Ieri am lăsat-o de izbeliște în pădure în speranța că animalele sălbatice mă vor scăpa de mariajul nedorit, iar astăzi o văd râzând în grădină alături de două dintre surorile ei. Știu că am fost meschin și că ea nu mi-a făcut nimic. Până la urmă nu ea a decis că mă vrea de bărbat. Nici nu ar avea cum, e doar o femeie. Chiar dacă poartă coroană, nu înseamnă că are prea mult creier sub claia aia de păr blond, ci doar că este la fel de răsfățată și de fițoasă cum sunt și restul purtătoarelor de diademă.
Dacă ar afla mama ce am vrut să fac, ar pune să-mi fie tăiate picioarele și să fiu aruncat în pădure. Iar dacă regele Edward ar ști, mai mult ca sigur m-ar decapita pentru ce i-am făcut fiicei lui prețioase. Iar după ce mi-a povestit în pădure, pe ea n-ar mai lăsa-o nici măcar în curtea castelului, darămite oriunde în natură.
Spre deosebire de cumnata mea, Audrey, Vanessa nu pare atât de enervantă. Ceva îmi spune că tatăl ei nu își dorește cu adevărat să scape de ea, ci că o vrea căsătorită pentru a o ști în siguranță. Un lucru ieșit din comun aș putea spune. De cele mai multe ori, căsătoriile în familiile de viță nobilă sunt realizate pentru sporirea averii și zestre. În schimb, țăranii se căsătoresc și din dragoste. Îți permiți să iubești atunci când trăiești de pe azi pe mâine, iar cineva bogat nu te va lua dacă nu îi este avantajos.
Mama o vrea pentru coroana pe care o aduce cu sine, dar eu nu. Nu zic că nu-mi doresc să fiu rege, însă știu că voi fi doar o marionetă în mâna de păpușar abil a mamei. Nu vreau să-i mai ofer putere, are deja suficientă.
Vreau să mă căsătoresc cu fiica vreunui nobil sau chiar cu o prințesă, dar aș prefera să nu fie o moștenitoare pentru ca mama să nu aibă parte de și mai multă putere. Femeile cărora le dai prea multă putere nu aduc nimic bun cu ele - nu că toți bărbații ar fi lideri adevărați. Unii se nasc să conducă, alții se nasc ca să fie conduși. Toată viața mi s-a demonstrat că fac parte din cea de-a doua categorie, iar acum sunt ìmpins spre tron.
Poate aș trece peste faptul că este femeie și nu aș încerca să iau ceea ce a ajuns cumva la viitoarea mea soție - adică coroana - dacă nu ar fi blondă. Audrey e blondă și încă are impresia că tot ce zboară se mănâncă. "Trezește-te la realitate, prințeso! Fratele meu nu e acel prinț pe cal alb despre care ai tot auzit în basme și nici nu te iubește. Te asigur că atunci când vei deveni regină, metresa lui va avea mai multă autoritate în castel și mai multă influență asupra lui decât vei avea tu toată viața."
Mama mea, regina Margot din Durann, este, de asemenea, blondă. Însă nu e absolut deloc proastă, ci e o adevărată vulpe șireată. Oare din cauza ei urăsc femeile cu părul precum spicul grăului?
Reîntorcându-mi privirea asupra celor trei prințese ce discută în curtea castelului, realizez câ una din ele nu-mi este deloc antipatică. Cea cu păr castaniu, pe numele ei Leyla, mi-a atras atenția asupra ei încă din primele clipe în care am văzut-o. Are doar șaptesprezece primăveri, dar pare să fie conștientă de ceea ce se întâmplă în jurul ei. Aș fi preferat să mă căsătoresc cu ea nu cu sora ei cea mai mare.
CITEȘTI
Doar pentru inima ei
RomanceDragoste // Dramă // Mister Unii oameni cred că valoarea ta este dată de statutul social. Că dacă te naști în familia regală sau în orice altâ familie nobilă, toți trebuie să se comporte de parcă ai fi măcar un semi-zeu. În urma trădării...