Stiles ile okula biraz geç kalsakta gitmiştik ve koç geç kaldığımız için bize kızsa'da pek umursamamıştık. Ben direkt Kira'nın yanına gittim ve Stiles'da Scott'ın yanına gitti.
Ders bittiğinde Stiles'la Scott yanımıza geldi ve Scott direkt endişeyle konuşmaya başladı.
"Aman tanrım Mia sen iyi misin? Void sana birşey yaptı mı?"
"İlk başta sakin ol ve bana hiç birşey yapmadı." Dedim sakince ve ardından da "Asıl sen iyi misin?" Dedim.
"Nasıl iyi olabilirim Mia Void senin peşinde ve iyi olmamı mı bekliyorsun?"
Scott'a baktım ve sınıfa doğru yürümeye başladım. Scott arkamdan iki saattir konuşuyordu ve sonunda zil çalmıştı.
"Scott lütfen yeter. Zil çaldı sınıfta da bu konuyu konuşmayacağız değil mi?"
"Konuşalım bana uyar yani-" Derken onun kafasına kitapla vurmuştum.
"Ah kafam- tamam neyse sonra konuşuruz, görüşürüz."
"Görüşürüz." Dedim ve Kira ile birlikte sınıfa girdim.
Kimya dersindeydik ve Lydia hep bana ters ters bakıyordu kesinlikle yine bir bokluklar olucak diye düşündüm.
Sonunda zil çalmıştı ve daha sınıftan çıkamadan Lydia bana seslenmişti.
"Mia!"
Evet tahmin ettiğim gibi bir şeyler olucak yine Tanrım!
"Efendim Lydia?"
"Sadece tek bir şey soracağım ve lütfen düzgün ve doğru bir cevap ver."
Evet mükemmel sınıfta tek biz kalmıştık.
"Sor."
"Stiles ile aranızda ne var?"
"Aramızda bir şey yok." Dedim anlamaz bir şekilde.
"Doğru cevap ver demiştim."
"Aramızda hiçbir şey yok ama bu seni ne kadar ilgilendirir bilmiyorum."
Tam sınıftan çıkacakken bana tekrar bir şey sordu.
"Beni ilgilendirir, niye bu kadar çok yakınsınız?"
"Lydia yakın değiliz. Sana öyle geliyor ve senin sevgilin yok mu? Niye merak ediyorsun? Ne zamandan beri Stiles'ı kıskanmaya başladın?"
"İlk başta ben Stiles'ı kıskanmıyorum. Sordum sadece." Diyip sınıftan hızlı bir şekilde çıktı.
Nelerle uğraşıyorum diye düşünüp bu sefer bende sınıftan çıktım.
Bahçeye çıktığımda Scott'lar birlikte oturuyordu yanlarında bir tane çocuk vardı. Yanlarına geldim ve selam verdim. Çocuğa baktığımda üstünde beyaz bir tişört vardı, saçları sarıya kaçan bir renkti ve bizden biraz küçük gözüküyordu.
"Selam ben Liam Dunbar."
"Selam Liam bende Mia Black."
Liam bana gülümsedi ve Scott konuştu.
"Mia bu benim betam yani o da kurt adam."
"Tamam." Dedim basitçe.
"Void senin rüyalarına giriyor mu?"
"Hayır eskiden çok giriyordu ama son 2 gündür girmiyor."
"Bence korkmuş olabilir." Dedi Liam.
"Dostum keşke korksaydı ama üzgünüm korkması biraz zor." Dedi Stiles.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısıltı | Void Stiles
Werewolf"Çok güzelsin Mia. Sana sahip olmak istiyorum." Başlangıç Tarihi: 07.11.2021 Bitiş tarihi: 29.12.2021