14|Final

1.2K 81 36
                                    

Scott bize kırmızı gözlerle bakıyordu ardından içeri Stiles, Lydia, Kira girdi.

"Mia onun yanından çekil!" Dedi Scott.

Ama ben tam tersini yaptım, onun yanına daha fazla yaklaştım.

Void'e korkuyla baktım, Void bana sakince bakıyordu, ama sakin değildi. Anlayabiliyordum.

"Mia.. O sana zarar veriyor, seni kullanıyor. Farkında değil misin?!" Dedi Scott.

Void onlara öldürecek gibi bakıyordu.

"Hayır." Dedim.

"Derken?" Dedi Scott.

Void bana bakmaya başladı.

"Beni kullanan sizsiniz. Bunca zamandır Void'i öldürmek için beni kullanıyordunuz, Void ile yakın olduğumu biliyordunuz. Ona daha fazla ulaşıp öldürmek için bana bu kadar yakın olup beni kullandınız."

Void onlara döndü ve Stiles ile Lydia'nın üzerine doğru yürümeye başladı.

"Oni'leri öldürebilirsiniz ama beni..? BEN BİN YAŞINDAYIM BENİ ÖLDÜREBİLECEĞİNİZİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ?!"

Herkes Void'e korku dolu gözlerle bakıyordu, ama en sonunda Lydia konuştu.

"Ama seni dönüştürebiliriz." Dedi.

"Ne?" Diye sordu Void.

"Shugendo perşömeni." Dedi Stiles.

Scott arkadan ona doğru yaklaşmaya başladı.

Bir şey yapmam lazımdı, evet bir şey yapmazsam Void'e bir şey olacaktı.

"Void!" Diye bağırdım.

Bana dönmesiyle Scott'ı fark etti ve Void, Scott'ın yakasından tutup okul dolaplarına doğru fırlattı, ardından ise Scott'ın acı oldu inlemesi tüm koridorda yankılandı.

Kira, Scott'ın yanına gitti ve Void bana baktı.

"Artık çok geç biliyorsun değil mi?" Dedi Void'in kafamdaki yankılanan sesi.

"Ne?" Dedim istemsizce ve ardından Lydia ile Stiles'in bakışları bana döndü, Void ise zaten yüzünde küçük bir gülümsemeyle bana bakıyordu.

Void ardından tekrar Lydia ile Stiles'a döndü.

"İkimizde illaki öleceğiz, hemde senin yüzünden."

Sert bir şekilde yutkundum ve yavaşca Scott ve Kira'ya baktım. Scott yerden kalkmıştı, donmuş bir şekilde bizi izliyorlardı.

"Mia.. Beni dinlemelisin, lütfen senin zarar görmeni istemiyorum." Dedi Scott ve hızlıca yürümeye başladı.

Ardından bana tekrar baktı.

"GİT!" Diye bağırdı Scott.

Şu an kafam çok karışık ve ne yapacağımı bilemediğim için Scott'ın sözünü dinleyip kapıya doğru koşmaya başladım.

Tam kapının önündeyken Void benim önümde belirdi.

Bir anda karnıma bir şey saplanmanın acısıyla çok sesli bir şekilde bağırdım.

"Demiştim, ben ölürsem sende öleceksin diye."

Void'in arkasında Scott vardı ve Void'in tam omzundan ısırdı, ardından elindeki katana'yı karnına sapladı.

Vücudumdaki ağırlığın gitmesiyle yere yığılmıştım. Ardından Void dizlerinin üzerine düştü, bana soğuk gözlerle bakıyordu. Sanki hiç üzgün değilmiş gibi.

Yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı, gözlerim kapanmadan önce duyduğum tek şey Void'in aklımda olan sesiydi.

"İyi uykular sevgilim.."

-Scott'ın gözünden-

Mia'nın kanlı, cansız bedenine baktım ve ona doğru yürümeye başladım. Yerde yatan bedenin yanına oturdum.

Dolu gözlerimle ona bakıyordum, bugün hayatımdaki en değerli kişileri kaybetmiştim.

Allison, Aiden, Mia.

Hayır, cidden Mia'nın öldüğüne inanamıyordum. Ardından yanıma Kira geldi ve elini omzuma koydu.

Ağlıyordu.

Dayanamayıp ona sarıldım ve ağlamaya başladım.

Lydia ve Stiles'a baktım şaşkın ve üzüntüyle bize bakıyordu.

Şu anda tek düşündüğüm şey ise;

Void, Mia'nın hayatını mahvetmişti.

Evett bu kitap artık bitti. Bir değişiklik yapıp sonda Scott' ın gözünden yazayım dedim, yoksa bölüm çok daha kısa olacaktı. Bu kitap bittiğine göre diğer kitaba artık daha fazla bölüm atabileceğim.

Sizi çok seviyorum<3💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fısıltı | Void StilesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin