___Din synsvinkel___
Vi blev nød til at forlade køen, da min far kom hen og sagde at vi skulle finde vores pladser.
Vi fandt vores pladser efter 10 minutter. Og bare sad stille og roligt.
Min far afbrudte stilheden.
"Skal jeg kæbe noget i kiosken til jer" spørger han i mens han vender hovedet for at kigge på os.
"Ja tak" sagde (Din Venindes navn)
"Kan du godt" sagde jeg.
Lige nu ville jeg helst se Thor og Anthon spille deres nye sang 'things we do'
der gik et par minutter inden jeg pludselig hørte skrigende piger, og det betyder kun en ting..
Citybois er på scenen, inden jeg når og sige det til (din venindes navn) begynder de at synge.
Jeg fare op af mit sæde, og det samme gør (din venindes navn) vi begynder at skriger og synge.• 2 minutter efter•
Sangen var færdig, hold nu mund hvor jeg dog elsker de her drenge, det helt vildt.___Thors synsvinkel___
Vi var færdige med at synge 'things we do' pigerne skreg bare videre og råbte "citybois" selvom vi var gået ned ad scenen. Vi elsker vores fans så højt, det er helt vildt at de gøre så mange ting for os.
Vi skrev nogle autografer til nogle af pigerne og tog nogle billeder med dem.
"Thor jeg elsker dig" råbte en pige.
"Jeg elsker også dig" sagde jeg til hende, hun rødmede og gav mig et kram.
Vi prøvede at finde vores pladser, men der var virkelig mange mennesker overalt. Da vi fandt vires pladser, lignede en pige, hende jeg havde set tidligere, men jeg tror ikke det er hende.Forfatterens note: tak fordi du/i læste med, det betyder meget.
Jeg lægger syg, med kvalme og svimmelhed (hvis der er noget der hedder det) så ved ikke hvornår jeg kommer til at opdagter. Og ja, jeg ved godt jeg ikke har skrevet meget.
Jeg tjekkede også lige hurtigt, og så at jeg/ vi er kommet op på 1,16k (tusinde) læser😱 kan virkelig ikke beskrive hvor maget det betyder.
Håber i har lyst til at stemme og kommenter😄 goddag/ aften💖
YOU ARE READING
Bare en fan? Eller mere?
FanfictionHvad historien handler om?, den handler om denne pige og hendes veninde som er kæmpe fans af citybois. De skal se, X-factor finalen. Thor og hende for øjen kontakt. Synes han at hun bare er en fan? Eller har Thor nogle følelser for hende, selvom han...