miley bana bakmayı kes" dedi Justin

LANET LANET LANET!!! Siktr.Şuanda ebemi sikip Tenesse ye kaçmak istiyordum.ve yerin dibindeydim

"Justin sana falan bakmıyorum sadece bugün hangi derslerimin olduğunu düşünüyordum" diyerek durumu kurtarmaya çalışıyordum ama Justin küçük bir kahkaha atarak yürümeye başladı.Bende arkasından yürürken ensesine bakıyordum. Tanrım o gerçekten çok sexy.KAPA ÇENENİ İÇ SES BUNU SANA DAHA KAÇ DEFA SÖYLİCEM???

Justin siyah Lamborghini'nin önünde beni bekliyordu.

"Hadi arabaya bin gecikmek istemiyorum" dedi.

Knedini ne sanıyo bu çocuk???

"Geckmek veya gecikmemek senin sorunun" diyerek cevapladım

"Seni şurda sikmeden kapa çeneni Miley!" diyerek beni tersledi

Beni tersledi

BENİ

TERSLEDİ??

BENİ TERSLEDİ???

Do it // jileyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin