Prológus

14 1 0
                                    


5 év telt el Oasis újjászületése óta. A csapat tagjai egyre jobban kezdik megtalálni saját útjukat, és elkezdik építeni az életüket a királyságon kívül. Mirage egyre jobban úgy érzi, hogy az egész világ súlya nehezedik vállára, mivel továbbra is egyedül irányítja Valenteur ügyeit.

A furryk a felszabadulás óta elszórtan élnek az emberek, elfek és boszorkák között békében; viszont vannak néhányan, akik ezt még mindig nem nézik jó szemmel, és különböző lázadozásokat tartanak a kisebb falvakban.

Valenteur szövetséget kötött az őt körülvevő 4 fő szigettel, Melloriával, Ordefectayal, Torrenbahurral és Crimendivel, valamint a szirének és sellők letelepedését elkezdte támogatni.

Mirage az 5 sziget között különböző kapcsolatokat épített ki, ami megkönnyíti az esetleges tárgyalások és gyűlések lebonyolítását, valamint az információátadást is.

Amikor a királynő már egy kis szórakozásra vágyik, megszervez egy bált, ahol óriási hiba történik, ami befolyásolja a talizmánok működését, és egy pillanat alatt elszabadul Valenteurben a pokol.

Vajon hogyan fogja ezt a lány megoldani?

Ki áll majd mellette a legnagyobb bajban?

Hogyan fog megküzdeni visszatérő múltjával?

Vajon jó döntéseket fog hozni?

Az „Oasis" című regény folytatásában ezekre a kérdésekre megtalálod az összes választ. Tarts együtt Valenteur híres csapatával, amint megbirkóznak az újabb ellenségeikkel és talizmánjaikkal, és kövesd tovább Mirage véget nem érő kalandjait új és régi barátai oldalán a földön, vízen – és akár a föld alatt is.

Nézd meg, Echo hogy bánik el mind azokkal, akik keresztbe tettek neki és barátainak,

Less bele a hajózás és a kalózélet furmányaiba Lilával és barátjával Jacobeval,

Támogasd Penelopet és Jit, miközben rátalálnak saját útjaikra,

Kísérd figyelemmel ahogyan Ash és Nate ismét kezükbe veszik az irányítást,

Tarts a Royse testvérekkel betöréseik során,

Tanulj Nica és Clyd tökéletes összhangjából,

Csodálkozz rá Cole eltitkolt képességeire,

És vess egy pillantást Felixre, amint saját családja mellett a csapatot sem hanyagolja el egy percre sem.

Nia bosszújaWhere stories live. Discover now