Jeg vil se hende igen

1.7K 32 2
                                    

___Thor's synsvinkel___

Vi stod og svarede på spørgsmål fra vores fans, da jeg drejede mit hovede og så en virkelig flot piger, hun stod og snakkede med sin veninde, og imens jeg stod og stirrede på hende så jeg at hun kiggede på mig. Så jeg skyndte mig at kigge væk.
Jeg skubbede lidt til Anthon med min albue, da der var pause.
"Hvad så bro" spørger han mig.
"Se hende med det (din hårfarve) hun ser ret sød ud" sagde jeg imens jeg vente mig for at kigge på hende, men da jeg kiggede der hen var hun væk.
Jeg nåede ikke engang at snakke med hende.
"Hun er vidst gået" sagde jeg lidt trist.
"Det skal nok gå Leif, vi skal nok finde hende igen" sagde Anthon, og gav mig et smil, for at opmuntre mig.
Pausen var færdig og den samme mand kom hen til os igen.
"Nå drenge er i klare til at svare på nogle spørgsmål mere" spørger han med et smil på læben.
"Altid" svarede Anthon og jeg på samme tid.
"Har i set nogle søde piger forkøbet, her i bokse" spørger han.
"Jeg har ikke lige i forløbet, men det tror jeg Thor har" sagde Anthon med et lille skævt smil og kiggede hen på mig.
Jeg begynde at smile ved tanken af pigen der stod der henne før.
"Nå nå Thor, hvem er den heldig pige" spørger manden med et stort smil.
"Det var en pige der stod der henne, men nu hun væk" sagde jeg mens jeg pegede der hen, hvor pigen stod før.
"Men Anthon er du helt sikker på du ikke har lagt mærke til en sød pige" spørger han.
"Altså selvfølgelig er der vildt mange søde piger, og vildt mange af vores fans. Og dem elsker vi jo virkelig meget, men jeg har ikke været rundt og kigge, så jeg kan ikke sige noget i nu" sagde Anthon mens han kiggede på manden.
"Men drenge det stor spørgsmål er, kan i finde på at date en fan" spørger manden og i det han er færdig. Skriger tusinde af piger.
"Ja" siger mig og Anthon i munden på hinanden, og sender et stort smil ud til de piger der står ved snoren.
"Nå piger nu har i hørt det, er i så glad" spørger manden, imens han kigger ud på alle de skrigende og grædende piger.
"Ja" råber de alle i kor.
Vi var færdige med at blive stilet spørgsmål, og lige nu ville eg helst finde den pige jeg så tidligere idag. Men det må jeg gør efter vi har optrådt.

Forfatterens note: det var 3 afsnit af historien, i må undskylde hvis jeg ikke er hurtig nok, men det tager noget tid at skrive disse afsnit. Men håber at i kunne lide dette afsnit.
BENÆRKNING dette er Thor's synsvinkel.

Bare en fan? Eller mere?Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ