Anna

814 38 11
                                    

ARKADAŞLAR! YA MUTLTIMEDIA DAKİ ŞARKIYLA OKUYUN YADA IGGY AZALEA-FANCY LE :* :D

***        HATIRLAMA  ***

"Sürtük mü görmek istiyorsunuz? aynaya bakmanız yeterli.Ayrıca siz de şunu unutmayın ; vucudunuzu onu baştan çıkarmak için çok kullanmışsınız ama başaramamışsınız . Bense hiçbirşey yapmadan onu etkilemeyi başardım. Aslında onu tanımıyordum bile o benden etkilenmiş..Herneyse sizden daha öenmli işlerim var şimdi çekilin önümden asi kız ilerliyor" diyip büyük bir kahkaya patlattım ve iki kolumla onları önümden çekerek dik bir şekilde hafifden kıvırarak yürümeye başladım ve onlar bana AĞIZLARI AÇIK KAŞLARI ÇATIK BİR ŞEKİLDE BAKARKEN  ben saçlarımı geriye savurdum.

Biliyormusunuz? bunu sevdim . ilk defa bu kadar muhteşem hissediyorum! ;P"

-ŞİMDİ-

Sınıftan çıkmak için adımımı attığım anda karşımda "piç smile" yapan Ariana göründü. 

"MILEY az önce içindeki kötü kızı dışa çıkardın bebeğim." dedi ve koluma hafif bi dirsek atarak sırıttı

"Benim zaten öyle olduğumu biliyorsun sadece okulda artık bu iyi kız imajını korumakta zorlanmaya başladım"

Tamam tamam bunu siz bile bilmiyordunuz size olayı kısa bir özet geçeyim ; ben aslında okuldaki o "iyi kızlar" dan değilim. Şöyle söyliyim ; biz ailece mafyayız (rock mafia *-*) yani babam , annem ve kardeşim Jackson. Kardeşimden bahsetimmi daha önce hatirlamıyorum daha doğrusu ailemden bahsedip bahsetmediğimi bile hatırlamıyorum (evet hatırlamıyorum bahsetmişmiydim? :d ) 

abim çok gıcıktır ama birbirimizi severiz.

Babam Billy , o çok sempatiktir. Devam et adamım!

Ve annem Tisha ; çok güzeldir.

bide ailemden en sevdiğim kişi halam ; Ronny. Tam benim kafadengimdir ve çok güzel ve sempatik (halama selamlar :D ) 

Okulda kimse kötü kız olduğumu bilmiyor çünkü böylesi daha güvenli geliyor ama böyle davranmaktan gerçekten sıkıldım.Artık fazla cici kız görünümlü olmayacağım

Bu arada yatarken bile yastığımın altında silah taşıdığımı daha önce söylemişmiydim? Evet, artık söyleim.

Bu arada Ari'de bizim gibi genellikle görevlerimizi birlikte yaparız.

*

Ari ile birlikte tarih sınıfına doğru ilerlerken gözüme anna takıldı.Bu arada söylemeyi unuttum ; Evimi dağıtanın Anna olduğunu biliyorum.O pis sürtük bunun cezasını çekecek onu şimdiden söyleyeyim.

Ari ile sıraya oturduk ve Mr.Mila nın gelemeyeceğini öğrendik. Nasıl öğrendik? Nöbetci geldi söyledi.

"Miley bugün bizde kalsana?" Diye bi soruu sordu Ariana.

Aslında 1 Hafta boyunca Justin'lerde kalmalıyım ama sanırım Ariana daha cazip geldi.

"Tamam olur aslında Justin'lerde kalmalıyım ama bunu hallederim." dediğimde Ari şaşırmış gözlerle bana baktı.Tam ağzını açmışken ne soracağını bildiğim için o konuşmadan ben konuştum.

"Sana şu ev olayını anlatmıştım ya Justin'de onda kalmamı söyledi eve temizlikçileri evime yolladı o yüzden." dedim ve demi "Hıı" dermişcesine mırıldandı.

Tam 10 dk geçmişti ve Ari telefonundan müzik açmış kulaklıkla müzik dinliyordu.Bense armut  gibi duruyordum. Sonunda sıkıntıdan patlamamak için telefonumdanTwitter'a girdim. Zaten yüksek olan takipçi sayım daha da artmıştı. 92B olmuştu. Bilin bakalım takipçilerim arasında kim var? evet o! @JustinBieber .Birkaç Tweet attıktan sonra Twitter'dan çıktım.

Justini aradım 3. çalışta açtı.

"Justin ben sizde kalamayacağım Ariana'larda kalacağım." diyerek soğukkanlılıkla konuşurken arkada bi kadın sesi geliyordu daha çok duymaya çalışırken "hadi Justin kapa da telefonu yarım kaldığımız yerden devam edelim" derken Justin de "SUS!" Diye bağırdı.HANGİ ARA BECERİCEK BİRİNİ BULDU ?

"Hayır Miley hemen buraya gel!" diye bağırdı.

"HAYIR GELMİYORUM JUSTIN! Ayrıca sen orda bi kadını becerirken nasıl telefonu açtığına şaşırıyorum " 

"MILEY kızgın halimi görmek istemezsin!

"Ya ya"  diyerek telefonu yüzüne kapattım.Kendini ne sanıyo ki?

*

Sonunda bugün de bitti! Ari ile birlikte arabyı kullanmaya Çalışırken :D devamlı dikkatim dağılıyordu ki şükürler olsun ki Ariana'nın evine vardık.

Direk odamıza çıkarak  Arinin benim için hazırlamış olduğu dolaptan Siyah bi tayt ve bol bir t-shir çıkarark üzerime geçirdim ve aşağı indim.

Ariana ile biraz sohbet ettikten sonra Supernatural izlemeye başladık.

Sam ve Dean'in yakışıklılığından konuşmaya başladık.

"Ariana kesinlikle Sam ile evleneceğim." diyerek kıkırdadım

"Pekala o senin ama Dean benim!" dedi v ikimizde kıkırdadık.

20 dk sonra yukarı çıktık ve uyumaya karar verdik.Kendimi uykunun kollarına bıraktım.

*

Bir hışırtıyla uyandm ve uyandığımı belli etmeden jet hızıyla elimi yastığımın altına götürdüm ve silahımı önümde duran adama hızlıca yönelttim.O arada Ariana ışığı açtı ve ikimizde şaşkınlıkla ona baktık. Yani Justin'e...

Justin Silahımın üzerindeki "M" harfini görünce ağzı "o" şeklini aldı

"Tanrım!Miley sen yoksa, nerdeyse 18 adamı öldürmüş ve hiçbir iz bırakmamış olan... hatta şu eskilerde en iyi mafya olan Billy'nin kızı?"

"Şeey aslındaa--" Justin sözümü kesti ve konuşmaya başladı.

"Bende Jeremmy'nin oğluyum. Hani şu haberlerdeki "J" 

"Haa evet sende en iyi 10 mafya ailesi arasında 2. sıradasın. 1. Sırada CYRUS ailesi varda :D " Dedim ve saçımı hafiften savrdum.Tabi ki dalga geçiyordum.

"Herneyse sen neden gizlice girdin buraya?"  diye sorumu yönelttim

"Sen telefonunu açmayınca iyi olduğuna konstrol etmeye geldim." dedi ahahahah gerçekten komik!

"Hahahah! en iyi mafyayı kontrol etmeye geliyor :D gerçekten komik... ben en tehlikeli kızım yani bi düşünsene 6 erkeğe 1 kız ben yeniyorum." diye küçümsedim.

"Gerizekalı senin o olduğunu bilmiyordum." 

"Bana sesini yükseltme! neyse hadi git biz  uyuyorz" dedim ve tekrar uyumaya çalştım.

*

Sabah uyandığımda dolaba yöeldim ve siyah şort ve bişeyler daha giydim (multimedia da giydikleri :D)

*

Okula girdiğimde herkes bize bakıyordu. Saçlarımı geriye ittim ve dik baş durdum.(MULTIMEDİADAKİ GİBİ ( dış bağlantıya basın ) ) Bunu seviyordum.Özellikle Anna öfkeyle burnundan soluyordu.OYUN BAŞLASIN!

Anna'nın yanında gidip onu duvara ittim ve kulağına fısıldadım

"Evimi dağıtmak için kimi tuttun küçük sürtük?"

MERHABA! :D UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR ÇOK BEKLETTİĞİMİN FARKINDAYIM ÖZÜR DİLERİM :D BU ARADA LÜTFN OKUYAN HERKES VOTE YAPSN <3 VE YORUM ATSIN YORUMLARINIZA İHTİYACIM VAR <3 :D 

Do it // jileyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin