@andrzejstekala ( przepraszam za słownictwa ) zjebałem, kurwa jest chujowo ...
Nie wiem sam co sobie myślałem, że jeśli powiem Victorii to że to Karolina mnie pocałowała i trzymała przy ścianie, grożąc że jeśli tego nie zrobię to Viki się coś stanie, choć to oczywiście była prawda to co myślałem że mi uwierzy i wróci do mnie z otwartymi ramionami. Tak samo z Pawłem czy myślałem że odrazu mi wybaczy, jasne że chciałem w to wierzyć, dzwoniłem, pisałem u Pawła nawet byłem ale u Viktorii w sumie się nie odważyłem po tym co na treningu powiedział mi Kamil - powiesz mi co ty sobie myślisz ?! że możesz ją sobie tak krzywdzisz kiedy chcesz ?! NIE nie mój drogi idiota i egoisto nie moja kochana siostra nie jest zabawką i nawet że wierzę w to że jest tak jak mówisz to musisz się naprawdę porządnie postarać żeby ją odzyskać . i wiedziałem że tak będzie, pojechałem na igrzyska z jasnym zamiarem muszę zdobyć medal indywidualny. Nie wiem jak to zrobię ale muszę dla niej żeby mieć tą okazję wyjaśnienia jej tego przy całym świecie z tym cudeńkiem w rękach .
komentatorzy przed skokiem Andrzeja na igrzyskach :
Ten chłopak po bardzo dobrej poprzedniej zimie trochę przygasł latem, ale znowu wszedł w sezon bardzo dobrze, teraz jak mówił przed naszymi kamerami ma spore problemy prywatne, ale miejmy nadzieję że to nie przełoży się na skok w kwalifikacjach poradził sobie naprawdę świetnie a terazzzz.... jest jeszcze lepiej Andrzej Stękała ustanowił nowy rekord skoczni i wydaje nam się pewne że po pierwszej serii będzie liderem, czy tak będzie zobaczmy ? taaaakkk jeeestt co ten młody chłopak wyprawia jak na razie mamy polskie podium ale przed nami jeszcze druga seria ( 1. Andrzej Stękała 2. Kamil Stoch 3. Piotr Żyła )
komentatorzy przed skokiem Andrzeja w drugiej serii :
No i teraz został już tylko on na pewno będziemy mieć dwóch Polaków na podium ale czy będziemy mieć aż 3, czy ten młody chłopak z Dzianisza da nam tyle radości i napisze historię, leci leci leci leci i ląduje bardzo daleko, na pewno mamy mistrza olimpijskiego tylko kto nim będzie czy po raz 4 Kamil Stoch czy może po raz pierwszy Andrzej Stękała, tak tak to on Drodzy Państwo to on ten młody chłopak, który prawie porzucił skoki przez wyrzucenie z kadry musiał ciężko pracować a teraz jest mistrzem olimpijskim !
Andrzej na ceremonii medalowej ( oczywiście mówi po angielsku ale ja napisze tutaj po polsku wiadoma sprawa ):
Więc... to raczej nie jest normalne że medalista bierze mikrofon i przemawia zaraz po tym jak dostanie medal ale chciałbym powiedzieć coś bardzo ważnego do osoby która tutaj jest, zaraz odbierze swój pierwszy złoty olimpijski medal w skokach, i tak mówię o tobie Viktoria, wiem jakie ostatnie dni były trudne dla naszej znajomości i że nie chciałaś mnie widzieć, mijać i w ogóle o mnie słyszeć ale chciałbym powiedzieć że to nie ja chciałem to zrobić, i że ja nadal bardzo cię kocham i mam nadzieję że mi wybaczysz więc teraz zapytam przy wszystkich, zostaniesz moją dziewczyną
Potem usłyszałem już tylko głośną odpowiedź YESSS i poczułem jak Viktoria podbiega i mnie przytula ale przy tym bardzo głośno płacze mam nadzieję że tym razem ze szczęścia a nie smutku i rozczarowania. i byłem naprawdę najszczęśliwszy potem zostało już tylko świętowanie :)
@viktoriaskijumping nie myślałam że ze stanu z tego pierwszego zdjęcia dam radę przejść w stan z drugiego w tydzień dziękuje bardzo @andrzejstekala choć było ciężko przez to co myślałam że zrobiłeś i wiesz że tak wyglądało, i lov u so muchhh
Z OKAZJI ŻE ZA TYDZIEŃ ZACZYNA SIĘ SEZON mam dla was dwa nowe rozdziały koniecznie piszcie co myślicie bo poświęciłam na to naprawdę bardzo dużo czasu i niesamowicie się starałam, zwłaszcza czekam na opinię twoją skoczkowienarciarscy, i love you so much guys <3
CZYTASZ
Just For A Moment - Andrzej Stękała
أدب الهواةViki Stoch - dziewczyna która mimo tak znanego i poważanego w polsce nazwiska nie ma łatwo, jednak chce znowu zacząć naprawdę żyć, wie że nie będzie to takie proste zaliczy masę wzlotów, upadków, miłości, przyjaźni, dramatów ale to wszystko to nowy...