ნამჯუნი მზადაა თმები დაიგლიჯოს: მისი შვილის მოულოდნელი გაუჩინარება, ჯინზე მკვლელობის მცდელობა და ასევე ჩრდილოეთ იმპერია ამზადებს შეთქმულებას სამხრეთ იმპერიის წინააღმდეგ, რამაც შეიძლება ფართომასშტაბიანი ომი გამოიწვიოს.
ახლა ასეთი მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილების მიღება არ შეიძლება, მაგრამ იმპერატორს არჩევანის უფლება არ აქვს. კაბინეტში ერთი კედლიდან მეორისკენ დადიოდა, კიმი განიხილავს სხვადასხვა ვარიანტებს იმ ნაბიჯებისთვის, რომლებსაც შეუძლია გამარჯვებამდე მიგვიყვანოს, ან, პირიქით, დამღუპველ შედეგამდე.
ღრმა ღამე არანაირად არ აწუხებს დაღლილ მმართველს, რადგან უნდა დაასკანიროს ყველაფერი უმცირეს მარცვლამდე და აირჩიოთ გამარჯვების იდეალური გზა, როგორც აღმოჩნდა, ომის თავიდან აცილება შეუძლებელია. ჩრდილოეთ იმპერიამ შეგნებულად მოაწყო ყველაფერი, სამხრეთ იმპერიასთან ომის დასაწყებად და ქვეყნისთვის მოსახერხებელი მიწების ხელში ჩაგდების მიზნით. ნამჯუნი უკვე ფიქრობს, რომ ვაჟის დაკარგვა მათი ნამოქმედარია, მაგრამ იმპერატორი იმედოვნებს, რომ ეს ასე არ არის და ბიჭი უბრალოდ დაიკარგა.
მიუხედავად იმისა, რომ იცოდა, რომ მისი ვაჟი აშკარად ავიდა გემზე, რაც საერთოდ არ სიამოვნებს ალფას. კაბინეტის კარი ჭრარუნით იღება, უშვებს კაცს, რომელიც მიდის ფანჯარასთან მდგარ დაძაბულ ალფასთან. ომეგას ხელები ცურდება დაღლილ მხრებზე, მასაჟით.
- ჯიმინზე ვნერვიულობ, - ჩურჩულებს ნამჯუნი და ხელებს იჭერს.
- მეც, მაგრამ ჩვენი ბიჭი საკმარისად ჭკვიანია, რომ საკუთარ თავზე იზრუნოს, - ამშვიდებს მას ჯინი, თუმცა მის სულში ქარიშხალი მძვინვარებს.
- ის ომეგაა და ჯერ კიდევ ძალიან პატარაა მარტო მოგზაურობისთვის, - ბურტყუნებს ჯუნი და უბრუნდება საყვარელ ადამიანს.
- ჯუნი, ჯიმინი ხუთი წლის აღარაა, უკვე გაიზარდა...
- ჩემთვის ის ყოველთვის პატარა ბავშვი იქნება, ასაკის მიუხედავად, - სევდიანად ამბობს იმპერატორი და ეხვევა ქმარს, რომლის თვალებშიც ცრემლები დაგროვდა.
أنت تقرأ
The treasure of the pirate☑
أدب الهواة"კიმ ნამჯუნი დიდებული, ბრძენი მართველია, სამხრეთ იმპერიის. იმპერია ყვავილდებოდა, მას გაუჩნდა შვილი-ომეგა, რომელიც მთელი გულით უყვარდა. ბიჭი იზრდებოდა, როგორც მისი სიყვარული გამოუცნობი ოკეანის მიმართ. ნამჯუნი ყველაფრით ცდილობდა, რომ მას დაევიწყებია ე...