Karaoke

693 33 13
                                    

BİRAZ FAZLA BEKLETMİŞ OLABİLRM ÖZR DİLERİM AMA SIRF TELAFİSİ İÇİN UZUN YAZDIM :D

M---HATIRLAMA---

Anna'nın yanında gidip onu duvara ittim ve kulağına fısıldadım

"Evimi dağıtmak için kimi tuttun küçük sürtük?"

Anna dehşet içinde bana bakarken bir yandan da korkmuşa benzemiyordu.

"Ah , çekill önümden." diyerek gözlerini devirdi ve beni itmeye çalıştı.

Onun saçından birkaç tutamını elime dolayarak çektim ve suratıma bir sırıtış getirdim.

"Kural 1 ; MILEY'ye asla gözlerini devirme. Kural 2 ; MILEY'ye asla karşı gelme." dudaklarımı birbirine bastırarak sırıttım ve tekrar  konuşmaya başladım. 

"Şimdi ya sen amacının ne olduğunu söylersin  yada ben öğrenirim!"

diyerek çıkıştım.

Anna ise bir anda "Aptal gangsterler!"  DERMİŞ. neyse ben bölmiyim

"Ahahaha! Zeki Miley seni. anlaman biraz uzun sürmedi mi?" diyerek gözlerini kıstı.Eminim şuan içinden benimle dalga geçiyordur. Ancak bu benim ona tokat atmamla son buldu.EVET ONA TOKAT ATTIM VE YERE DÜŞMESİNİ SAĞLADIM. herkes derste olduğu için kimse görmemişti ama..

"Senin aksine pratik düşünerek sadece yapabileceklerini ölçüyordum." Evet sebebi gerçekten buydu.

onun seviyesinde olmak için alçalıp kulağına fısıldadım "Olacakları bekle..." diyip göz kırptım ve okulun içine girdim.

Artık bu saatten sonra derse girilmeyeceğine göre -ki zaten dersin bitmesine 5 dk vardı - birkaç tur atmaya karar verdim koridorda.

Bu okulun koridorları dersteyken az ışıklı , sessiz ve birazcık ürpertici oluyordu.Düşünmek için iyi biryerdi.Ama şuan birşeyi düşünmeme gerek yoktu zaten.Bunları düşünrken zil çaldı. Bekle...hani düşünücek birşeyim yoktu? Ah! birazcık karışık.

Bunları da düşünürken yanıma Ariana geldi.Gelmesiyle konuşması bir oldu.

"Miley sana 2 haberim var ; 1.si yarın gece Moon Bar'da bir parti var.2.si okul çıkışında hemen bizim depoya gitmeliyiz.Hani geçen hafta sipariş ettiğimiz yanları elmas dizaynlı silahlar varya onlar gelmiş." 

O kadar hızlı konuşmuştu ki Eminem'a rakip olacak gibiydi. 

"Ari, nefes almayı unutma." diyerek dalga geçtim.

Bugün Justin'i sadece girişte görmüştüm.Onun dışında hiç görmedim. Hayır yani birşey olduğundan değil sadece merak ettim. 

Tesadfe bakın! Bunları düşünürken Justin geldi.Nedense bütün kızlar onu yiyecemiş gibi bakıyorlardı.Klasik sürtükler işte.

Şaşırığım kısmı ise Justin benim yanıma doğru geliyordu.10 adımdan sonra tam benim yanıma geldiğinde onu fark etmemiş gibi davranıp telefonumla Candy Crush Saga oynamaya başladım.

"Miley" diyerek adımı seslendiğinde yüzümü telefonumdan kaldırıp Justin'in suratına aval aval bakmaya başladım.

"Ne var Bieber!" bıkkınca bir soru sorduğumda gözlerini devirip cebinden "XXX" yazan bir kolye çıkardı (THE PRETTY RECKLESS DAN ESİNLENDİM :D ) Benimm kaybettiğim kolyeme çok benziyordu.Bir dakika--

"Bunu benim evimde unutmuş olmalısın. Bende hazır seni görmüşken veriyim dedim.Yani bende seninle muhattap olmaya meraklı değilim Cyrus."

diyerek homurdandı.Bense hızlıca kolyeyi elinden çekip aldım.Başımı dik tuttum ve aptalca sırıtıp konuşmaya başladım

Do it // jileyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin