Bevezető

862 55 3
                                    

-Nem tudom ki vagy, de amint ez a köppeny lekerül rólad, megöllek- csavarta kezeit a nyakam köré.

Igen, biztosan azon gondolkodsz hogyan kerültem ebbe a helyzetbe.

Nos, haladjunk az elejétől. Az egész hat éves koromban kezdődött, mikor megismertem a híres Itachi Uchihát..

*Flasback kezdődik*

Éppen egy farönkön ücsörögve szipogtam. És hogy miért? Mert véletlenül ráléptem egy bogárra. Igen, nagy hülyeség ilyesmi miatt sírni. Csak tartottam a bogarat a kezembe, mikor megjelent ő.

-Te miért sírsz?- gugol le hozzám.

Tekintetem lassan rá szegezem, majd megfagy bennem a levegő. Igen, első látásra szerelem.

A szenvedő bogarat, amit a kezembe tartottam, sírva emeltem fel.

-Emiatt sírsz?- mosolyog el lágyan.

A mosolya láttán a szívem meglágyúlt, és elmúlt a bűntudatom a bogárral kapcsolatban.

-Gyere- fogta meg a kezem.

-Várj!- tudtam hogy a házukhoz akart vinni, de biztos voltam benne hogy oda csak Uchihák léphetnek be. Kislány léttemre tudtam minden klán család szabályait.

Elmosolyodott, majd megrázta a fejét.

-biztos vagyok benne hogy anyám nem bánja ha beviszlek-

-Hát jó..- egyeztem végűl bele."

*Flasback vége.*

Itachi akkor bemutatott a családjának, felvitt a szobájába, ki kutatott a szekrényéből egy pólót és egy nadrágot, majd elküldött fürdeni.

Tudták hogy anyámnak nincs elég pénze mióta apám meghalt.

Itachi és én valójában mindig is ismertük egymást, de sohasem voltunk baráti kapcsolatban hat éves koromig.

Itachival attól a naptól kezdve legjobb barátok lettünk, persze én mind végig fülig szerelmes voltam belé...eddig a napig.

Aztán meggyilkolta a klánját, am mindenkit sokkoltan ért. Még engem is. Tudtam hogy Itachi sosem tenne ilyet ha csak nincs rá jó oka, túl jól ismertem őt.

Ezért döntöttem úgy, hogy felkeresem őt. Rá jövök az igazságra, még ha belehalok is.

És..igen, ez vezérelt ide, a nyakamat Itachi kezébe.

Maradj Velem! (Itachi x reader)Where stories live. Discover now