Vi blev afbrudt af at min far bankede på vores hotel dør.
"Vi skal gå nu piger"
"Okay, vi kommer nu" svarede vi i kor.
Vi grinede da det gik op for os at vi sagde det på samme tid.
Da vi åbnede vores dør, var min far der.
"Nå piger, er i klare til at se citybois" sagde han imens han lavede C med hans hånd, ved øjet.
"Total meget, jeg kan ikke vente" siger (din venindes navn)
"Kan virkelig hellere ikke vente, jeg er ved at flippe ud hvis jeg skal vente mere tid" sagde jeg.
"Det kommer du nok til, der er omkring 2 timer til" svarede min far.
"Hvad, hvorfor køre vi så alderrede nu" spørger jeg.
"Der er nok kø skat" svarede min far lige efter jeg spurgte.Vi har nu kørt i 5 minutter og leder efter en parkerings plads, som der ikke er særlig mange tilbage af. Det endte med at mig og (din venindes navn) skulle gå der over for at stå i kø, imens min far kør tilbage til hotellet og går her over. Han skal nok nå det, eftersom det en rimelig stor kø vi står i. Nu kan jeg bedre forstå hvorfor vi kørte nu. Efter godt og vel 10-15 kom min far med noget vand og mad til os, eftersom vi ikke har fået noget mad hele dagen, så vi godt sultne.
Der er gået 1 time snart og vi er ved døren hvor man bliver lukket inde, det er meget støre end jeg troede, da vi gik længer ind, så vi en kæmpe klump fuldt med mennesker.
"Hey, (din venindes navn) skal vi ikke tjekke hvad der sker der ovre" spørger jeg lidt spændt på hvad det er.
"Jo" siger hun.
"Far, kan vi ikke gå der over og se hvad det er folk kigger på" spørger jeg min far, imens jeg peger mod retningen.
"Okay, men ikke for lang tid, vi skal finde vores pladser også" sagde han.
Men inden han noget at sige den sidste sætning, var vi alderrede spurtet der hen. Da vi masede os ind, så vi dem. Vi så dem.
Det var som en drøm, jeg kan se dem.
Lidt tid efter mig og (din venindes navn) havde talt, så jeg hen på Thor, som alderrede stod og stirrede på mig. Jeg følte mig selv rødme.Forfatterens note: jeg håber virkelig at i kunne lide dette afsnit, der kommer flere endnu bare vent :)
YOU ARE READING
Bare en fan? Eller mere?
FanfictionHvad historien handler om?, den handler om denne pige og hendes veninde som er kæmpe fans af citybois. De skal se, X-factor finalen. Thor og hende for øjen kontakt. Synes han at hun bare er en fan? Eller har Thor nogle følelser for hende, selvom han...