[Thors synsvinkel]
Jeg drak måske lidt for meget igår.
Vent nu lige lidt, hvor er jeg henne? Det her er ikke mit værelse, det er Astas, Anthons lillesøster. Jeg bliver nød til at vide hvad klokken er.
5.38, shit jeg må hjem, inden min mor opdager at jeg ikke ligger i min seng.
Da jeg går ud, er solen allerede oppe, og morgen duften af græs, kan jeg dufte tydeligt, da jeg træder udenfor.
Heldigvis bor jeg ikke forlangt væk fra Anthon, så det tager ikke specielt meget tid at gå hjem.
Jeg finder hurtigt mine nøgler og låser mig ind, lister jeg op på mit værelse, tager mit tøj af og lægger mig til at sove igen, jeg håbede ikke på at jeg vækkede nogen.**
Jeg vågnede igen kl. 12.58.
Hold op jeg har sovet længe, den er næsten 13.00, hele huset burde være vågen nu, bare min mor ikke vil spørger ind til, hvornår jeg kom hjem igår.
Jeg rejste mig fra sengen, og gik ud i køkkenet, hvor jeg kunne se min lillesøster."Jeg har lavet morgenmad til dig, for jeg vidste ikke om du havde tømmermænd"
"Tak Krista" sagde jeg med et smil, og gik over til hende, for at give hende et kram, og kys i håret.
Jeg satte mig ned og spiste de pandekager hun havde lavet, med noget frugt ved siden af, sikke opfindsom hun er.
Jeg er endelig færdig med pandekagerne, de smagte fantastisk, bedre end dem som jeg laver.
Jeg har tænkt mig at gå en lille tur, altså ned til 7-eleven, for at købe nogle pølsehorn og en cola, så jeg går ind på mit værelse, og kigger mig omkring, jeg har virkelig brug for at rydde op, men det kommer ikke til at være i dag, måske i næste uge.
Jeg fandt hurtigt bare et outfit**
Jeg er lige gået ud fra 7-Eleven, og mødte nogle virkelig søde piger, de spurgte selvfølgelig om et billede, så det fik de. Jeg tror jeg går hjem til Anthon for at se hvordan han har det efter igår, han har nok tømmermænd.
jeg er foran Anthons dør, lige i det jeg skulle banke på, kom Asta ud.
"Hov, det må du undskylde Asta" sagde jeg, da jeg var ved at slå hende i hovedet.
"Bare rolig Thor, du ramte mig jo ikke"
Jeg ventede til at Asta, var gået forbi mig, så hun kunne nå det som hun nu skulle. Da hun gik forbi mig, gik jeg hen til Anthons værelse, for at se om han var der, og der lå han, og så død ud, jeg tror aldrig jeg har set Anthon sådan.
"Hvad så Anth, har du tømmermænd"
Han kigger op på mig et split sekund. "Jeg har det røv dårligt, Leif"
Sagde Anthon med hæs stemme.
"Jeg har taget nogle pølsehorn og en cola med til dig"
Siger jeg, imens jeg går hen mod ham.
"Fuck jeg elsker dig Leif"
Siger han, imens han er i gang med at sætte sig op.
"Altid" siger jeg med et smil, imens jeg rækker ham posen og colaen.
Det kan godt være jeg købte det til mig selv, men lige nu, har Anthon mere brug for det end jeg har.**
Der er gået et par timer, og jeg skal til at hjem. Anthon er faldet i søvn, imens vi så en film.
Jeg listede ud til døren, for ikke at vække Anthon, imens jeg tog sko på, kom Asta ind af døren.
"Nå Hej Thor, skal du til at gå" spørger hun. "Ja, jeg skal være hjemme inden 17"
"Men så ses vi vel nok bare en gang" siger hun, imens hun tager skoene af. "Det gør vi da, Anthon sover, bare så du ved det" siger jeg imens jeg går ud af døren, jeg lukker den selvfølgelig efter mig.
Nu skal jeg egentlig bare hjem og æde noget mad.**
Da jeg kommer hjem, låser jeg døren op og går ind, der er helt stille i huset, så jeg går ind på både Krista og Karls værelser, men de er der ikke, så jeg beslutter mig for at gå ud i køkkenet, for at snuppe noget at spise, og der ser jeg så en note, hvor der står:
'Thor, vi er lige ude ved mormor, vi kommer ikke så sent hjem, men der ligger penge på bordet til dig.
KH mor'Alene hjemme er altid godt, ihvertfald hvis du spørger mig.
Jeg vælger at skrive til D/N, hvad hun har lavet idag, nu når jeg ikke har skrivet til hende i laaaaang tid.'Hey D/N, hvad har en som dig, så lavet i dag?'
Og beskeden er sendt, man hvor jeg savner hende, jeg skal altså snart til Jylland igen.
Der går ikke lang tid inden hun svarer.
'Årh, jeg troede aldrig du vil skrive haha, men det går godt, hvad så med dig Thormus?'Hvor er hun dejlig, jeg skal helt klaret til Jylland inden længe. Jeg svare hende tilbage få sekunder senere.
'Jeg har det godt, men jeg må nu sige at jeg savner dig, som pesten. Jeg kommer helt klaret snart til Jylland'
Efter jeg havde sendt beskeden, bestilte jeg noget pizza.**
Jeg er lige blevet færdig med at spise min pizza, og da jeg kom ud i køkkenet, fik jeg en besked.
'Ellers kan jeg også bare komme til Sjælland;)'Kæft hun er dejlig. Min mor og søskende kom ind af døren, da jeg havde sat min tallerken ind i opvaskemaskinen.
"Hvad så Thor, var det hyggeligt ved Anthon" spurgte Karl mig.
"Ja, det var det da" sagde jeg imens, jeg gav dem alle et kram, og gik så derefter ovenpå, for at slappe lidt af.**
Jeg vågnede 11 minutter over 21, så jeg er da ikke træt mere, så jeg satte noget Netflix til, bare for at se noget. Jeg er begyndt at være helt vild med 'Full House' så det sætter jeg selvfølgelig på.Jeg begyndte at være en lille smule træt igen, så jeg slukkede bare for mit fjernsyn og computer, og gik ud på toilette for at børste mine tænder, bagefter gik jeg ind på mit værelse, slukkede for lyset, lagde mig i min seng og lukkede øjnene.
__________________________
SPØRGSMÅL!!!Det var et langt kapitel, jeg håber det er okay.
Kan i egentlig godt lide lange kapitler? Eller skal jeg bare holde mig til de korte?
Skal jeg kun tage kapitlerne fra thors synsvinkel? Eller begge to?
Og det sidste hæhæ.
Hvad synes i om at jeg laver outfits på den måde? Er det okay?
ESTÁS LEYENDO
Bare en fan? Eller mere?
FanficHvad historien handler om?, den handler om denne pige og hendes veninde som er kæmpe fans af citybois. De skal se, X-factor finalen. Thor og hende for øjen kontakt. Synes han at hun bare er en fan? Eller har Thor nogle følelser for hende, selvom han...