9

1.3K 80 11
                                    

Gözlerimi açtığımda okulun koridorundaydım ve Lydia'nın çığlık sesleri geliyordu. Yana döndüğümde Void'le beni gördüm bana bir şeyler söylüyordu ama ne dediğini duyamıyordum. Kapıyı açıp dışarı çıktım, Scott'ın kucağında bir kız vardı ve her yeri kan içindeydi.

Tekrar içeri girdiğimde bu sefer Scott'lar ordaydı. Void onlara bağırarak bir şey söylüyordu ama duymuyordum. Lydia'nın çığlık sesinden başka bir şey duymuyordum ve tekrar onlara baktığımda Scott Void'i omzundan ısırdı ve Kira'da Void'in karnına kılıç geçirdi.

Onların yanına gittim ve Void son gücüyle cebinden bir bıçak çıkartıp benim karnıma sapladı.

"Mia!" Diye bağıran Void'in sesini duydum.

Gözlerimi açtım ve karşımda endişeli olan Void'i gördüm. Ağlamaya başladım ve Void'e sarıldım.

"Ne gördüğünü söyle."

Yutkundum.

"Hatırlamıyorum ama çok kötü bir rüyaydı."

"Peki duş al ben sana kıyafet bırakacağım. Sonra aşağıya in. Önemli bir şey konuşmamız gerek."

Kafa sallayıp duşa girdim. Gördüğüm rüyayı düşündüm.

Duştan çıktığımda Void'in yatağın üzerine bıraktığı kıyafetleri giydim ve aşağı indim.

"Void önemli bir şey konuşmamız gerekti. Noldu?"

"Bugün evine gideceksin yani ben seni bırakacağım. Çünkü Scott'lar seni aramaya başladı. Aslında onlarla başa çıkabilirim ama-"

"Tamam peki neredeydin derlerse ne diyeceğim? Anneme yalan söylemek kolay ama Scott hemen yalan söylediğimi anlayabiliyor."

"Ama bu sefer anlamayacak."

Belimden tuttu ve beni kendine çekti. Baktığımda evimin önündeydim. Void yoktu.

Cebimden bir ses gelmesiyle durdum.

Cebime baktığımda anahtar vardı.

Kapıyı açtım ve açar açmaz annem bana sarıldı.

"Tanrım! Mia 3 gündür neredeydin?!"

Scott, Lydia ve tanımadığım birisi daha vardı.

"Bir arkadaşım kaza yapmıştı, bu yüzden onun yanında kaldım. Sana da haber veremedim, çünkü telefonumun şarjı bitmişti, o an ki endişe ve panikle de sana haber vermeyi unuttum, üzgünüm." Dedim, kendimi sakin tutarak

Sonra Scott gelip bana sarıldı.

"Bizi çok endişendirdin. Bir an Void seni kaçırdı sandık."

Yanımdaki kız bana elini uzattı.

"Allison Argent." Dedi

Elini sıktım.

"Mia Black" Dedim.

"Peki Mia bir şey soracağım." Dedi Lydia.

"Sor?"

"Koluna noldu?"

Koluma baktığımda yara vardı ve baya bi kanamış gibi gözüküyordu.

"Bilmiyorum." Dedim anlamsızca.

"Yarın seni ben alacağım." Dedi Scott hemen.

"Tamam." Dedim.

"Bence kolunu bir doktora göstermeliyiz."

Fısıltı | Void StilesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin