Capitolul 6: Misteriosul prinț

178 36 163
                                    

     Întotdeauna am trăit în umbra fratelui meu mai mare, Marcus

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Întotdeauna am trăit în umbra fratelui meu mai mare, Marcus. Nu pot numi asta neapărat un lucru rău, dar nici bine nu pot spune că mi-a fost. Chiar dacă sunt prinț, sunt aproape un necunoscut. Uneori am impresia că mai multă lume știe cine e grăjdarul decât cine sunt eu – fratele mai mic al prințului moștenitor din Durann.

     În schimb toți îl cunosc pe prințul moștenitor din Durann, Marcus Darkstar. El a fost întotdeauna preferatul părinților – mai mult al mamei ce-i drept.

         Nu mi-l amintesc atât de bine pe tata, dar tablourile care împodobesc pereții coridoarelor – lungi și înalte – ale castelului nu mă lasă să-i uit chipul. Tatăl meu – uneori uit că am avut și eu așa ceva până îmi aduc aminte că oamenii nu sunt organizme capabile să procreeze fără partener – a pierit în urmă cu zece ani când s-a întors din război, dar a fost "însoțit" de o boală incurabilă, dar necontagioasă, cancerul. A ieșit învingător important oamenilor, dar a fost doborât de propriul organism.

          Nu-l mai văzusem de șapte ani, ani grei de război, ani în care copilașul inocent în vărtă de șase ani s-a transformat într-un adolescent de treisprezece ani. Dar un lucru nu s-a schimbat în mine în acei ani, faptul că tânjeam după afecțiune.

      Adevărul e că și acum o fac, însă acum nu mai sunt naiv, ci sunt conștient că nu o voi primi. Am înțeles acest lucru după ce tata și-a dat ultima suflare, iar mama a devenit mai rece decât era înainte. Însă era rece doar față de mine deoarece pe Marcus îl răsfăța.

        Cine a zis despre copilul cel mic dintr-o familie că e cel răzgâiat, sigur a uitat să o anunțe și pe mama.

       De ce ai plecat și m-ai lăsat aici cu ea și cu Marcus, tată?  îmi expun gândurile în fața tabloului tatei, ultimul pe care și l-a făcut înainte să plece în acel război. Îmi amintesc că la o săptămână după ce portretul a fost expus aici – pe coridorul principal de la etajul al treilea al aripii de nord a castelului – un mesager a livrat scrisoarea ce conținea declarația de război. Atunci eram mult prea mic să pot realiza ce se întâmplă. Știam de „război" doar ca un joc de cărți – unul care atunci îmi plăcea, dar pe care acum îl consider stupid.

         — Ce faci, Vladimir? Îți este dor de tatăl tău?

         Aud vocea pițigăiată a lui Audrey, soția lui Marcus. Fata asta e atât de enervantă și de proastă încât nu știu cum de o poate suporta el. Nici nu mă mir că fratele meu umblă cu alte femei, ci nu doar pentru că soția lui e însărcinată în cinci luni. Medicul regal spune că va fi băiat, iar după ce se va naște băiatul, Marcus nu va mai putea fugi de tron și să o lase pe mama să conducă, așa cum face de șapte ani încoace. A făcut o înțelegere cu ea pentru a nu urca atât de tânăr pe tron, ci abia după ce va asigura un moștenitor pentru tron. Dacă ar fi fost fată, petrecerile și orice mai face el pentru a se distra nu s-ar fi oprit atât de curând.

Doar pentru inima eiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum