Hvor blev hun af?

1.3K 40 7
                                    

_Din synsvinkel_
Vi havde været sammen med Thor og Anthon i et godt stygge tid nu, jeg kiggede hurtigt på klokken og så at vi blev nødtil at finde vores pladser igen, da finalen kom snart.
"hey guys, vi bliver nødtil at gå tilbage, de finder snart vinderen" sagde jeg.
De andre nikkede og vi gik tilbage til vores pladser...

-finale-
Og vinderen er ......... EMILIE ESTER...
Der var så mange der jublede, men det gjord D/V/N og jeg ikke, vi synes det var Jogvan der skulle have vundet. Men sådan kan det ikke altid gå.
Folk begyndte at gå til udgangen, det samme gjord vi.
Jeg kunne ikke se Thor nogle steder, så jeg vidste ikke om jeg nåede at sige farvel.

_Thors synsvinkel_
X Factor var lige sluttet Anthon og jeg kunne ikke se D/N og hendes veninde, jeg vil virkelig gerne have hendes nummer. Vi gik udenfor og prøvede at lede efter dem. Først kunne vi ikke se dem, men lige pludselig sagde Anthon noget. "Er det ikke dem der ovre" jeg kiggede der over og så at det lignede D/N bagfra. "Jo, kom vi går der over" sagde jeg.
DS vi kom der over prikkede jeg D/N på skulderen, hun vendte sig om og så overrasket ud, og krammede mig ligeså stille. Jeg krammede hende igen, lidt tid efter hev hun sig ud af krammet. jeg grinede lidt til mig selv. "Hvad gik det ud på" sagde jeg og kiggede hende ind i øjnene. "Jeg troede bare ikke at jeg skulle se dig igen" sagde hun, wow det lød søsat når hun siger det. Vent, jeg tror jeg er ved at blive forelsket i D/N...
Men jeg ved ikke om hun har det på samme møde..

Forfatterens note: Hej alle sammen.
Det er ved at være virkelig langtid siden, jeg sidst opdateret på denne historie. Men jeg har bare haft så meget at se til, jeg har haft projekt ude denne uge, været virkelig ked af det, men prøver ihærdigt at komme op på dupperne igen, så jeg kan skrive noget mere❤️
Og tusinde tak fordi i gad at læse historien, og jeg ved godt den var kort, igen. Men vil heller ikke skrive nogle lange nogen, for føler der er mere spænding i korte historier😄

Bare en fan? Eller mere?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu