Fest hos Anthon

334 13 4
                                    

Jeg vågnede næste morgen, ikke fordi jeg havde løst, men fordi at jeg SKULLE i skole. Jeg havde svært ved at falde i søvn igår, D/N var i mine tanker hele tiden.
Jeg tog noget tøj på og gik egentlig bare ned for at spise noget mad, ikke særlig interesant.
Min mor var allerede kørt, så det var bare Krista og Karl, der var hjemme. Som den gode storebror jeg er, lavede jeg en rugbrøds mad til dem hver. Kan de blive mætte af det? Det må de jo blive nød til, jeg har faktisk ikke tid til det. Jeg skal nå bussen omkring en halvtime og jeg mangler ca. alt! Godt jeg ikke er en pige, der skal have alt det makeup på, glatte håret, finde det perfekte outfit, og have de pæneste øjenbryn.
Jeg valgte et meget nemt outfit, jeg havde simpelthen ikke løst til noget overhovedet, jeg tror jeg er ved at være syg, men det går ikke, jeg vil og skal se D/N.
Jeg skulle gå om 5 minutter, shit det når jeg aldrig, ellers må jeg jo bare gå, jeg har jo selv to ben.

**
Kan jeg ikke bare få fri nu? Jeg orker simpelthen ikke mere, skal jeg bare pjække og sige jeg er syg? Eller sige jeg skal til tandlæge? Nej vent, den med tandlægen, har jeg brugt for meget...
Jeg går om 30 minutter, der har vi alligevel også frikvarter, så opdager de ikke at jeg er gået.

**
Hjemme, årh, jeg tror aldrig jeg har været så glad for at være hjemme, altså i alle de timer, jeg havde været i skole i dag. Jeg venter lidt til at skrive til D/N, om hun har haft en god dag, jeg vil virkelig gerne tage over til hende, men problemet er bare at hun bor så skide langt væk, at det tager næsten 3 timer i tog...
Jeg tror bare jeg vil tage en lur, for at være frisk til i aften, hvor jeg skal til fest med Anthon.

**
Jeg er lige vågnet op fra min lur.
Klokken er 19.26 og Anthons fest starter først ved 21.00 tiden, så jeg skriver lige hurtigt til D/N, hvad hun laver, hvordan hendes dag har været osv.
Jeg kan høre nogen larme ude i køkkenet, det er sikkert min mor.
Jeg går ud i køkkenet for at tage noget mad, og da jeg kommer der ud siger min mor "Vi har spist, men jeg har gemt noget til dig" 
Jeg kysser hende som et tak, men glemmer helt at fortælle om festen ved Anthon. "Mor, jeg tager over til en fest ved Anthon, det bliver nok ikke så sent, men du skal ikke blive oppe og vente"
"Det er bare helt i orden, kommer D/N også?" Spørger min mor.
"Nej, hun bor jo i Jylland, så der er sku lidt vej, bare for at tage til en lille fest, tror du ikke det?" Spørger jeg. "Jeg vidste jo ikke hvor, hun kom fra. Men jo selvfølgelig må du det"
Og bagefter gik hun.

**
Jeg er lige blevet færdig med at gør mig klar til at tage over til Anthon, men jeg skal lige skrive til D/N først.
Vent, er jeg for meget? Jeg tror bare at jeg skriver til hende i morgen.
Jeg skal også til at gå nu, der er nok allerede kommet en del.
Jeg er den type, der kommer lidt efter andre, så jeg ikke ser så dum ud.
Anthon bor hvad, 5-10 minutter væk fra mig, sp det tager ikke særlig lang tid at gå derover.
Da jeg kommer ind i Anthons hus, er der folk overalt, og jeg mener overalt, der lugter både af sved og alkohol, musikken er højere end normalt. Jeg prøver at finde Anthon, så jeg bliver nød til at mase mig imellem alle de folk. Jeg finder så Anthon inde i stuen var han sidder og drikker med mange bekendte og ikke bekendte ansigter. Man, det her bliver en lang aften...

___________________________

Så er den første kapitel efter lang tid ude!! Puha, sikke en pause jeg har haft mig.

Jeg håber dog stadig at der er nogle der stadig læser med og kan lide historien.

Bare en fan? Eller mere?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang