X factor finale

3K 31 6
                                    

Dagen er kommet, jeg skal for første gang se mine idoler Citybois. Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig. Vi skal køre om ca. 5 minutter og jeg mangler stadig at pakke mine ting. Så det vil jeg lige hurtigt gøre. Jeg tager mit kamera, noget tøj, opladere, toiletsager og det selfølgelig min iPhone. Vi skal være på et hotel Indtil det begynder, så vi skal ca køre nu.
Efter 1-2 timer var i der endelig, klare til at gå ind på hotellet. Gå op på jeres værelser, og gøre jer klar til X Factor finalen.
Selvom Citybois røg ud fredag kommer vi alligevel og støtter de andre fans der er kommet med bander osv. Men selfølgelig støtter du også finalisterne.
Der er et par timer til stadigvæk, så (din venindes navn) og jeg vil gå en lille tur, for at få noget frisk luft. Vi kan ikke gå en total stor tyr, for vi kender ikke området særlig godt. Efter et godt par minutter sætter vi kursen hjemad, da det er lidt koldt.
Da vi kommer frem til hotellet, går vi hen og banker på min fars dør for at få af vide hvornår vi skulle afsted.
"Far" sagde jeg.
"Ja skat"
"Hvornår køre vi over til boksen?" Spørger jeg.
"Om 10 minutter så hvis i bare gør jer klare" sagde han tilbage.
"Okay, vi ses om 10 minutter" svarede jeg også gik mig og (din venindes navn) hen til vores værelse, tog vores mobiler som der lå til opladning, og alt andet vi skulle bruge. Også sad vi bare der og kiggede ud i luften, mens vi ventede på at de 10 minutter til at gå.

Forfatteren note: tak fordi du gad at læse det første afsnit af min Thor Historie, jeg prøver at opdater så meget jeg kan. Men kan desværre ikke love noget. Og jeg undskylder meet for fejlene, men nåede ikke at rette det:)

Bare en fan? Eller mere?Where stories live. Discover now