Zil çaldığında sınıftan çıkıp tuvalete gittim. Aynadan kendime baktım göz altlarım morarmış ve kızarmıştı sonra yüzümü yıkadım ve tuvaletten çıktım.
Koridorda yürürken arkamda birisi varmış gibi hissettiğim için arkamı dönüp baktım, ama kimse yoktu ve sanki izleniyormuş gibi hissediyordum. Korkup tekrar arkama baktım ama yine kimse yoktu."Mia!"
Bana birisinin seslenişiyle irkilip sese doğru döndüm. Stiles bana doğru geliyordu yanında kahverengi saçlı, orta boylu bir çocuk vardı.
"Stiles?"
"Bak bu benim arkadaşım Scott."
"Selam Scott." Dedim Scott'a.
"Selam."
Stiles heyecanlı bir sesle konuştu;
"Mia hadi gel, seni Kira ile tanıştıracağım."
"Tamam."
Okulun bahçesine doğru yürümeye başladık, bahçeye çıktığımızda Stiles bana döndü ve Scott'dan bir dakika bizi yalnız bırakmasını istedi.
Stiles gözlerime baktı "Mia, iyi misin? Hasta gibi gözüküyorsun'da." Ben yere bakıp sonra Stiles'a baktım "İyiyim sadece biraz uykusuz ve yorgunum." Stiles bana baş sallayıp Scott'ların yanına gittik.
Kira ile tanıştım çok tatlı ve iyi bir kızdı. Stiles'dan sonra okulda en sevdiğim kişilerden birisi olmuştu.
Zil çaldığında çıkışa kadar birlikte yürüdük. Stiles'lar ile vedalaşıp eve doğru yürümeye başladım.
Arkamda çok belirgin ve net bir ayak sesi duymam ile durdum, Arkamı döndüm ama kimse yoktu. Önüme döndüğümde karşımda Stiles duruyordu ama göz altları olduğundan fazla bir derecede morarmış, gözlerinin içi kızarmış bir şekilde karşımda duygusuzca ve belirtisiz durarak bana bakıyordu.
"Stiles?"
Bunu dedikten sonra ürkütücü bir şekilde gülmüştü ve duman olup kaybolmuştu. Ben ise dimdik ve haraketsiz bir şekilde duruyordum. Gelen korna sesi ile kendime geldim. Yürümeye başladım bunların bir halüsinasyon olduğunu düşündüm çünkü son zamanlarda ciddi anlamda delirmiş gibiydim. Evin kapısını çaldım, cevap gelmeyince tam annemi arayacaktım ki annemin işte olduğunu hatırladım.
Çantamdan anahtarı çıkartıp kapıyı açtım ve içeri girdim. Çantamı odama bırakıp, banyoya gidip kıyafetlerimi çıkarttım ve duşa girdim.
Havluyu vücuduma sarıp odama geçtim. Tam üzerimden havluyu çıkartıcak'iken dolabımın aynasında bir not olduğunu gördüm.
"Çok güzelsin Mia. Sana sahip olmak istiyorum."
Kaşlarımı çatıp nota bakıp kaldım ve en sonunda buruşturup yatağımın üzerine koydum.
Giyindikten sonra kitaplığım'dan bir kitap alıp okumaya başladım. Kitabın 15-20 sayfasını okuduktan sonra kapı sesi duymam ile saate baktım.
20:39
Tam salona gidecek'iken bir ses duydum. Baktığımda buruşturup attığım notu yerde gördüm ve notu alıp çöpe attım. Aşağı indiğimde anneme sarılıp hoşgeldin dedim ve mutfağa gittim. Buzdolabının üzerine baktığımda bir tane daha not vardı.
"Notu atmakla büyük bir hata yaptın."
Tamam artık korkmaya başlamıştım. Notu alıp odama çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısıltı | Void Stiles
Hombres Lobo"Çok güzelsin Mia. Sana sahip olmak istiyorum." Başlangıç Tarihi: 07.11.2021 Bitiş tarihi: 29.12.2021