Savner dig!

901 22 25
                                    

[Din synsvinkel]
"skal vi ikke gå ned og spise noget, jeg er ved at være sulten" sagde jeg, da vi havde kysset.
"Jo, jeg er også selv vildt sulten" sagde Thor.

Vi går ned i køkkenet og varmer maden op igen, da jeg lavede det tidligere.
" hvordan var tog turen" spurgte jeg. "Lang". Vi grinede lidt. "Ej, den var okay" sagde han med et skævt smil. Jeg kunne hører at mikroovnen var færdig.
Vi satte os ved spise bordet. Mine forældre var ude ved min søster, så de kom ikke hjem lige forløbligt.
"Hvor er dine forældre" spurgte Thor. Jeg kiggede op og så at han allerede kiggede på mig. "De er ude ved min søster" sagde jeg mens jeg to en bid af min mad.

**
Efter vi havde spist gik vi op på mit værelse igen, vi lagde os i sengen. Jeg ligger på Thors brystkasse, imens han nusser i mit hår.
"Det virkelig rart det her" siger Thor. "Mh" siger jeg da jeg er ved at falde i søvn. "Nurg. Er der en der er træt" spørger Thor. Jeg kiggede op på ham og smilte og lukkede mine øjne. Han kyssede mig på panden. "Jeg skal være hjemme inden 22.00 så jeg må nok snart til at tage afsted." Sagde Thor mens han krammede mig ligeså stille.
Jeg rejste mig op, så Thor også kunne komme op og afsted.
Thor tog sine sko og jakke på. "Vi ses ik" jeg nikkede, han trænede mig ind i et kram.
Da der var gået i et minut, trækkede vi os fra krammet. Jeg åbnede døren for ham. "Farvel" sagde han mens vi krammede en sidste gang. "Hej Hej"
Jeg blev udenfor indtil jeg ikke kunne se ham mere, jeg gik ind og ventede bare på at mine forældre skulle komme hjem.

[Thors synsvinkel]
Det har været en held vildt daglig dag med D/N, jeg har virkelig fået følelser for hende, da vi kyssede var det som om at hele verden stoppede, det var et fantastisk kys. Jeg sidder stadig i toget, og min mobil er gået tør for strøm.

**
Jeg er lige trådt ind af døren, da jeg hør min mor kalde. "Hej mus, hvordan har din dag været" jeg gik hen til hende og krammede hende. "Den har været fantastisk" sagde jeg med det største smil på læben. "Nånå Thor, hvad har du nu lavet" spurgte min mor med et lidt lumsk smil. "Kan du huske hende jeg fortalte om som jeg mødte i X Factor" "ja, årh hvad var det nu hun hed" spurgte min mor, imens hun tog sig til panden. "D/N mor" "når ja, er hun noget specielt for dig" spurgte hun med et smil. "Ja, det er hun. Hun er virkelig fantastisk" sagde jeg med et smil. "Så håber jeg at jeg snart kommer til at møde hende" sagde hun og kyssede mig i håret. "Tro mig, det gør du" sagde jeg.
Jeg gik ind på mit værelse og begyndte at skrive til D/N.
'Hey smukke, savner dig'
Jeg læggede min mobil og gik ud på toilettet og børstede tænder.
Da jeg var færdig med at børste tænder slukkede jeg lyset og gik ovenpå.
Jeg så at D/N havde skrevet, så jeg gik ind og tjekkede det.
'Savner også dig'
Jeg smillede af hendes besked, hun er simpelthen så sød.
Jeg låste min mobil og slukkede lyset, og lukkede mine øjne.
Klar til en ny dag.

Bare en fan? Eller mere?Where stories live. Discover now