-HATIRLAMA- AÇIKLAMAYI OKUYUN^^
Kapıyı açar açmaz bir adım attım ve bağırmaya başladım
"Ne öküz gibi kap-" şu sıralar cümlelerimi fazla bitiremiyorum ha?
Karşımda Justin vardı ve kapıyı açar açmaz bir adım gittiğim için Justinle çok yakın bir pozisyondaydık.Boyum Justin'den kısa olduğu için Justin'in zincir kolyesi ile göz göze geldim (düşünüyorum da ne sexy olurdu lan dfdhg ) .Kafamı kaldırmadan gözlerimi yukarı doğru kaydırdım ve gözlerini devirerek bana bakan bir Justin ile karşılaştım.
*
İçimden birkaç küfür savurarak kafamı Justin'in yüzüne doğru kaldırdım ve kendime gelerek bir adım geri çekildim.Justin çok hafif bir çarpık sırıtmayla elleri cebinde bir halde içeri girdi. Gözlerini bana kaydırdığında uyku halimi gördüğü için biraz sinirlendim. Yani dağınık bir topuz ve dizlerimin çok üstünde uzun bir t-shirt'le görmesi benim için sorun değildi aslında ama onun gibi bir sapığın...herneyse.
"Ne oldu, neden geldin?" diye soru sorduğumda gözlerini yavaşca evimde gezdirdi.
"Canım sıkıldı, canım öyle istedi çünkü."
Bu cevabı agresif biri olarak beni çıldırtmaya yetmişti açıkcası.
"Benim evime her istediğin zaman gelemezsin Bieber! Başta söylediğim 'Benim evim' kelimesinin altını çiziyorum!" tekrar bana sırıtarak bakacağını sanıyordum ancak ona da klişe geldiği için sanırım, kahkaha attı!
"Bebeğim sanırım unuttun ben Justin Bieber'ım, 'Ben Justin Bieber'ın altını çiziyorum."
Derin bir nefes aldım ve çekmecedeki silahı alarak ona düz olmayan bir şekilde doğrulttum. Gözlerini kısarak bana baktığında hafif yana doğrultarak konuştum
"Sen, kendini ne sanıyorsun? Justin Bieber olman seni birşey yapmaz farkındaysan o sadece bir isim ve bununla kurumlanıp durma!"
Justin tam ağzını açıyordu ki Ariana merdivenlerin başında dikilerek seslendi.
"Lanet olsun, kapayın artık çenenizi! Uykumu bölüyorsunuz!"
Bu sabah çok agresiftim ve uykumun bölünmesi beni daha da çok agresif yapıyordu. Bunun sebebi hakkında herhangi bir fikrim yok ancak bundan hemen kurtulmak istiyordum.
Justin gözlerini devirerek Ari'ye baktığında hala gözlerimi ayırmadan Justin'e bakıyordum.
"Bazıları uykumu böldüğünde daha agresif oluyorum!"
Justin artık bıkkın bir ifade ile bana baktı ve kolumu tutup beni çekiştirmeye başladı. Kolumu ondan kurtarmaya çalışırken 'Lanet herfi, bırak kolumu!' diye bağırıyordum.
Justin beni ev puflarımla beni bahçeye sürüklediğinde beni duvara yasladı.
"Eğer çeneni kapalı tutarsan daha sessiz kalabilirim! Beni dinle, Josh'un hapise (nasıl yazıldığını hala bilmiyom asfdfgjl) girdiği falan yok! Bu olayı kurcalamaman için öyle söyledim ve hazırlıksız yakalanabileceğin için buraya geldim."
Tek kaşın yukarıda ona baktım.
"Ne!? Olayı kurcalayıp kurcalamamdan sanane? Sen neye karışıyorsun!!?"
Derin bir nefes alarak kendini tutmaya çalıştı ve fazla sert olmayacak bir şekilde beni duvara çarptığında sinirli bir ifadeyle kafamı başka bir tarafa çevirdim.
"İşte böyle söyleyeceğini bildiğim için sana söylemedim! Josh arasında....ve bir de kız kardeşi arasında benim de bir geçmişim var ve kız kardeşi ile karmaşık bir ilişki içindeydim.Analaycağın şekilde söylemek gerekirse onları kurcalamayacaksın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do it // jiley
Fiksi Penggemar"Bunu söylemek için uygun zaman mı bilmiyorum ama sanırım bir anda söylemek daha iyi gibi geliyor. Bir kaç aylığına yurt dışına gidiyorum ve buralarda olmayacağım ve senin bu süreç içinde burada kalman gerekiyor Miley." *Hikayeyi baştan sona güncell...