Kysset

1.2K 36 6
                                    

_Thor's synsvinel_

Der er gået en uge, siden jeg sidst så (D/N). Man jeg har bare ikke kunnet få hende ud af mit hovede. Jeg bliver vanvittig, jeg bliver nød tilat se hende. Vi skriver meget over Messenger, vi er begyndt at sende hjerter.

jeg har virkelig følelser over for (D/N), jeg bliver nød til at fortælle hende det.

"Skal du noget idag smukke? ❤️ "

"Nej, ikke andet end at kede mig. Hvorfor? ❤️ " Svarede hun.

"Tænkte på om jeg kan komme hjem til dig? har noget meget vigtigt at fortælle dig ❤️ "

Hun havde set beskeden, men ikke svarede. Der er gået 10 min. og hun har stadig ikke svaret, har jeg skrevet noget forkert?

Efter godt og vel en halv time svar hun.

"Hej Thor mus. Du kommer bare når du har løst❤️"

Hun har aldrig kaldt mig Thor mus.

"Det var godt, for jeg sidder i toget ❤️"

(Det skal lige siges, at Thor bor et stykke fra dig)

"Hvornår er du her ca.? ❤️"

"Om 1 time❤️"

"Okay, skal jeg lave noget mad, når du kommer? ❤️"

"Det ville være dejligt❤️"

"Super. så ses vi jo bare, når du kommer❤️"

"Ja, det gør vi smukke❤️"

(1 time senere)
Jeg er på vej hen til D/N, men jeg kan ikke huske hvilket hus nummer hun bor i. Jeg må nok ringe til hende inden jeg farer alt for vildt.

-Samtalen-
"Hallo"
"Hey søde, øhm et kort spørgsmål. Hvilken adresse bor du nu på"
" haha, bor i D/A"
" tak smukke, vi ses om lidt"
"Ja, det gør vi"

Jeg lagde på og begyndte at gå hjem til hende.
Jeg bankede på hendes dør, da jeg var noget der til. Hun kom hurtigere end jeg forventede.
"Hej"
"Hej" sagde jeg med et skævt smil.
"Vil du ind, jeg tror det begynder at regne"
"Det må jeg vidst hellere"
Vi grinte begge to, hvor har D/N et dejligt grin.
"Jeg har virkelig savnet dig" siger jeg da vi havde sat os ind på hendes værelse.
"Jeg har også savnet dig, helt vildt meget"
Inden jeg vidste det mødte vores læber. Jeg stak min tunge ligeså forsigtigt ind i hendes mund. Det blev hurtigt til snav.
Vi trak fra hinanden, da vi begge skulle have luft.
"Wow" sagde jeg og kiggede hende dybt ind i øjnene.
Hun smilte bare og kyssede mig igen.
"Du må ikke grine, men du var mit første kys" sagde hun mens hun kiggede ned i sit skød.
"Og jeg vil være dit sidste" sagde jeg mens jeg kyssede hende igen. Jeg kunne mærke hun smilte i kysset.

Forfatterens note:
Langtid siden. Håber at i kan lide kapitlet, og håber virkelig at i har løst til at stemme på den. Det ville gøre mig meget glad.
Hvad tror i der kommer til at ske i næste kapitel?

Bare en fan? Eller mere?Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ